BT's synsvinkel;
"Heyh lillesøster hvad laver du?" Jeg så op på min storebror, han lænede sig mod dørkarmen. Prøvede at overbevise mig om han har det fint.
Det virkede ikke for en skid..
"Hvordan har dine Watti Girls det?" Jeg så blankt på ham, hvad er Watti Girls? "Ehm de har det fint" Mumlede jeg. "Okay" Han gik hen til mig og sat sig på sengen. "Ow" "Er du okay?" Han sendte mig et betryggende smil. "BT jeg har det fint" Han kyssede min pande. "Elsker dig" "Elsker også dig" Jeg krammede ham. Han begyndte at grine "Rolig nu BT, du knuser mine knogler" Jeg smilede uskyldigt til ham. "Ups?" Han grinede igen "Er du sulten?" Jeg nikkede "Jeg laver mad til dig stump" "Heyh! Jeg er ikke en stump!" "Jo, jo du er" Han rejste sig op. Han halter ikke så meget.. Han bider bare smerten i sig.. Jeg bed mig hårdt i læben, tror han virkelig han kan narrer mig? Jeg tog min computer op på mit skød. "Google" Mumlede jeg stille for mig selv "Watti Girls" Der kom forskellige ure frem. "Hmm.." Jeg gik op igen, "Nej dumme computer ikke watch! Urgh" "Hvad laver du?" Jeg slog min computer ned "Ik' noget?" Han grinede og rystede på hovedet "Klart så siger vi det"
Beauti Black's synsvinkel;
"Grabberne væk du" Hvæsede jeg og slog James over hænderne. Han tsk'et "Beauti Black det nytter ikke noget det der" Han legede med mit hår, jeg vendte mit hoved om så mit hår gav ham en lussing. Han grinede "Ik' rør mig" Han trak på skuldrene "Du har misforstået noget Beauti" Han lænede sig mod mig "Vi er i mit rige, min tøs, du kan tåbe og skrige alt hvad du vil. Men ingen ville komme og redde dig, dine små trælse venner er langt væk. Uanset om du vil havde det eller ej er du min" Hvad sagde han lige?! "Er du fat svag?! Eller vil du bare ikke hører efter!?" Råbte jeg. "Mine venner er andels ikke trælse og jeg er i den grad ikke din!" James rullede med øjnene. "Du tager fejl menneske du er min når jeg siger det og jo dine små venner er trælse" Jeg stak han en lussing. "Må Lucifer vær dig nådig for jeg ville ikke tøve et sekund på at dræbe dig" Ham begyndte at grine. "Lucifer og min far er venner Beauti Black, drop det nu. Du slipper ikke for mig" Jeg vendte mig om og begyndte at gå. "Hvor skal du hen?" "Langt væk fra din idiotiske tilstand end du smitter"
Katty-Pigen's synsvinkel;
Jeg så på min harpun, pudse lidt om den. Jeg kunne hører folk råbe og skrige. Men værst af alt jeg hørte folk juble og klappe. Da jeg skulle slås sammen med NT, havde det været indenfor, nu er det udenfor. Porten åbnede sig og jeg blev skubbet ind. Mine ben var i lænker så jeg kunne godt droppe at løbe min vej. "Nej nej nej jeg bed-" Mandens stemme knækkede og blev i stedet til en frygtlig lyd. Min modstander så træt ud, han havde blod over alt, jeg så på de forskellige mennesker, alle døde. "Luk de to andre ind!" Råbte en vagt, to store mænd kom frem, mit hjerte bankede hårdt mod mit bryst. De ville kunne knuse mit hoved så let som ingenting "Kun en måske to ville overleve! Hvis der er to bliver de til et hold. LAD KAMPEN BEGYNDE!" Folk jublede, jeg fik mine lænker af, løb Katty-pigen løb for satan! Mine ben rykkede sig ikke en centimeter. Pludselig faldt jeg, jeg så på den trætte blodige mand, en pil fløj over mig "Luk munden pigebarn der er pile" Han kæmpede videre, jeg en pil suse mod mig, han kan tro nej det store brød. Jeg rullede omkring sigtede efter ham, pletskud lige i hjertet. Jeg så mod den næste person, blodige mand eller andet store brød.. Bue Bye store brød, jeg sigtede og ramte ham bagfra. "Pas på jeg har en harpun"
//Harpun forever✌🏻//
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...