BT's synspunkt
Jeg sank en klump og så ned på mine hænder, der blev ved med at ryste. "BT" EZ lagede sine hænder på mine og prøvede at få dem til at stoppe med at ryste. "Hvad sker der?" Spurgte hun, jeg så hende ind i øjnene "jeg.... EZ de gav mig en sprøjte" sagde jeg. Hun bed sig i læben "hvordan har du det?" "Underligt, lidt.... Som om alt er lige meget, at vi burde give op" sagde jeg. BA sat sig ved siden af mig "jeg ved ikke hvad de har givet dig men du bliver nødt til at sove, du har ikke sovet i to døgn nu" sagde BA. "Men det er så.... Svært" sagde jeg og tog mine arme om mig selv. Jeg fryser så frygteligt meget....
Hood's synspunkt
Jeg så på Felix der sov, jeg sikret mig at han ikke bare ville vågne. Den nye dreng hedder forresten Luke og er Jake's lillebror. Han er under 'oplæring'. Jeg rejste mig op og begyndte at rode rundt i hans skuffer. Vi er ikke på det hotel vi var på sidste år. Vi er i en slags borg? Jeg gik mod skrivebordet og åbnede alle de små skuffer. Da jeg stødte på en som var låst. Jeg hev og trak men den rykkede sig ikke en centimeter. En nøgle, her må være en nøgle et sted. Jeg så under sengen. Intet, hvad havde jeg endelig også regnet med? Jeg så på Felix og så noget glimte under hans trøje. Ej sige det er løgn.....
EZ's synspunkt
"Hej Lewis!" Råbte jeg, han sukkede træt og gav mig et mega koldt blik. Nå den leg kan jeg også lege sure! Jeg gik med rakse skridt mod ham og smilede et smil der tydeligvis irriteret ham. "Hvad vil du EZ?" Spurgte han og lignende en der havde lyst til at vifte mig væk. Som om jeg var en ligegyldig flue, idiot.... "Hvordan kommer vi hjem?" Han gav mig et er-du-fuckning-seriøs blik. "Hvorfor skulle jeg fortælle dig det?" Spurgte han med et hånligt grin. Tåbe.... "Så behøver du ikke at se på mig, vi hadet jo hinanden" sagde jeg. "Det kan godt være men jeg har brug for...." Hans stemme døde hen og han valgte at gå sin vej.
Me's synspunkt
Jeg brød låsen, "hvordan?" Spurgte Hattie overrasket. "Hvordan hvad?" Spurgte jeg og så på hende og åbnede døren. "Hvorfor kan du det?" Spurgte hun nysgerrigt. Jeg grinede "Cameron tager tit mine nøgler og hans egne. Jeg skal jo komme ind på den ene eller den anden måde" hun nikkede grinede. "Okay lad os lede efter det vi skal bruge" sagde jeg og lukkede døren bag mig, Hattie åbnede skufferne, jeg så på hylderne. Jeg hørte stemmer. "Ind i skabet!" Sagde jeg og hjalp hende med at lukke skufferne. Vi skyndte od at løbe ind i skabet. Døren åbnede sig og ind kom Jake og sat sig ned på sin kontorstol, han lænede sig tilbage og sukkede tilfreds. Vi er så meget på spanden, hvordan kommer vi ud?
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...