Glemmer du dem, glemmer du også en del af dig selv

25 4 2
                                    

Beauti Black's synsvinkel;

"James nallerne væk" Hvæsede jeg og slog ham over fingrene. Prøvede at flygte men han havde allerede fat i mig.

Gud hader mig..

Jeg brummede og vred mig under hans greb. "Shhh menneske jeg ville bare holde om dig" "Men jeg ville ikke havde du holder om mig!" Hvinede jeg. "Kom nu Beauti Black jeg gør dig ikke noget" "Og hvorfor skulle jeg tro på dig?!" Hvad har han nogensinde gjort for at fortjene min tillid? Han legede med mit hår og jeg havde bare lysten til at slå ham ned med noget hårdt og tungt utallige gange! "James skrid med dig" "Njaah" Kær Gud jeg ved du hader mig.. Men for satan lad mig dræbe den torsk! Helt seriøst jeg ville gør verden en tjeneste! Lad os glemme han er Hades' søn for James.. Ehhh hvad fanden er hans fulde navn? Ehm.. James Hades.. Ehhhh? Niels! Ja han hedder så meget James Hades Niels.. Ahem. "Hvorfor skulle jeg?" Jeg vendte mig om og så på ham "James.." Sagde jeg med en sukkersød stemme. Hans øjne begyndte at stråle "Ja?" "Du har bare at fucking slippe mig" Jeg skubbede ham ud af sengen. Han brummede lavt for sig selv, jeg sprang fandt min vej til døren. Da jeg blev væltede "Stop med at flygte fra mig!" "Ik' rør mig!" Skreg jeg og skubbede ham på brystkassen. Han tog fat i mine håndled "Beauti Black" "SLIP MIG!" Jeg rev mig løs fra ham "Ik' rør mig!" Tårerne væltede ned af mine kinder "Jeg vil hjem.." Jeg gled ned af døren "Sammen med pigerne.." Jeg så op på ham "Er det virkelig for meget at bed om?" Han stod fuldstændig stille "Beauti Black.."

BA's synsvinkel;

Underlige beskeder.. Hvem er de piger? Hvorfor kan jeg ikke huske dem? Jeg ved mig i læben.

BA; Heyh..
BT; Heyh?
NT; Heyh
BA; Såååh?
NT; Jaer..
BT; Netop!
BA; Nå meeeen
NT; Mhh
BA; Må jeg spørger om noget dumt?
BT; Ingen spørgsmål er dumme!
NT; Netop!
BT; Kom med det.. BA!
BA; Hvem er i?..
BT; .. Jeg er BT
NT; Og jeg er NT..
BA; Hvor kender jeg jer fra?
NT; Så jeg er ikke den eneste der kan huske det..
BT; Måske kan de andre giv os svar?
BA; Måske..

Klokken ringede skoletid.. Et suk forlod mine læber jeg overlever aldrig det her! Jeg fugtede mine læber og kiggede på vores gamle beskeder ingen klokke ringede. Jeg bed mig hårdt i læben. "Hvordan kan det overhovedet lad sig gør?" "Heyh smukke" Jeg så op på den flirtende Theodor. "Jaer videre i livet" Jeg tog en hånd til hans fjæs og skubbede ham væk fra mig. Jeg gik mod klassen, folk snik snakkede om alt muligt. Min telefon brummede lavt for sig selv, jeg fiskede den op af min læderjakkers lomme. Jeg så på beskeden der var poppet op.

Ukendt; Tænk dig nu godt om, glem ikke de piger, om du ville havde det ej er de en del af dig. Ik' mist noget værdifuldt af dig selv! I gemmer på en hemmelige, i deler et venskab, i har et bånd der aldrig kan brydes. Glemmer du dem, glemmer du også en del af dig selv..

BT's synsvinkel;

Jeg tegnede stille for mig selv, i den lokale cafe. Jeg rakte ud efter min næste tomme te. Jeg tog en tår af den og så ned på de tegninger jeg havde tegnet. Jeg rynkede brynene, jeg havde tegnet 6 drenge der stod side om side. En holdt en kniv og havde et ar i ansigtet, som havde en tvilling dog uden kniven og arret. Der var en med en guitar, en med korslagte arme og et lumsk smil. Så var der ham jeg gætter på er lederen, og til sidst en der ser utilfreds ud. Jeg kiggede videre på tegningen. Der var en der stod en smule væk fra dem han viser ingen følelser overhovedet. En dreng mere der smiler stort og står ved siden af en som kigger ligegyldigt ud i luften. Hans skygge var en stor ørn. Den sidste på tegningen var en der kigger på foragt på de seks drenge. "Virker bekendte ikke sandt?" Jeg så op på ham der snakkede. Han smilede til mig, "Kim Hoon" Han rakte en hånd imod mig, "Ehm Jackson BT" Jeg tog imod hans hånd. "Må jeg sætte mig her?" "Sikkert gør hvad du vil" Han sat sig overfor mig. En pige det har fået taget hendes ene øje. En pige der er ved at skændes med ham der den utilfredse. Jeg grinede da jeg så en rive en i øret. "BT" "Mh?" "Watti girls" Jeg bed mig i læben. "Kender du dem?" "Det kan vi godt kalde det" "Og hvad skal det betyde Hoon?"

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now