Jeg har en ide

46 6 3
                                    

Elisa's synspunkt

Vi sidder alle og er ved at dø af kedsomhed, "jeg har en ide!" Råbte jeg. Me fik et enormt chok og faldt ned af sofaen, hun snedte mig et dræberblik. Upsi! "Spyt ud!" Sagde Cameron, vi alle har lagt vores hoveder i blød. De slipper os næppe fri, medmindre vi virkelig gør så de ikke har noget andet valg end at gør det. "Okay kom nærmere allesammen" sagde jeg, de sat sig i en halv rundkreds om mig. "Hvis vi skal slippe af med de sindssyge mænd. Uden at de dykker op igen og det her bliver om igen. Skal vi havde en plan" sagde jeg.

Beauti Black's synspunkt

"Og sådan en har du?" Spurgte jeg, "det kan du bande på jeg har" sagde hun med et enormt smil. "Shhh ikke imens Hattie hører det" sagde Katty-pige og lagede sine hænder på Hattie's ører. "Okay kom så" sagde hun, hva er hun blevet lidt sindssyge?.... "Katty-pige hvis du ikke flytter de hænder, bider jeg dem af" brummede Hattie, heh jeg har nogen vanvittig venner! "Okay fokus allesammen" sagde Elisa og klappet, hun fik alles opmærksomhed, "nu skal i bare hører min plan. De slipper os ikke så let, trust me, men jeg ved hvad vi skal gør" sagde hun. "Og hvad skal vi så?" Spurgte Moth "jo ser du......."

Cameron's synspunkt

Planen er lagt, "det er en mega skod plan" brummede Beauti Black. Jeg så på hende "jeg ved det men har du en bedre ide?" Spurgte jeg. "Ja lad os slå dem ned!" Snerrede hun utilfreds, "den er jeg med på" grynet Hood og så sur ud, jeg sukkede. "I har bare at følge planen om i kan lide den ellet ej!" Sagde jeg. "Javel daddy" sagde de i kor og rullede med øjnene. Jeg rullede selv med øjnene "der kommer de" hviskede jeg og så James og Felix. Jeg så på pigerne, min mave trak sig sammen. "Nej jeg kan ikke lad jer gør det" mumlede jeg. De så uforstående på mig "vi klar os nok skal du se" og før jeg kunne stoppe dem. Var de hos dem, planen er sat i gang.

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now