Hvem er han?

63 7 8
                                    

LL's synspunkt

Jeg så mod uret, 5 minutter igen. Jeg sukkede, kom nu kom nu! "God sommerferie!" Endelige! Jeg sprang op tog min taske og løb ud af døren. I dag skal vi hjem til Cameron og Me, så til Jylland det går! Jeg så på mit ur, jeg når aldrig det tog! Jeg løb videre, folk skyndte sig væk. Man kunne godt se jeg bare skulle forbi og de bare havde at flytte sig! Min rygsæk hoppede op og ned og slog min ryg, jeg bemærke det ikke. Jeg så toget, jeg sukkede lettet op og gik med raske skridt ind i det.

BT's synspunkt

Jeg trippede med foden, og så ned på mit ur. Ej come on! "Endelige!" Sukkede jeg da toget standse op og folk strømme ind og ud. Jeg løftede min taske og gik ind i toget, nu handler det om at finde en plads.... "Hey BT!" Jeg så forskrækket mod Hattie, EZ, Elisa og LL. De vinkede, jeg grinede og sat mig hos dem, "glæder i jer?" Spurgte LL "er du vimmer! Vi har aldrig været hjemme hos Cameron og Me!" Sagde EZ, jeg grinede og tænkte på. Hvorfor har vi endelige ikke det?

Me's synspunkt

Jeg tror Cameron gerne ville kvæle mig.... Alt skal være perfekt til når pigerne kommer, og jeg GLÆDER mig meget! "Me toget er kun et minut forsinket" grinede Cameron. "Ja ja" mumlede jeg fraværende, BA står spændt ved siden af mig. Beauti Black sat sig på jordan og sukkede, et minut føles som en evighed! "DER ER DE FAMED!" Råbte BA og pegede mod toget der kom nærnere, "åh gud endelig" sagde Beauti Black og rakte sine arme ud. Som et tegn på hun skulle havde hjælp, Cameron og jeg tog hver fat i en arm og hev hende op.

Hood's synspunkt

Hyggen, trygheden og freden er ikke til at tage fejl af. Cameron's og Me's lejlighed er lidt lille men alligevel plads til alle. Den er indrettet både mandligt og kvindeligt, temaet er ikke sort og hvidt som alle de andres folks lejligheder. Deres lejlighed er fuld med billeder, sjov, farver og nips ting man aldrig får brug for. Men den har en charme som jeg virkelig facineret over. Det bankede på døren "uha pizza, jeg åbner" sagde Moth og gik mod entréen, jeg er hundesulten!

Moth's synspunkt

Min mave rumlende højlydt og jeg åbnede døren, og jeg kan ikke beskrive hvor skuffet jeg blev. Da jeg så det var en person jeg kendte, UDEN en pizza. "Elo?" Sagde jeg en smule forskrækket, "har du intet mad med?" Spurgte jeg skuffet. "Mad? Nej" han besvimede og jeg greb ham. "Piger! Og Cameron vi har fået besøge" råbte jeg og slæbte ham ind.

BA's synspunkt

"Hvem er han?" Spurgte Hattie, hvorfor er Elo her? "Elo! Elo vågn nu op for satan!" Hvæsede Elisa og ruskede hårdt i ham. "Vent!" Cameron gik i hug og rev Elo's t-shirt i stykker. Et stort sår ved hans bryst viste sig og det blødte. Jeg tog mig for munden, "for satan" snerrede EZ og rev hendes bluse i stykker og bandt den stramt på ham. NT hente dyne og pude så vi lagede ham ned. Jeg så udenfor "blev der ikke pludselig meget mørkt?" Spurgte Katty-pige. Døren sprang op og vi så alle der hen....

Forsættelse følger........

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now