Capitolul Nouăsprezece

3.9K 157 0
                                    

LISA

   Intru în camera și ma îndrept spre baie. Odată ce scap de hainele care îmi acopereau trupul intru sub jetul de apa. Picăturile calde îmi dezmierdă pielea, iar gelul cu aroma de briza mări. Cu toate ca locuim aproape de plaja vremea nu ne permite fiind mult prea frig.
   Termin dusul și ies din baie înfășurat a într-un prosop mult prea scurt. Ma uit pe pat și nu vad nimic din ceea ce mi-a spus Mark. "Du-te sus, în dulap ți-am pregătit ceva." Mă întorc cu fața spre dulap și îl deschid. Pe mai multe umerașe erau așezate hainele lui. Dau din umeri și dau câteva umerașe la o parte. Observ în fundul dulapului doua cutii. Le trag spre mine și le pun pe pat. Ma uit la ele.

-Prima data o deschid pe cea mica. îmi spun, gânditoare.

   Ma apropii de cea mica și o deschid. Clipesc de doua ori apoi ridic lenjeria roșie din dantela superbă. Las prosopul să-mi alunece pe corp și îmi îmbrac lenjeria. Merg în fața oglinzi și îmi privesc reflexia. Niciodata nu am crezut ca roșul ma prinde atât de bine. Ma întorc spre pat și ma apropi de cutia cea mare. O deschid cu mâinile ușor tremurânde și îmi acopăr gura de surprindere. Scot rochia și îmbrac. Merg din nou spre oglinda și analizez rochia. Este lunga pana în pământ, de la brâu în sus având paiete. Crăpături dintre sâni e destul de mare dar atât cât să atragă puțin atenția.

-Lisa, trebui...

   Ma întorc și dau de un Mark cu gura căscată și un deget încă plutind prin aer. Îmi înclin capul și aștept sa facă vreo mișcare. Își strânge ochi și clatină rapid din cap apoi ii deschide din nou, observând în ei aceeași flacăra arzătoare. Se apropie și fața i se schimba aparandu-i rânjetul specific lui.

-Totuși am putea rămâne în casa în seara asta. Putem ieși și alta dată.

-Faci cum vrei, îl pot lua pe Ethan cu mine. Maine merg la munca deci vreau putina distracție. îi fac cu ochiul și își mijesc e ochi.

-Nu ai ieși niciodată cu Et.

-Chiar asta crezi. Arata super bine și e amuzant. știu ca am întrecut măsură fiindca ii vad maxilarul contractandu-se .

-A da. face un pas mare spre mine și se lipește de pieptul meu. Atunci de ce mai ești aici, în camera asta cu mine.

-M-mhh, pai dacă tu chiar vrei sa ramai în casa eu voi merge.

   Vreau sa trec pe lângă el dar ma prinde de mana și ma trage spre el. Ma lipește de pieptul lui și buzele de ale mele. Sărutul lui îmi provoacă suspine și gemete pe care le las în gura lui. Se desprinde, îmi zâmbește și pleacă în baie. Ma lasă de una singura în camera foarte excitata și nu știu cum doar un sărut a reușit sa îmi facă asa ceva. Ma redresez și îmi aranjez parul răvășit de mâinile lui păcătoase. Cobor în sufragerie unde Ethan privea o emisiune cu șerpi. Ma așez lângă el și ii vad teroarea de pe față. Apuc telecomanda și schimb programul pe sport.

-Ok doamne mulțumesc, am crezut ca o sa iasă vreun sarpe din TV. ma studiază timp de o secunda apoi revine la chip. Arăți bine Lisa.

-Mersi, Et.

   Scările se aud scârțâind și ne întoarcem privirea spre ele. Într-un costum negru având doar cravata roșie și parul dat pe spate, ne zâmbește.

-Arati foarte atrăgător, șefule! ii face cu ochiul și-l face să-și dea ochi peste cap.

-Lisa, ești gata sa mergem?

Dangerous Play Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum