MARK
Faptul ca am văzut-o cu lacrimi în ochi ma făcut sa regret că i-am arătat pozele. De când am ales-o să fie în echipa mea, m-am asigurat să aflu absolut tot despre ea. Când am aflat ca are prieten am trimis un om de încredere sa îl urmărească. În urma cu doua zile sa întors din Miami presupun și mi-a adus plicul cu pozele. La fel de șocat ca și ea am fost când le-am văzut prima dată. Primul meu gând fusese sa nu i le arat, dar orgoliul și un sentiment la fel de diferit ma făcut sa i le arat.
Plecarea ei din biroul meu, m-a luat prin surprindere. Prima data am crezut că v-a vrea să spargă orice se afla în cameră. Calmitatea ei ma făcut sa ma gândesc la momentul când va răbufni.
Toată noaptea am stat cu băieții la subsol și am jucat poker. Cole cu Ethan au băut atât de mult încât au adormit în timp ce jucam. Fiind mai conștient am aruncat cărțile pe masa și m-am întins pe canapea cu mâinile încrucișate.
Ma trezesc și ii vad pe natafleti dormind pe podea, formându-se o mica balta de salivă. Îmi dau ochi peste cap și ii bat pe spate. Sar ca arși dar amețeală de aseară ii face sa se tina unul de altul așezându-se amândoi pe canapea. Decid sa ii las sa cugetele cele întâmplate aseară și merg în bucătărie. Scot din frigider sucul de portocale și beau o dușcă. Pun cutia înapoi în frigider și îl închid. Spăl paharele de aseară și le așez la locul lor.
După ce îmi șterg mâinile aud telefonul vibrând. Verific sa vad de la cine am mesaj și surprinzător era de la Lisa."Mark, am nevoie sa faci poză pozei de pe biroul tău."
Mark încruntă și îmi ridic o sprânceană nefiind sigura dacă sa ii dau ce vrea sau sa aflu de ce.
"Ce ai de gând Lisa?"
"Nu te privește doar fă nenorociți aia de poză...!!"
"Bine..."
După mesajul meu al ei sosește rapid. Decid sa cedez și merg în birou. Caut poza care era pusa pe birou exact cum mi-a spus ea.
"Mulțumesc "
După ce citesc mesajul trimis de către ea, blochez telefonul și-l pun în buzunar. Stau sprijinit de blat cu mâinile încrucișate și cu privirea în gol, până când o mana fluturat prin fata mea ma readuce la gândirea limpede.
Cole și Ethan stăteau lângă blat uitându-se la mine. Îi fixez cu privirea și cu un gest mic făcut din cap îi indemn sa.mi spună ce vor.-Hai la depozit. Ai uitat, avem antrenament cu echipa!
-Ok, hai sa mergem.
Îmi i-au cheia Ferrari-ului și cobor în garaj împreună cu băieții de unde își recuperează și ei mașinile. Ieșim pe strada și ne aliniem pe cele trei benzi. După ce am ieșit toți calc accelerația și ii las în spate cu un nor de fum. Rănesc când îl vad în oglinda retrovizoare pe Ethan cu încearcă să-l întreacă pe Cole. Pun frâna brusca iar Cole virează rapid la stânga. Accelerez din nou sa nu se bage Ethan în mine și el vine pe partea mea dreapta.
Ajungem la depozit și un senzor îmi verifica numărul mașinii și deschide niște porți subterane. Intru primul și îmi aprind faza lunga fiindcă nu poți vedea absolut nimic. Parchez mașină în locul meu și îmi scot telefonul din buzunar. Aprind lanterna și ies din mașină. Înaintez pana la un panou și trag de primul mâner. În mai puțin de zece secunde toată încăperea se luminează. Opresc lanterna telefonului și-l pun înapoi în buzunar.-Cole, i-ai sunat pe restul?
-Ei sunt sus la intrarea din fața...
CITEȘTI
Dangerous Play
ActionLisa Crawford numita și "Regina pistei" are parte de multa acțiune în viata ei când un bărbat înalt, brunet și desigur foarte frumos ii face o propunere.. *Cartea conține greșeli, care urmează sa fie remediate.* Locuri --> #9 în Acțiune • 15.02.2017...