Oops

205 21 2
                                    

LUCIFER ziua următoare...

Mă trezesc în brațele lui Reaven. Roșcatul ăsta iar mi-a făcut-o. M-a făcut să renunț la tot și toate pentru el...Cât de cute poate fi!?
-Hmmm.... Lucifer? Unde ești? Îl aud vorbind în somn. Te iubesc,Lucifer....
M-aș pocni singur dacă nu aș fi prins în brațele lui musculoase.
-Rev.... îi șoptesc dându-i o şuviţă de pe față.
Își deschide puțin ochii privindu-mă cu pietrele lui de jad... îmi zâmbește. Deja simt cum o fierbințeală mă cuprinde... adio zile de inocență... adio virginitate... stai, ce tot zic, nu mai sunt virgin de aproape doi ani...
Se ridică în capul oaselor, și își trece mâna prin păr... e atât de sexy. .. ce tot zic?
Mâna îmi alunecă ușor pe abdomen și rămân șocat. Unde-s hainele?
-Rev? Se uită la mine, am făcut ceva aseară?
-Da! Ai uitat deja?
-Cred că mi-a plăcut atât de mult încât a devenit o rutină...
Râde. Uau... cred că stă cam prost cu sentimentele.
-Ce zi e azi? Întreabă brusc.
-3 octombrie?!
-E ziua de naștere a lui fractu?
Spune și se îmbracă repede...
Îi urmez exemplul.
-Hai! Spune. Ne îndreptăm înspre camera lui Damian.
Reaven deschide ușor ușa. Privesc țintă spre patul lui. Două trupuri stăteau îmbrățișate în pătură. Un zâmbet mi se arcuieşte pe buze când văd șuvițe de păr blond și păr brunet amestecându-se pe pernă. Reaven zâmbește pervers.
-Cred că Eric i-a dat deja cadoul de ziua lui...
-Ce vrei să spui? Oooo... spun dându-mi seama că erau dezbrăcaţi, hainele lor zăcând pe podea.
Îmi acopăr gura cu o mână, când Reaven se apropie de pat și ridică puțin pătură de pe picioarele lor încrucișate.  Începe să-l gâdile ușor pe Damian, care tresare și se uită urât la amândoi, apoi își dă seama în ce stare sunt ei doi și strânge pătura pe lângă ei.
-La mulți ani! Spune zâmbind pervers Reaven, apoi scoate un pachețel mic, albastru, pe care îl aruncă în patul lor.
-Mersi! Deja știu ce e înăuntru...spune zâmbind.
-Prezervative? Îl întreb cu o sprânceană ridicată pe roșcat, care aprobă.
Eric se foieşte în așternuturi, unul dintre picioare dezvăluindu-se. Pielea lui albă ieșind în evidență față de părul negru al fratelui meu...
Damian își apropie buzele de abdomenul blondului. Un zâmbet firav îi apare pe chip.
Reaven se strâmbă, apoi mă apucă de mână și mă trage afară pe ușă.
-Mai bine să-i lăsăm singuri! Acum cred că..... au planuri! Spune când un mic geamăt își face apariția din gura lui Eric. Ies primul pe ușă.
Reaven mă urmează cuminte...
-Și? Ce facem azi?
-Știu și eu? Mă cam plictisesc...
-Tu și plictiseala ta! Spune el serios, încercând să pară enervat, dar nu-i ieșise...
Mă apropii de el și îl sărut. Se lasă purtat de val și mă lipește de primul perete întâlnit. Adâncește sărutul, limba lui jucându-se cu a mea... începeam să mă topesc lângă el... Doamne! Dă-mi răbdare!
Mâna lui începe să-mi maseze penisul prin pantaloni, scoțând și eu un sunet gâtuit, asemănător cu al lui Eric. Acum nu se mai aude nimic din camera lor, ori o fac, dar pe silent.
Încep să-l sărut posesiv... îmi duc mâinile pe șoldurile lui, de unde le las să alunece pe sub tricou în sus. Păcat că le-a îmbrăcat degeaba, că oricum amândoi știam că le vom da jos mai repede decat le-am pus pe noi. Mă trage de mână în dormitor, unde mă trânteşte pe pat. Il priveam cum își unduia șoldurile spre mine după ce încuiase ușa.
Să înceapă distracția...

REAVEN

Îi mângâi ușor pieptul lat și îl urmăresc în tăcere cum își lasă capul pe spate, pe perna din spatele lui. Îmi mâinile să îmi alunece de-a lungul pielii lui și mi le odihnesc pe coapsele sale. Era cald la atingere, tremurând de nerăbdare. Probabil are dreptate... chestia asta a devenit o rutină... scot din sertar niște cătușe și i le pun fără să-și dea seama. Tresare când metalul rece se strânge peste încheieturile lui. Mă privește uluit...
-De unde?
-Am sursele mele...
Mă aplec și îmi trec limba peste abdomenul lui... vrea să mai ies din tipar... se rezolvă... tresare când dinții mei fac contact cu pielea lui. Îl mușc ușor. Curând abdomenul lui va avea niște mușcături drăguțe. Îi trag ușor boxerii mai jos, dar nu de tot, suficient cât să-i pot vedea "v"-ul şoldurilor...urc iar în sărutări mici pe abdomen în sus, unde încep să îl mușc ușor de gât. Un icnet slab de plăcere îi părăsește buzele... Buzele... trebuie să ajung și acolo! Urc pe linia maxilarului, lingându-i urechea și apoi mușcându-o ușor. Îmi lipesc buzele de ale lui într-un sărut erotic, pasional și devorator, devenind posesiv. Se lăsa pradă mie, încercând să se opună. Îl mușc de limbă, Lucifer scoțând un geamăt înfundat. Mai însuflețit, încerca să se răzbune, dar pentru asta să lupte. Îi cuprind tot trupul la pieptul meu, răsucindu-ne ușor prin pat el ajungând deasupra. Îmi plimb ușor mâinile pe spatele lui , lăsându-i mici zgârieturi ici și colo. Își trecu ușor limba peste gâtul meu. Zâmbesc, scoțând un oftat încărcat cu extaz. Îl lipesc la loc de saltea, trăgând materialele ce ne mai acopereau. Încep să-i frec ușor bărbăția, el gemând stins. Satisfăcut, îmi încep treaba. Și-ar fi dorit să îmi zgârie spatele, dar avea cătuşele legate de pat. Începeam să-i simt căldura pe care corpul o emană. Făceam mișcări mici și precise, chinuindu-l puțin la început. Știu mai multe trucuri decât și-ar fi închipuit el. Am fost victima multor violuri, am avut de unde să învăț. Încetul cu încetul încep să măresc ritmul astfel crescând în intensitate și micile junghiuri pe care le simți când ești penetrat. E logic. Geametele lui erau ca o muzică pentru mine în acel moment... Îmi presez buzele de ale lui, mușcându-i ușor buza de jos.

~~~ după câteva minute ~~~

Lucifer se ghemuise la pieptul meu, respirând greoi. Îi desfac cătuşele, lăsându-le să atârne ușor de pat. Îmi trec o mână de după spstele lui și îl cuprind în brațe. Îi mângâi o vreme părul, după care îl sărut ușor pe frunte...
-Te iubesc, micuțul meu pisoiaş!

Hi,hi! Capitol mai lung! Sper că sunteți mândri, fiindcă nu prea am timp cu toate testele astea școlare, etc., teme, matematică.... excelență la română, chestii...
În plus frate-miu mai mare îmi mănâncă zilele.... 😂😂😭😭
Kisses! Bye!
Serena out!

Play or be playedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum