Hattie

94 7 11
                                    

Hattie^^^

Hattie's synspunkt

"Omg Elisa!" Grinede Beauti Black, Elisa trak let på skulderne. Elisa hedder rigtigt Julie men ville helst kaldes Elisa. Hvorfor ved jeg endelig ikke men det vedkommer jo hellere ikke mig. Jeg er den yngste i denne grupper, og Moth er den ældste. Jeg er 16 år, Beauti Black er 17, NT, Me, EZ, Elisa, LL og BA er 18 år. Katty-pige, BT og Hood er 19 imens Moth er 20 år. Så ja jeg er lidt yngre end de andre.... Jeg så på dem de har et og andet som man ikke kan forklar. Og jeg forstår ikke hvordan de bare kunne lukke mig ind i det alligevel har de stadig noget som jeg nok aldrig får med dem. Men det er fint nok med mig.... Jeg føler mig ikke udenfor, "bøh" jeg sprang op "arghhhh Cameron!" Jeg slog ham hårdt på skulderen. Han grinede, Cameron er Me's barndomsven og roommate. Han er 21 år gammel så ja han er faktisk den ældste. "Forhelvede være sød mod Hattie, Cameron!" Sagde Me og slog ham på den anden arm. Vi begyndte allesammen at slå ham og han grinede og råbte, tiggede efter nåde. Ahah lol, han skreg lidt som en lille tøs. Der var en lille lyd som fik BA til at se lidt forskrækket ud. Hu trak sin telefon op og undskyldt sig. "Hallo?" Sagde hun og gik mod døren. "Så Hattie, din nye bog er virkelig god!" Sagde EZ, "tark'' sagde jeg og grinede, jeg er ret ny på wattpad med de har virkelig åbnet op. Og hjulpet mig med forskellige ting.... "Shiiiit jeg skal hjem" "guuud" Katty-pige og EZ sagde farvel og skyndte sig afsted. Vi er på Fyn i dag, vi er faktisk hjemme hos mig! Så jeg har ikke travlt, vi begyndte langsomt at skilles. "Hattie jeg er hjemme" ej mor og stedfar! Jeg orker ikke min stedfar han er så latterlig. Han tror bare han er så sej, det er han bare overhovedet ikke! Jeg brummede bare og gik ind på wattpad.

//HEJSA JEG ER TILBAGE! Hattie er..... SHWestergaard!\\

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now