Capitolul Treizeci și Doi

2.2K 100 6
                                    

LISA

Stand in camera lui Emily o privesc cum se foieşte dintr-o parte în alta încercând sa se obișnuiască pe tocurile prea înalte pe care le-a luat ieri.

-Sunt cat se poate de sigura ca o sa cazi de pe astea numai când vei da mana cu ăla.

Cindy se prăpădesc e de ras de când a intrat în camera și a văzut-o pe Emily îmbrăcată și machiat plus o peruca roșie ca focul, care arata chiar foarte bine.

-Ai noroc cu mine ca am acceptat sa intru în treaba asta. Tu ai fi fost deja intr-un colt strigând după mami.

Îmi pun mana peate gura inabusindu-mi râsul iar Cindy îmi arunca o privire ucigașă.

-Scuze dar de data asta Emily câștiga.

Em ranjeste la Cindy și ii scoate limba. Dar după aceia merge și o ia in brațe. Într-o secunda ma ridic și eu și sar peste ele. Din cauza tocurilor lui Em ne dezechilibram dar la timp îmi dau drumul de ele și le vad stand pe podea pe amândouă.
Privirea mea nevinovata nu reușește sa le convingă ca nu e vina mea ca ma prind de maini și ma trag peste ele.
Râsul nostru umple toată camera și după ceva timp reușesc sa ma ridic și le ajut și pe ele sa se pună pe picioare.

-Ne întâlnim cu băieții la depozit și de acolo îți va explica el cum va decurge toată situația.

Încuviințează și împreună ne îndreptăm spre mașină mea. Pornesc motorul și ma îndrept spre depozit. Nici pana acum nu sunt convinsa ca o sa iasă bine planul lui Mark, dar cum Emily e implicata sper din tot sufletul sa iasă cat de bine posibil.
În fața depozitului ii vad pe cei trei certându-se. Parchez mașină și ies din ea îndreptându-ma carte ei.

-Hei, hei ce se petrece cu voi?

Îl prind de brat pe Mark și ma uit la el în ochi. Privirea lui se îndrepta ușor spre a mea și când ma priveste calmul ii înlocuiește rigiditatea din corp. Zâmbesc ușor și ii mângâi obrazul satisfăcută de efectul pe care l-am avut asupra lui.

-Fără Robert avem totul ieșit se sub control, totul e dezordonat.

Cole începe sa se plimbe dintr-o parte in alta cu telefonul aflat la ureche. Dar după aceia începe sa vorbească la el și sa gesticuleze.

-Mda, l-am pus pe el sa se ocupe de câteva chestii.

Ma întorc cu spatele la Mark și dau de un Ethan care dacă ar putea ar scoate funcție pe nas și pe urechi. Îi urmăresc privirea și dau peste o Em zâmbitoare.

-Ethan, trebuie sa te calmezi, o cunosc pe față asta de mult timp și știu ca e capabila de asta.

-Dar tot nu îmi convine sa o vad îmbrăcată.... se oprește și arata de sus pana jos ținută lui Em....așa.

-Esti la fel ca pampalaul ăsta.

Îl lovesc în piept pe Mark și se uita confuz la mine.
-Nu ne pasa dacă va convine sau nu, suntem persoane adulte.

Chicotesc și ii fac pe amândoi sa mârâie. Acum îmi dau seama cat de asemănători sunt. Temperamentul îl au la fel și la fel și istețimea. Nu pot sa spun ca nici Cole nu seama cu ei dar el are latura glumetului și lucrul asta îl face mai special. Dintr-o dată Cole aleargă spre noi. Se oprește lângă mine și se uita la cei doi.

-Am rezolvat...

-Fetelor, veniți aici.

Cele doua ni se alătură și merg lângă ele. Emily ia o poziție defensiva și se uita serioasa la Mark. Ma impresionează pana și pe mine cu câta maturitate se comportă.

-Ute cum va decurge treaba. O sa îți ștergi puțin machiajul sa para ca ai avut un accident. De partea cu rănile nu o sa fie nevoie doar pe ici colo. Vreau de asemenea ca mașina sa para lovita, asa ca am făcut rost de mașină asta veche care o sa vreau sa o distrugi.

Fața ei se schimonoseste asemeni cu a mea, dar probabil a mea arata mult mai groaznică. Îi cere sa distrugă o mașină și sa își șteargă machiajul la care a lucrat aproape doua ore. Dar pentru a nu știu cata oara ma uimește și doar încuviințează.

-De acolo te vei descurca. Spui că ai nevoie de gazda pana îți repari mașină...

-Am deja un plan în minte, dar mulțumesc de idee Mark.

Mark se uita peste umărul lui Em la mine apoi se întoarce și intra în depozit. Lângă Em merge Ethan care zâmbea amarnic. Își duce mana la obrazul ei și îl mângâie tandru, ea își lasă capul în palma lui și închide ochi. El ii depune o sărutare pe buze și o ia in brate. Ar cam trebui sa nu mai privesc fiindcă în orice clipa as începe sa plâng. Ma întorc pe călcâie și intru în depozit lăsându-i pe cei doi sa discute. Fiindcă de acum pana la îndeplinirea misiuni nu mai avem voie sa o contactam. Și asta e un lucru îngrozitor, dar e spre binele ei.
Înăuntru îl găsesc pe Mark tolănit pe canapea privind în gol. Ma așez lângă el și îmi las capul pe pieptul lui. Îi simt corpul tresărind iar mana lui ajunge în parul meu masandu-l. Oftez de plăcerea pe care mi-o oferă senzatia. După atâta stres și îngrijorarea aveam nevoie de asta. Îi simt buzele lipindu-se de creștetul capului meu și ma afund tot mai mult în el.

- Mai ești supărată pe mine?

Vocea lui răgușită umple linistea și ma face să-mi deschid ochi. Ma ridic și îl privesc în ochi. Zâmbesc și îi iau mana întra mea.

-Nu, iubitule am fost impulsiva fiindcă îmi era frica pentru Em. Sa fiu sincera încă îmi este. Dar sunt sigura ca se va descurca.

-De ce crezi ca am ales-o pe ea. Puteam sa te aleg pe tine dar sa nu ma înțelegi greșit, nu cred ca ai fi făcut față...

-Stresului, ai dreptate. Hai, sa mergem sa ii uram baftă.

Îi intind mana și mi-o prinde. Ne îndreptăm spre iesire și când ușile se închid observ ca Emily se îmbrățișa cu Cindy. Își întoarce privirea spre mine și își deschide bratele. Ma îndrept spre ea și o strâng puternic.

-Sa nu te îndoiești de istețimea ta. Noi te așteptăm înapoi acasă.

Încuviințează și intra în mașină. Lasă geamul un jos și o lacrima i se prelinge pe obraz.

-Ne vedem cat de curând, va iubesc.

Îmi las corpul tras de bratele lui Mark mai aproape de al lui și în timpul asta reușesc să-mi stăpânesc lacrimile care s-au adunat în colturile ochilor.
Cu o ultima privire, Emily pornește motorul mașini și se îndepărtează.

Începând din momentul acesta singurul lucru care îl mai putem face e sa avem încredere ca va reuși sa se întoarcă cu bine, acasă.

Ok, o sa vreau sa va povestesc o mica întâmplare de acum cinci minute.
Aveam capitolul scris de ieri și am vrut sa mai editez cate ceva, când am intrat pe profilul meu, fără glumă am scăpat telefonul pe jos.
Nu pot sa cred, am ajuns pe locul 1 în Acțiune. Și asta doar datorita vouă.

Va iubesc și va mulțumesc pentru tot sprijinul pe care mi-l oferiți de fiecare data când postez un capitol nou.
Cu multa dragoste și mulțumire, Amy!

🌟💞💜💕🙈🔥🔝

Dangerous Play Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum