Pun telefonul în buzunar și îmi îmbrac tricoul. Îl sărut scurt pe Mark și ii spune ca poate sa vina mai târziu acasă la mine. Cobor scările și îmi iau la revedere de la ceilalți apoi ies din casa trantind usa fără sa vrea. Defapt cui ii pasa dacă o trântesc sau nu. Mie clar nu îmi e. Pornesc motorul mașini și gonesc pe străzile goale.
Ajung acasă și deschid ușa. Intru și urc la etaj. Îmi dau jos hainele și îmi aleg o pereche de colanți și un tricou gri peste luând o bluza de trening. Cobor în fugă și deschid ușă voind sa merg la casa părinților. Cobor treptele verande și aud zgomote de lângă un tufiș. Ma opresc și analizez tufișuri le apoi le vad mișcându-se. Ma apropii cu pași mărunți de ele și intind mana ușor dându-le la o parte.
Scap telefonul și cheile din mână și îngenuncheze lângă un Cam aproape inconștienți. Își mișcă ușor buzele încercând sa spună ceva dar ii spun sa tacă. Îmi strecor mana după corpul lui și îl ridic ușor. Ma aplec și îmi pun în buzunar cheile și telefonul. Cam a leșinat și acum își lasă toată greutatea pe mine. Fac un pas și ma dezechilibrez. Schelalai de nervi și durere și îl dau jos de pe mine. Știu ca nu o sa reușesc să-l car după mine asa ca îl prind de brațe și-l târăsc pana pe treptele verande. Îl ridic cat da trecem de ele și folosindu-mi cotul deschid ușă și îl duc pana în sufragerie. Intru în baie și iau trusa de prim-ajutor. Din ea scot apa oxigenata și ii curat rănile de pe frunte, brațe și pe abdomen. Am fost nevoita sa ii dau jos tricoul deoarece zgârieturi pe care o avea pe burta era lunga și ușor adâncă. Am luat din trusa un pansament special și i lămâie pus pe burta. Mai multi plasturi ii pun pe frunte. Gura lui e ușor întredeschisă respirând ușor. Ma ridic de lângă el și merg pana în bucătărie. Deschid sertarul cu medicamente iau o aspirina și un pahar cu apa și le așez pe masa din sufragerie. După ce am anunțat-o pe mama ca l-am găsit pe Cam și mi-a spus ca o sa ajungă ma reasez lângă el și ii aranjez parul care era ud de la transpirație.
Mi-aș fii dorit sa nu știi cine a făcut asta. Dar din păcate știu și o sa plătească cu viata pentru asta. Mi-a rănit doua persoane dragi, nu o sa ma opresc pana nu o fac sa sufere. Dar înainte sa acționez poate Cameron are câteva detalii care m-ar putea ajuta. Dar asta înseamnă că trebuie să-i dau timp să-și revină și în clipa asta timpul nu e de partea mea. Poate chiar în momentul asta răpește pe altcineva drag mie și îl raneste. Am nevoie sa ies din casa înainte să ma sufoc în propriile gânduri. Odată deschisa ușă valul ușor al vântului îmi inundă nările și inspir aerul curat. Ma așez pe ultima treapta și privesc cerul înstelat. Îmi cobor privirea spre drum arunci când mașină părinților mei parchează. Mama mai puțin și ieșea din mașină înainte ca tata sa parcheze. Tata fiind și el în urma urca treptele verande și le deschid ușa intrand apoi după ei. Mama stătea și îl mângâia pe Cam încă leșinat dar după respirația care i se accelerase vizibil e pe punctul de a se trezi. Ma așez în genunchi lângă el și ii iau mana intra mea. Ochii i se zbat ușor și ma strânge de mână.
Ochii lui se deschid ușor și șuierat printre dinți când își mișcă fruntea. Îi pun gheata peste rană și se mai liniștește.-Cum te simți, pustiule?
-Mă doare burta. încearcă să-și ridice capul dar eșuează fiindcă astfel își contracta abdomenul si face ca rană sa se redeschidă.
-Cameron, liniștește-te! Ai o tăietură grava pe burtă.
-Puteți sa ma lăsați singur. Vreau sa dorm sincer.
-Puiule, noi plecam acasă. Te lăsăm pe mana Lisei. Te iubim.
Mama se sprijină de spatele meu și se apleacă dându-i un sărut pe obraz. Ma sărută și pe mine pe frunte și tata ma îmbrățișeze spunându-mi sa am grija de Cam. Era logic ca o sa am grija de el. Nu pot să-l las asa când știu ca probabil cineva ar putea veni și ataca chiar acum casa mea. Aud ușă trantindu-se și ma uit înapoi la Cam. Adormise. Îmi eliberez mana din a lui și merg în bucătărie. Ma sprijin de blat și îmi pun mâinile pe față. De ce? De ce a trebuit tocmai lui sa i se întâmple asta. Dacă acel cineva crede ca m-a rănit a reușit. Slăbiciunea mea e familie. Nu as putea trece peste moartea cuiva mai ales din cauza mea. Nu m-as ierta niciodată.
Doua mâini se așează pe talia mea si ma intorc rapid crezând ca cineva a intrat în casa gata sa ma omoare. Îmi ridic mana pregătită să-i zdrobesc maxilarul, dar îmi prinde mana apoi vad cine era. Mark. Răsuflu ușurată și el se uita cu ochii uimiți la mine.-Am crezut ca nu mai ești supărată pe mine.
-Nu sunt. chicotesc. Am crezut ca ești un hot. ma ridic pe vârfuri și-l sărut.
-L-am pierdut pe Cam apoi l-am găsit intre tufișuri în curtea din fața. Și acum doarme pe canapea. Are răni grave. Vino.
Îl prind de încheietura și îl târăsc după mine pana în sufragerie. Ma apropii de Cam și ii ridic ușor tricoul și bandajul, dezvăluind o mare parte din rană. Mark înghite în sec și apoi își ridica privirea speriata spre mine. Ma sperie felul în care ma priveste. Îi aranjez din nou tricoul și merg lângă Mark.
-Ce ai pățit?
-Am mai văzut tăietură asta. N-am crezut ca mai e posibil sa am de aface cu ei. își freacă ceafa frustrat și se plimbă prin cameră.
-Despre cine vorbești?
Vocea mea se aude atât de încet încât am crezut ca nu m-a auzit.
-Înainte sa avem probleme cu Mafia Rusă. Ei au avut dispute cu Gangul din Est. Mai exact New York.
-Și ce vor de la tine?
-Nu știu sigur, dar sunt conștient ca au aflat ca Kozlov a murit. Trebuie să-i anunț pe băieții. Nu trebuie sa pierdem nici măcar o secunda.
-Ok, te sun dacă apare ceva.
Încuviințează, se apropie de mine și ma sărută apăsat. Trece pe lângă mine și aud pentru a doua oara pe ziua de astăzi ușă trantindu-se. Cam începe sa se miște ceea ce ii deschide rană iar tricoul lui ajunge pătat de sânge. Îmi încleștez dinții și îl bat ușor pe umăr.
-Cam. Trebuie să-ți dau tricoul jos.
Își deschide ochii și încuviințează. Își ridica mâinile deasupra capului și ii dau ușor tricoul jos. Iau bandajul vechi și caut în trusa de prima ajutor un altul. Curat puțin de-alungul răni și fixez noul bandaj pe abdomen.
Cu tricoul în mana intru în baie și-l spăl puțin atât cât să iasă sângele apoi îl pun în mașină de spălat rufe alături de încă alte haine. Nu mi-am mai făcut treburile casnice de foarte mult timp. Ar trebui sa îmi fac mult mai mult timp pentru familia și casa mea. Ies din baie și urc în camera mea de unde scot un tricou pe care l-am luat de la Mark. Cobor și ii dau tricoul ușor peste cap. Ma așez pe canapeaua alăturată și îmi sprijin capul în palmă.Hei!!
Sper sa va placa capitolul.Nu uitați sa votați! 😉💕💞💜
💛💙💜 Va iubesc! 💜💙💛
CITEȘTI
Dangerous Play
ActionLisa Crawford numita și "Regina pistei" are parte de multa acțiune în viata ei când un bărbat înalt, brunet și desigur foarte frumos ii face o propunere.. *Cartea conține greșeli, care urmează sa fie remediate.* Locuri --> #9 în Acțiune • 15.02.2017...