LISA
-Lisa, calmeaza-te, te plimbi in sus și în jos de aproape o oră.
Ma opresc in fata televizorului orpindu-i vizibilitatea la televizor. Ethan se mișcă dintr-o parte in alta încercând să vadă televizorul dar ma întorc si il opresc.
-E iubita ta, nu cred ca nu îți pasa ce se intampla cu ea.
-Nu imi pasă.
Se ridică de pe canapea si se îndreaptă spre scări. Înainte să urce se intoarce cu fata la mine.
-Mă duc sa fac un duș.
-A două usa pe stânga.
Ma asez pe canapea si imi pun capul in palme. Se comporta asa de câteva zile încoace. Nu mi-a spus de ce si totusi sper ca nu are legatura cu Em.
Aud usa de la intrare cum se deschide și se închide cu un trântit.-Lisa, esti bine?
Vocea șoptită a lui Mark imi trece un fior pe șira spinări. Imi ia mâinile de pe fața și imi depune un sărut pe frunte. Se așează lângă Cole pe canapea si ma privește îngrijorat.
-Ce are Ethan de se comporta asa distant?
Mark si Cole oftează deodată si ma uit cand la unul cand la altul.
-Ashley a aparut la noi acasă cu o valiză. A spus că a plecat de la Michael fiindca l-a prins cu o roșcată.
Firul mi se rupe chiar de cand aud numele blondinei. Ce caută ea acasă la iubitul meu? Ce intenții mai are de data asta?
Si acum imi dau seama de ce Ethan se comporta asa. E rănit.-De ce arătați ca si cum ar fi murit cineva?
Cindy se așează în brațe la Cole care o sarută tandru apoi se intoarce la a viziona o emisiune pe televizor.
-Nu e momentul de glume, Cindy. Am pierdut-o pe Em.
Privirea imi fuge de pe cei doi pe Mark care ne privește pe toți trei. Cole opreste televizorul și lasă telecomanda pe masă.
-Poftim?
-Am stat ascunși în mașină. Cand s-a deschis garajul, Em se afla lângă Michael si un ajutor de-al lui presupunem că scos mașină care i-am dat-o lui Emily. După aceea ea a urcat la volan și a dispărut.
-Am încercat să o urmărim dar avea viteza prea mare și era cu vreo zece, cincisprezece kilometri depărtare.
Fetele obosite ale băieților imi dau de inteles ca nu au dormit deloc zilele acestea. Imi împletesc degetele cu ale lui Mark si el imi zâmbește ușor.
-Credem ca a plecat din oraș. Undeva departe dar nu știm.
Cole se lasă pe spate pe canapea si Cindy ii mângâie părul delicat.
-Și ce ne facem?
Asemeni lui Cole, Mark se lasă pe spate si ma trage lângă el nedandu-mi drumul la mâna.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce ii poate trece prin minte lui Emily in acest moment..-Unde-i Ethan?
-Face un duș.
Toți trei ma privesc amuzati iar eu imi rotesc ochii.
-Nu a vrut să stea de vorbă cu mine. Ma duc sa imi pun un pahar de apă, vreți?
Ajunsă în bucătărie pregătesc patru pahare. Deschid sticla de apa si torn in cele patru pahare.
Ridic două pahare si ma îndrept spre sufragerie.
CITEȘTI
Dangerous Play
ActionLisa Crawford numita și "Regina pistei" are parte de multa acțiune în viata ei când un bărbat înalt, brunet și desigur foarte frumos ii face o propunere.. *Cartea conține greșeli, care urmează sa fie remediate.* Locuri --> #9 în Acțiune • 15.02.2017...