Aheh'

34 4 3
                                    

BT's synsvinkel;

Jeg så på Hoon "God historie gå hjem og skriv den ned" Han sukkede. "BT hør nu efter" Jeg brummede. "Hoon nu har du prøvet at forklare mig historien i to dage, det hjælper ikke!" "Tænk dig godt om BT, kom nu tænk!" Jeg så blankt på ham "Uanset hvad du siger tror jeg ikke på det Hoon" Hoon sukkede "BT hvordan skal jeg gør så du tror på mig?" "Beviser." Han bed sig i læben og så ud til at tænke. "LL!" "LL?" Han tog sin telefon op "Lad os håbe hun har fundet sin telefon" Han tog sin telefon op "Eller ikke" Mumlede han. "Du bliver bare nødt til at tro på mig!" "Hvorfor skulle jeg?" Han tog fat i min ene hånd. "Okay så ikke tro på mig.. Bare hjælp mig, deres liv er i fare.. Bare hjælp mig plz?" Jeg så på ham "Desprat" "Måske.. Vil du hjælpe mig?" "Hvad får jeg ud af det?" "Ingenting udover din hukommelse" Det lyder som en god pris.. "Hmm.. Fint" Hoon smilede stort "Tusind, tusind tak!" "Nope! Jeg kender dig ikke godt nok til du skal kramme livet ud af mig" "Okaaay" Jeg lagde armene over kors og så på ham. "Men jeg har brug for et kram" Mumlede jeg, han grinede og krammede mig. 

Hattie's synsvinkel;

Moth brummede og så ud af vinduet, "Moth" Spurgte jeg stille. "Mhhh?" "Er du okay?" "Mhhh" Jeg bed mig i læben og så ned på mine fødder. Gad vid hvad LL laver.. Luke kom gående imens han diskuteret med Jake, om et og andet jeg ikke er helt sikker på hvad var. Moth rejste sig op og gik forbi de to drenge, jeg tog mig til hagen og lod som om jeg havde et skæg. Dette er mærkeligt.. Meget mærkeligt.. Først forsvinder Elisa, så LL.. Moth ligner en der er ved at giv op og jeg føler at alle ved noget som jeg ikke ved. Men hvad? Jeg tegnede på papiret, fik et chok "Okay det var ikke meningen" Jeg ville bare tegne en blomst.. Det blev i den grad ikke en blomst. Jeg rev papiret i stykker og krøllede de små stykker sammen og smed dem af sted. Jeg tog fat i bordkanten, tankerne fløj afsted i mit hoved. Jeg bed mig i læben og sukkede højt, jeg kiggede ned i bordet. Skævede mod blyanten, "Aldrig!" Jeg tog blyanten og tyrende den ind i væggen. Jeg trak vejret dybt "This means war boys, this means war"  

LL's synsvinkel;

Jeg løb afsted "KOM TILBAGE DIN TYVE TØS!" Jeg grinede højt og vendte mig om "Du skal være hurtigere end det der for at fange mig" Jeg viftede med nøglerne. Jeg sprang mod golfvognen og startede den, jeg ventede lidt til at kom tættere på "Adios idiotas" Grinede jeg, og kørte afsted. "TAK FOR AT HAVDE TUNET GOLFVOGNEN!" KOM TILBAGE" Njaaah!  Jeg kørte afsted imens jeg grinte, det var sjovt! EN GANG TIL! Eller ikke.. Jeg vinkede til folk der kiggede underligt på mig, "Oh shit hej træ" Sagde jeg og drejede skarpt for ikke at kører ind i det. Åh nej gågade.. "Væk, væk, LL kommer på golfvogn og jeg aner ikke hvordan man styrer den!" Råbte jeg og viftede med den ene arm. Folk løb til alle siderne, shiiiit! Barn, træ, hus, cyklist, shit shit shit! "Flot bremserne virker ikke" Jeg blev ved med at trykke på bremsen, "Håndbremsen maybe?" Det gav et ryk og jeg var ved at slå mit hoved ned i rattet. "Og derfor børn, skal man havde sikkerhedssele på" Hvem snakker jeg til? Jeg kiggede lige ud "Oh hej BA" Hun tog langsomt hånden op og vinkede til mig. 

BA's synsvinkel;

En pige råbte til folk, en golfvogn dukkede op foran mig, få centimeter fra mine ben. Det gav et ryk og pigen som sad bag rattet var ved at falde ud. Mit hjerte bankede hurtigt i brystet på mig. Hun kiggede til siden "Og derfor børn skal man havde sikkerhedssele på" Hun smilede, hvem snakker hun til? Mærkelig pigebarn.. Hun så ligeud, lige ind i mine øjne "Oh hej BA" Hun vinkede ivrigt til mig, kender hun mig? Kender jeg hende? Jeg burde vinke tilbage burde jeg ikke? Jeg tog langsomt hånden op og vinkede akavet til hende. "Hej.." "Hop på" "Ehm jeg ved ikke rigtigt.." "Bare rolig jeg har helt styr på det" Jeg gik ind i golfvognen uden at tænke over det. Hun begyndte at kører og jeg fortrød straks jeg havde hoppet ind i den pokkers golfvogn. "Hvorfor sagde jeg ja til det her?!" "Fordi du ikke ville såre mig" Grinede hun, jeg lukkede øjnene hårdt i da hun kørte imellem alle de mennesker. LL for satan.. Vent LL? 

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now