Urcata in masina pornesc motorul si ma indrept spre casa. Pe drum incepe sa fulguiasca ceea ce nu imi dã o stare prea placuta. Niciodata nu m-am impacat cu vremea aceasta mai ales daca am curse. Spre norocul meu in douazeci de minute ajung acasã.
Intru in casa si urc direct in camera mea. Pun in cosul de rufe hainele de la antrenament. Intru in camera si merg spre dulap de unde scot un hanorac gri si o pereche de pantaloni negri. Imi prind parul intr-o coada si ca si un mic retus aplic un strat de rimel si un gloss. Cobor la bucatarie si scot din frigider pizza pe care am salvat-o pentru astazi. O pun in cuptorul cu microunde si setez timpul pentru un minut. Deschid telefonul si intru pe Youtube voind sa pun un playlist. Muzica rasuna prin difuzoarele micute ale telefonului pana cand se opreste pentru cateva secunde apoi iar porneste. Iau telefonul de pe masa si observ ca am primit un mesaj. Verific iar mesajul era de la mama care ma rugat sa merg la magazin si sa fac cateva cumparaturi de inpodobit pentru casa. Lista nu era desigur una scurta, fiindca mama e mereu punctuala si nu trebuie sa lipseasca nimic.
Bazaitul aparatului ma scoate din plutirea prin alte lumi. Scot pizza din microunde si cat pot de rapid o mananc si ma imbrac pentru a merge la magazin inainte sa se inchida. Inainte sa ies pe usa pun mana pe telefon si portofel. Intru in garaj si ocup locul pasagerului unui frumos Bugatti albastru metalic. Deschid usile si ies pe strada. Ma indrept spre mall-ul cel mai apropiat de casa parintilor.
Intru in parcarea mall-ului si gasesc un loc de parcare aproape de intrare in mall. Blochez masina si intru înăuntru. Scot telefonul din geaca, introduc amprenta si intru la mesajul pe care l-am primit de la mama.1. Beteala
2. Globuri
3. Hartie de impachetat
4. Dulciuri
5. Perini decorative
6.Luminite (pentru exteriorul casei)
7. Faina
8.Oua
9.Lapte
10. Praf de copt
...Lista continuând cu inca alte produse care le găsești foarte repede dar trebuie sa ai rabdare sa le cauți ceea ce eu in momentul de fata nu am. Prima data intru in magazinul pentru casa de unde i-au toate ornamentele, apoi intru intr-un supermarket de unde iau toate produsele pe care le va folosi pentru prajituri si mancare.
Imi amintesc ca eu inca nu am facut cumparaturile pentru Craciun. Cum sunt deja intr-un mall intru rapid, cumpăr ceva si ii fac pe toti fericiți. Prima data ma ocup de Cameron, apoi de mama si de tata, iar la final le las pe fete si Mark.
Intru intr-un magazin de barbati de unde lui Cam ii cumpar un set cu parfum si gel de dus. Lui tata ii cumpar un ceas, iar lui Mark i-am gasit un costum negru care arata foartr sexy. Merg la casa, platesc si merg spre urmatorul magazin si preferatul meu de altfel, Victoria Secret's. Înainte sa intru observ pe o plăcută scriind ca au adus marfa noua ceea ce îmi stârnește și mai mult curiozitatea. Las plasele într-un dulăpior fiindcă au început sa îmi facă rană la mâini. Închid cu cheia dulapul și o pun în buzunar. Cu cat explorez magazinul cu atât mai cufund în rafturile pline de articole vestimentare. Pot sa confirm faptul ca noile produse sunt superbe, de asemenea lui Cindy i-am luat o pereche din noua colecție de lenjerie. Mamei i-am luat o geantă și o bluza cu fulgi de zăpadă.
Singura căreia mai trebuie să-i iau este Emily. Ma învârt de aproximativ douăzeci de minute și nu știu ce as putea sa ii cumpar. De obicei sunt foarte atenta la detalii dar cu Em e mult mai complicat. Ea nu este ca restul fetelor, e retrasa, calma și foarte respectuoasa. Este opusul meu. De asta sunt atât de apropiata de ea fiindcă, caracterul meu tupeist și gălăgios are nevoie de cineva care are liniște și calm în el.
Găsesc cadoul perfect, din magazinul aceasta ii cumpar un tricou albastru, pe care scrie mare cu alb "PINK". Ma grăbesc spre casa, dar neintenționat ma ciocnesc de cineva. Biata fată cade pe jos, și îmi duc mana la gură de îngrijorare. O ajut sa se ridice și ii adun articolele vestimentare.-Îmi pare nespus de rău ma grăbeam.
-Nu este nici o problema. Dar se vede ca ai forță, nu gluma. chicoteste și încerc și eu sa zâmbesc dar ceea ce îmi iese ar putea fii numita o înstrâmbătură.
CITEȘTI
Dangerous Play
ActionLisa Crawford numita și "Regina pistei" are parte de multa acțiune în viata ei când un bărbat înalt, brunet și desigur foarte frumos ii face o propunere.. *Cartea conține greșeli, care urmează sa fie remediate.* Locuri --> #9 în Acțiune • 15.02.2017...