LISA
Stau sprijinită cu spatele de bar în timp ce Mark stătea în fața mea sarutandu-mă pe gat. Știu ca se simte mult prea bine în seara asta. A băut peste măsură impusa chiar de el. Eu pe de alta parte am băut o singura sticla de bere și stau cu ochii pe toate persoanele aflate aici. Îi simt greutatea lui Mark peste a mea. Îl prind de umeri și-l îndepărtez de gatul meu. Ochii lui sunt închiși dar încă mai zbat.
-Scuză-mă.
-Da, domnișoară C. barmanul lasă deoparte paharele abia spălate și își îndreaptă atenția spre mine.
-Mă poți ajuta să-l duc pe Mark în birou?
Încuviințează și ocolește barul. Îl ia pe după un umăr același lucru făcând și eu. Înaintăm printre grămezile de adolescenți mult prea beți și într-un final ajungem lângă usa care ne desparte de birou. Ridic piciorul și deschid clanța. Intram și îl punem pe canapea. Îi mulțumesc și iese din încăpere. Ma întorc și îl vad pe Jon călărit de o roșcată. Omul asta nu se mai satură? Îmi dreg glasul dar nici nu ma aude. Îmi dau ochii peste cap apoi ma pun lângă Mark și ii aranjez perna sub cap. Îi dau o șuviță de pe frunte și îl sărut pe obraz. Ma ridic și părăsesc biroul trantind de data asta ușă. Înaintez ușor observând ca multe persoane îmi sunt necunoscute. De obicei ii recunosc fiindcă unii concurează la curse și vin la mine sa parieze. Îmi mijesc ochii fiindcă mi se pare ca o vad pe Cindy. Da, chiar ea ea. Își unguente corpul exaltat de către un tânăr băiat necunoscut mie. El are mâinile pe soldurile ei și capul în scobitura gatului. Cindy, de ce?
-La ce te uiți? cineva îmi sopteste la ureche și tresar speriată.
Ma întorc și dau cu ochii de Cole. Îmi intiparesc un zâmbet fals și încep sa dansez.
-Nimic doar ca sunt foarte multe persoane pe aici. își mișcă privirea prin toate părțile, dar când vrea sa se uite peste umărul meu îl prind de fata și-l apropii de mine.
Se uita confuz la mine apoi îmi ia mâinile de pe față lui. Îmi mușc interiorul obrazului și ma uit la el.
-Am crezut ca ai ceva pe obraz. Scuze. râde. scutură din cap în semn sa nu îmi fac griji și se alătură mie dansului.
Analizez totul în jurul nostru. O grămadă de persoane la un loc. Care ar fi șansele sa o vadă? Niciuna. Nu?
-Aia e Cindy? într-o fracțiune de secundă se opreste și corpul ii devine rigid.
Îmi întorc privirea spre locul în care a lui a poposit. Acum Cindy e întoarsă cu fața la el dar mișcările sunt la fel de senzuale și sexy. Dau ușor din cap și ma uit la el. Ochii lui au ajuns sa fie negri iar fata lui a ajuns cu doua nuanțe de rosu mai închis. Ma dă ușor la o parte dar il prind de mână. Se uita nervos la mine, îmi ia mana și o înlătura. Înainte sa se îndepărteze îmi striga:
-Nu o sa fac scandal, promit! expir aerul pe care nici măcar nu știam că-l țin în mine.
Cole se apropie de Cindy și băiatul necunoscut și o trage departe de acela. Cole se îndepărtează cu Cindy pe umărul lui și se îndreaptă spre marginea pistei. Băiatul ramase mut în mijlocul acțiunii neputând sa facă ceva. Îmi mut privirea spre marginea pistei și ii vad pe Cole și Cindy certându-se. Cindy abia se tine pe picioare deci Cole trebuie sa tina o mana pe după talia ei sa poată să o susțină. Cindy tot vorbește și sunt probabil sigura ca în clipa asta Cole își da ochii peste cap. Își unește buzele cu ale ei, singurul mod care ar face-o sa tacă. Îi saltă în brațe și își înfășoară picioarele în jurul taliei lui. Ok, destul... .Îmi întorc privirea și îl vad pe Emily făcându-mi semn sa ma apropii. Ma duc la ea și ma trage spre pistă.
CITEȘTI
Dangerous Play
ActionLisa Crawford numita și "Regina pistei" are parte de multa acțiune în viata ei când un bărbat înalt, brunet și desigur foarte frumos ii face o propunere.. *Cartea conține greșeli, care urmează sa fie remediate.* Locuri --> #9 în Acțiune • 15.02.2017...