Hurtigere end Lynet Mcqueen

21 4 2
                                    

Hattie's synsvinkel;

Moth så ud af vinduet, hun brummede. "Moth?" Hendes ansigt vendte sig mod mig, "Er du okay?" Hun bed sig stille i læben og smilede til mig "Ja, ja jeg er okay" "Nej du er ej" "Måske ikke" Hun sendte mig et smil "Men det skal du ikke bekymre dig om Hattie" "Men" "Shhh" Hun rejste sig op og tog fat i mine skuldre "Alt er i tip top" Døren åbnede sig vi vendte vores hoveder om. Urgh Jake.. "Jamen se der er mine to yndlings slaver" "Vi er dine eneste slaver" Brummede jeg "Er du nu helt sikker på det, lille Hattie?" Jeg så ondt på ham. Moth slap mig langsomt, Jake kom tættere på og pludselig for en kniv igennem luften. Moth bande lavt da Jake fik fat i hendes hånd, han så over mod mig "Shhh" Jeg prøvede at bevæge mig men det virkede ikke. Han vendte sit hoved mod Moth "Du forsøger heftigt at dræbe mig hva?" Moth prøvede at vride sig fri "Shh Shh Shh lille Mothy" Mothy? "Slip mig" Mumlede hun. Han tog hårdt fat i hånden med kniven, hun lavede et par grimasse og til sidst faldt den på jorden. "Slip hende! Jeg skal komme efter dig Jake jeg skal komme efter dig!" Jake sukkede og vendte sit hoved mod mig. "Hattie stille" Jeg åbnede munden, min mund bevægede sig men ingen ord kom ud. Hvad fanden?! Nu føler jeg mig meget hjælpeløs her! "Slip mig Jake!" Han tog fat i hendes kæbe og rystede hendes hoved "Det har jeg ikke lyst til" "Vil du dræbe mig nu?" Mumlede hun "For jeg ville intet kunne hør ved det" Han grinede bredt "Njaah jeg dræber dig ikke, det er ikke min plan" "Hvad er din plan så?!" "Moth stille tålmodighed min tøs" Jeg skal komme efter ham jeg skal komme efter ham! LL kom pludselig ind af døren "Hey ven-" Hun blev skubbet op af muren med en usynlige kræft. "Shh jeg prøver at snakke med Moth her" Hun vendte sit hoved bort. Er det tårer? Har han fået Moth til at græde?! Moi dræber ham! EZ, BT, Elisa og alle andre kom hjælp mig med at dræbe Jake! Han har fået Moth til at græde! "Bare lad dem gå" Hviskede hun, hendes stemme rystede en smule "Jeg beder dig" Hun så ned på sine fødder. "Som du vil" Han knipsede med fingrene og pludselig var jeg i kælderen? "Pis vi er fanget i denne møg celle" Jeg sparkede til tremmerne. Hvorfor skulle vi forsvinde? Jeg kan ikke lide det her..

LL's synsvinkel;

Skriget fik det til at løbe koldt ned af min ryg. Endnu et skrig, jeg må der op! Moth er i problemer! Jeg var deroppe for lidt siden, jeg havde lige set mit snit til at være nede i kælderen for at smugle mad til Elo, da jeg mødte Hattie som fortalte Moth er alene med den magtsyge satan. Hvilket hun godt vidste jeg vidste men helt ærligt. Hun ville sikkert kunne sparke røv! Altså hvis hun kunne bevæge sig.. Jeg løb mod trappen da jeg blev tvunget tilbage. "Slip mig" "LL vi skal ikke blande os" Endnu et skrig. "Kan du ikke hører det Luke?! Han gør hende ondt!" Jeg prøvede at vride mig fri. Han vendte mig om "Jeg ved det men du ville alligevel ikke kunne gør noget ved det" "Hvad er det han gør ved hende.." Mumlede jeg og så fortabt på ham. "Du forstår det ikke Luke mig og pigerne er ikke bare venner. Vi er som en lille familie, det gør så ondt når der sker noget med en af de andre. At man ønske at føje smerten til sig selv, man kan ikke klare tanken om at en af dem lider" Jeg bed mig i læben. "Jeg joker rundt for at få dem til at smile men Luke.. Dengang vil jeg ikke joke, jeg ville op til hende og hjælpe" Jeg vendte mig om og prøvede at vride mig fri. Han trak mig tilbage ind i hans favn. "Jeg ved det" Mumlede han og krammede mig hårdt. Det var underligt, hans kram var meget betryggende. "Skal du ikke forestille at være en ond fyr?" Mumlede jeg, "Bare fordi min bror er det betyder det ikke jeg er det" Jeg nikkede langsomt. "Slip mig, jeg beder dig" "Okay men du hjælper altså ikke Moth" Den lille Bastard.. "Fordi du skal hjælpe de andre" Jeg så op på ham "Mener du.." "Ja og kom så ud herfra jeg stopper dette crap hvis du lover at løbe stærkere end nogensinde før" "Selv Lynet Mcqueen ville ligne en snegl i forhold til mig" Han smilede "Okay så.. Smut" Han skubbede mig ud i haven "Og jeg slår dig ihjel hvis du kommer tilbage" Han blinkede, jeg rullede med øjnene "Tro mig jeg ville dræbe dig først" "Vi får at se.." Jeg løb hurtigere end jeg troede der var muligt, modvinden var dejlig kølig. Jeg hører stadig Moth's skrig for mig men hun klare sig! Hun har Hattie og Luke.. Og hun sparker røv, Jake's tøv i laser! My Girl! Min mave protesteret om mit valg, hvad jeg ikke ville gør for en sandwich.. Og noget der kunne berolige mig..

//Hey Hey ppl! Hvad synes i om kapitlet? Nay or yay? Nok nay xD//

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now