Candyfloss

20 4 2
                                    

NT's synsvinkel;

Jeg så på billederne, "Hvem er de piger?" Mumlede jeg og så på ansigterne. "Og hvorfor er jeg sammen med dem?" Jeg kan ikke genkende nogen af deres ansigter. Jeg sukkede og gik nedenunder. "Heyh søster" Hun vendte sig om "NT, sovet godt?" Jeg har slet ikke sovet.. "Mhh" Jeg tog et æble og spiste af den "Ehm Al?" "Mh?" "Kender du disse piger? Jeg kan simpelthen ikke huske dem" Jeg viste hende billederne, hun rynkede brynene "Beklager jeg har aldrig set dem før i mit liv" Jeg nikkede stille og kiggede igen på billederne "Hvad med ham her?" Jeg pegede på den eneste dreng "Måske er de et band? Personer fra en serie?" Jeg sukkede "Klart hvor længe bliver du her?" "3 dage og så er det hjem til Alaska" Jeg nikkede stille og vendte mig om og gik ud af døren. "NT! NT! NT!" Jeg vendte mig om, der var ikke nogen? Jeg rynkede brynene "Flot du har mistet lidt af din hukommelse og nu er du ved at blive sindsyg" Jeg sukkede og tog mig til hovedet. Urgh jeg skal på job.. Jeg orker det ikke.. Jeg mærkede en ramme min skulder "Ay! Ser dig for" Hvæsede han, jeg så træt på ham og sukkede. Jeg orker hellere ikke det her.. "Undskyld" Mumlede jeg og gik videre "AY!" Jeg så bagud ind i hans øjne, han rynkede brynene "Undskyld du lignede lige en jeg kendte" Mumlede han og gik sin vej.

Katty-Pigen's synsvinkel;

"Du kan noget med den harpun" Mumlede Hwan og tørrede sit hår, jeg trak på skuldrene. "Kun fordi jeg vil leve" "Hm" Han sat sig på sengen "Så hvordan kom du til at vær Robert's lille kriger?" "Heyh! Jeg er ikke lille" "Tjaaa" "Hwan?" "Mhh?" "Den dag hvor vi mødte hinanden hvorfor advaret du mig?" "Fordi de to kødhoveder ville team" Jeg nikkede stille. Mig og Hwan har været makker i en uge nu. "Men hvordan blev du kriger?" Jeg sukkede "Det var aldrig mit valg" "Det er det sjældent i denne branche" Sukkede han. "Mig og mine venner blev kidnappet" Han så mod mig "Er de døde?! Katty det gør mig ondt.." Jeg grinede "Nej de er ikke døde din torsk.. Det tror jeg ikke.." "Hvor mange var i?.." "13 i alt" "Det bringer ulykke det tal" "Tjaaah vi startede med at være 12 så vi flygtede men blev fanget igen" "Det var godt nok noget pis" Jeg nikkede. "Tre blev sendt tilbage, de slettede deres hukommelse om os.." Jeg bed mig selv i læben. "3 blev taget som.. Jeg ved ikke havd man skal kalde det.. Kærester måske? Nej Lewis hader EZ.." "Lewis hader alle" Jeg så på ham "Kender du dem?" "Ja.. De kidnappet mig også en gang for længe siden" Jeg fnyste "De er nogen svin" "Ja.. Vi var bare kun 5" Han sat sig op. "Hvad skete der?" Han sukkede "Jeg kom her til.. Min ene ven slap fri de fangede ham aldrig.. Min søster, tja Jake elskede hende men han havde vredes problemer og dræbte hende. Min anden ven blev en af dem og den sidste.. Jeg ved ikke hvad der skete med hende" Han trak på skuldrene. "Vent.. Blev en af den?" "Robert" "Hvorfor?" "Det er jo spørgsmålet"

EZ's synsvinkel;

"Lewiiiiis!" Han brummede og læste videre i sin bog, jeg hader at bo her.. Skal jeg virkelig rådne op på dette kedelig sted sammen med personen med den dårligste ånde i jeg ved ikke.. Verden?! "Du burde seriøst tag et tyggegummi!" Han så op på mig "Næh" Hm.. Burde jeg tvinge et tyggegummi ned i ham? "Hvorfor ser du sådan på mig?" Han løftede et bryn, jeg sprang på ham. "EZ! Fjern dig dit tykke dyr" "I det mindste er jeg ikke et klamt dyr med en dårlig ånd" Han brummede. "EZ.. Darling.. Jeg har altså ikke de samme følelser for dig.. Så nu spring fra mig så jeg har sofaen for mig selv igen" Han slog mig med bogen, "Næææh jeg sidder fint på din mave" "Du skal altid gør det modsatte end det jeg siger hva?" "Jep, nu æd det latterlig tyggegummi!" Han lukkede hurtigt munden i og sendte mig et flabet smil. Bastard.. Jeg tog fat i hans kæbe og prøvede at tvinge han til at åbne munden. Han rullede med øjnene og fik os vendt om "Darling.. Darling.. Bare drop d-" Heh! Jeg fik tyggegummiet i hans mund! Sejr! Jeg tog min hånd til mig, æv nu skal jeg bare af med den hånd.. Suk! Han begyndte at tygge på det med en sur mine og rejste sig op "Pokkers.. Nu skylder jeg dig en candyfloss" "Halleluja! Det var den hånd værd!" Han rullede med øjnene. "Du er så grim Lewis" "Og du er så dum EZ" "Jeg har flere venner end dig" "Dine venner er latterlige.." "Du er latterlig! Desuden dine venner er magt syge og sindsyge!" "Og det er et problem fordiii?" "Du er virkelig en torsk Lewis, æd resten af pakken med tyggegummi" Det eneste man har at frygte er frygten selv! Og Lewis' ånde..

//Ak ak, hvad synes i såååh?//

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now