Cameron's synsvinkel
Jeg hørte et skrig, det løb mig koldt ned af ryggen, jeg vendte rundt, Alex kom løbende, Felix var lige i hælene på ham. Lewis kom gående og forbande Jake "Ikke igen din torsk" Hvad er der sket? "I stedet for at glo ud i luften og prøve fange fluer med din mund så kom!" LL tog fat i mit håndled og trak mig afsted. Hattie lå på gulvet, helt chokeret. LL gik hen til hende, okay så de blev opdaget men det er der- My god.. "Me!" Jeg skubbede Alex og Felix væk. Hun tog sig til det venstre side af ansigtet, blod kom ud af hendes hånd. Jeg gøs "Hvad skete der?" Hendes højre øje flakkede mod Jake der holdt en blodig kniv, Alex og ham begyndte at diskutere. "BARE LAD VÆR MED AT GIV OS FLERE SOM MIG!" Råbte Alex og tog hans kniv. "Du lovede mig du aldrig ville holde en kniv igen.." Det var en hvisken men vi alle kunne tydeligt hører det. "Det er mig der er den sindssyge her ikke dig, du er lederen, du tager ansvar" Robert gik i hug foran mig og Me. "Me må jeg se?" Hun rystede på hovedet, han tog fat i hendes håndled, "Ik' rør hende!" Hvæsede jeg og slog hans hånd væk. "Jeg bliver nødt til at se om han har ramt hendes øje!" Me pressede blot hårdere mod siden og gav et lille forpint klynk. Jeg bed mig i læben "Me fjern din hånd" "Nej" "Me" Jeg tog fat i hendes håndled "Fjern. Din. Hånd."
BA's synsvinkel
Sengen føles hård, rummet føles koldt, stilheden havde overtaget, ventetiden var uduelig. Elisa så mod vinduet "Det er ikke din skyld" Sagde jeg, hendes øjne rettede sig mod mig "Du kunne ikke vide Jake er en freak hvis hobby er at giv folk ar i ansigtet" Hun smilede skævt. "Hvordan tror du hun har det?" Jeg trak på skuldrene "Hvordan vil du havde det hvis du fik af vide dit øje var ikke til at redde?" Spurgte jeg. Hun fugtede sine læber "Jeg ville virke ligeglad, sige det hele er fint. Men indeni vil jeg ikke være okay slet ikke" Jeg så på mine hænder "Og det er sådan du også har det nu sådan ca." "Jeg har det fint" "Nej, nej du har ej. Selvom du udmærket ved det ikke er din skyld, eller Hattie's skyld føler du det. Det er ingen af jeres skyld, det er Jake's ene og alene. Og det.. Det vil det altid være, vi vidste godt drengene var sindssyg, mærkelig, ikke normale" Jeg sukkede "Men vi vidste ikke hvor langt de turde at gå" Elisa brummede "Vi ved det nu" Jeg nikkede. Hattie kom ind, hun sat sig på sin seng og strakte sig. "Hvordan har du det, Hattie?" Hun så over mod os og sendte os et svagt smil. "Skal jeg være helt ærlig? Jeg føler mig ret så.. Tom?" Hun så op på loftet. "Hvordan mon Me har det.." Mumlede Beauti Black og slog armene om hendes ben som hun havde taget helt op til hende. Vi alle er bange for hvad der kan ske med os, men.. Me hun må jeg være rædselslagen..
Beauti Black's synsvinkel;
Døren gik op og ind kom Me, hun havde forbindinger ved venstre side af hendes ansigt. Jeg forventede en trist mine, men hun strålede som solen selv. Hendes smil smittede hurtigt "Heyh girls savnet mig?" "Om vi har" Grinede Hattie, LL så seriøs ud "Næh" Me gispede "LL! Og mig som troede vi var venner!" "Troede du det? Sorry" De grinede begge to. "Er du sikker på du er okay? Skal jeg hente noget til dig? Læg dig ned hvil dig" Cameron tog fat i Me. "My gosh Cameron" Grinede Moth "Jeg er moren i denne gruppe, pist pist" Hun rejste sig op og så på Me. "Er du sikker på du er okay?" Me sendte os alle et smil "Venner seriøst jeg har det fint! Jeg er okay, er jeg den eneste der kunne æde en elefant?" Ak Me, hun er jo altid sulten. Cameron sukkede "Sæt dig jeg henter noget mad" "Okay" Hun ramte gulvet, Cameron for mod hende "Me dit fjols!" Jeg tog mig til hjertet shit et chok! "Undskyld det er lidt svært at måle afstanden" Hood hjalp hende. Jeg så på hende, hun kiggede op på mig og sendte mig et smil. Jeg smilede igen, hun skjuler det godt. Hun skjuler det faktisk fantastisk, vi alle ved hun ikke er okay. Ikke lige så meget som hun påstår.
Hood's synsvinkel;
Jeg vågnede op ved lyden af min egen maves knurren. Jeg sat mig op og strakte mig, et lille gab forlod mig. Jeg kløede mig i håret og rejste sig op. Jeg åbnede døren, nå.. Hvor er det pokkers køkken? Jeg gik rundt i gangene, stødte ind i en. Jeg så op, Luke.. Hvad ved jeg om ham? Han er Jake's lillebror.. Ehh det var det.. "Det må du undskylde" Han sendte mig hurtigt et smil som også hurtigt faldt. "Eh jaer.. Vil du hjælpe mig med at finde køkkenet?" "Ofc, kom med mig" Jeg gik med ham. Vi gik i stilhed, han så ned på sine fødder. "Hvordan har Me det?" "Hun har det okay påstår hun" Han mumlede et og andet. "Og jer andre?" "Det er ikke os der har mistet et øje" "Touché" Han åbnede en dør "Tag alt den mad du vil havde.. Oh forresten" Jeg så på ham. "Jeg er ikke på min brors side overhovedet, men jeg er hellere ikke på jeres.. Endnu" "Mener du at du ville hjælpe os?" "Det må tiden jo vise. Bare fordi mine omgivelser siger jeg er en person betyder det ikke jeg er den person i tror jeg er" "Du mener du er anderledes" Han grinede "Hood vi er alle forskellige" "Touché"
//Jeg har også lavet en drenge quiz, overvejer at lave den om men her er linket! https://www.quotev.com/quiz/9450390/Hvem-af-drengene-er-du-fra-This-is-true-in-my-eyes hvis det ikke duer, så skriver i baaare. Okay lad os være ærlig jeg keder mig xDD//
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...