***** Niall's POV *****
Het is onze laatste dag in Italie. We zitten nu in Milaan, vanavond gaan we naar Zwitserland. "Ga je mee de stad in? We hebben Milaan al een jaar niet gezien," zegt Louis. Ik knik gelijk. "Ik ga mee." De rest gaat ook mee. Ze kijken elkaar glimlachend aan. Vreemd.
***** Louis' POV *****
Ik vraag of de rest mee gaat de stad in. Niall is de eerste die zegt dat hij meegaat, wat ons allemaal blij maakt. We kijken elkaar glimlachend aan. Ik die Niall in mijn ooghoek verbaasd kijken, maar hij vraagt niets. Wist hij veel dat hij de reden is dat we zo blij zijn.
We zijn in totaal vier uur in de stad. Na die vier uur wordt het ons te veel, er zijn te veel fans gekomen. Eerst zagen we niemand, na ongeveer 10 minuten waren er een handjevol fans, en na ongeveer een uur had iedereen verspreidt dat we in de stad waren. In het begin is het altijd wel leuk om foto's te maken en handtekeningen uit te delen, maar op een gegeven moment wil je gewoon door.
***** Niall's POV*****
Als we terugkomen in het hotel, is er weer post voor me. De envelop is vrij dik, er moet meer in zitten dan alleen een brief. De jongens gaan zwemmen in het zwembad van het hotel. Ik ga op een van de ligstoelen bij het zwembad liggen en open de envelop.
Dear Niall,
Spencer komt vandaag niet. Ik kan natuurlijk niet verwachten dat ze elke dag komt, maar ik mis haar nu al. Het is zo saai hier, ik heb geen computer of mobiel. Ik heb alleen een tv. Ik zag je optreden laatst! Van Story Of My Life! Gaat alles wel goed? Je leek wat afwezig en minder vrolijk dan normaal. Ik zag dat je gister ook opgetreden had in de tv-gids, maar dat heb ik gemist :(
Ik heb een foto van mij en Spencer in de envelop gedaan. Ik weet niet of het een goed idee is om mezelf te laten zien, want als je dit al zou lezen, dan zou je nu stoppen, zonder twijfel. Ik moet je wel waarschuwen: mijn gezicht ziet er enger uit dan normaal.
Ik pak de foto. Ik zie een meisje in het ziekenhuisbed liggen, dat moet Jessica zijn. Ze heeft redelijk lang, bruin haar en groene ogen. Ze is echt heel dun, te dun. Spencer heeft ongeveer hetzelfde haar, maar dat van Jessica ziet er veel minder verzorgd uit. Spencer heeft bruine ogen.
Ik kijk goed naar Jessica. Ze is echt niet zo lelijk al ze denkt dat ze is. Natuurlijk, ze is vreselijk dun en ze heeft enorme wallen onder haar ogen, maar dat is haar schuld niet. Hoe langer is kijk, hoe meer ik me realiseer dat ze eigenlijk het tegenovergestelde van lelijk is.
Ik weet niet of je al naar de foto gekeken hebt, maar als je dat wel hebt: gefeliciteerd. Je hebt gekeken en je hebt niet eens een beschadiging aan je ogen opgelopen. Grapje.
Als je een zoiets van een foto zou kunnen krijgen kan ik beter met een masker rond gaan lopen, anders zit iedereen straks bij de oogarts door mij.
Ik heb niet veel nieuws eigenlijk, verder. Grace komt vanmiddag weer, woehoe. Ik zou niet veel dingen kunnen bedenken die leuker zijn dan dat. *Note the sarcasm*.
Succes/ veel plezier vandaag in Milaan :D
Lots of love,
Jess ♥
Opeens voel ik een natte hand mijn arm raken. Het is Louis. "Niall! Eindelijk man, ben je doof of zo? Ik heb slecht nieuws!"
___________________________
Sorry dat het zo land duurde :s
7 votes voor een nieuw hoofdstuk? :)
JE LEEST
20 letters to Niall
FanfictionAls Niall weer fanmail leest, zit er 1 brief tussen die hem echt raakt. De brief is van Jessica, die belooft om de dag later weer te schrijven. Dat doet ze, twintig dagen lang. Maar in de twintigste brief staat iets heel vreemds. Niall moet haar vin...