LL's synsvinkel;
Jeg så rundt, solen ramte mit ansigt gennem ruden. Et suk forlod mine læber, "Hvorfor går du ikke udenfor?" Jeg så bag mig, Luke stod med korslagte arme. Jeg grinede "Hva torsk kender du ingen gang reglerne?" Han løftede et bryn. "Regler er til for at blive brudt LL, det troede af alle du vidste" Jeg så undrende på ham. "Luke hvorfor er du her?" "Fordi jeg skal" Han så ikke tilfreds ud. "Drengene er bare nogen magtesyge idioter især min bror" Han tog fat i håndtaget. Han brummede og skubbede til døren "Lorte dør" Hvæsede han. Han skubbede til den igen og den gik op "Det er sidste gang jeg leger gentleman" Sagde han forpustet. Jeg grinede "Var det virkelige så hårdt?" "Jeg kan sagtens lukke døren så du kan selv prøve?" "Njaaah mange tak den gode herre" "Drop det der, ikke flere fine ting" Han sendte mig et smil og vendte sig om. "Javel sir, okay sir, skal ske sir" Jeg lavede honnør. Han så bagud vendte hele sin krop om og lavede honnør. "Det er godt soldat" Jeg gik udenfor. Haven var enorm, uha gynge!? Jeg løb mod gyngen og sprang på den. Jeg begyndte at gynge og så så jeg det. Et hul i hækken, et hul i borgen. Jeg stoppede gyngen frihed? Kan det passe?! Jeg bed mig i læben, hvor i verden er jeg mon? Jeg kravlede op med besvær op af det største træ i haven. Jeg trak vejret dybt ind, puha det er sgu længe siden jeg har klatret op af et træ.. "Nøj" Jeg holdet fast i stammen, vinden tog fat i mit hår. Udsigten var fantastisk..
EZ's synsvinkel;
Jeg så ud af døren, en kæmpe have viste sig. Hvorfor er den dør åben? Jeg så rundt, her er ingen.. Jeg trådte udenfor, den blide kolde vind omfavnede mig. Jeg gik rundt i haven "EZ! EZ! EZ!" Jeg så op, LL viftede med armene. "Hvad laver du der oppe?" "Nyder udsigten" Jeg smilede. Hun kan sikkert ikke komme ned. "Hva LL hvordan ville du komme ned?" Hun så fornærmet på mig. "Tror du jeg ikke kan komme ned?" "Neeeeej da" Jeg tsk'et "Hvad tror du om mig, Eheh" Hun rullede med øjnene "Kom herop!" Hvinede hun, "Okay" Jeg begyndte at klatre op. "Du er dum" Hun lagde armene over kors. "Hvorfor?" Jeg er forvirret.. "Fordi du var hurtigere end mig og ikke forpustet" Hun surmulede. Jeg grinede "For helvede LL" Jeg så ud mod landskabet. Det tog pusten fra mig "Det er smukt" Mumlede jeg "Netop" Jeg så bare på udsigten, "Nå men" Jeg skulle til at klatre ned da jeg vred om på min fod og faldt ned af træet. Jeg greb ud efter grenene men gik ingen, dette kommer til at gøre ondt.. Jeg bed i læben ventede på jorden ville knuse min ryg. Men det kom aldrig, jeg mærkede i stedet et par arme om mig. Jeg så op i de grå kolde øjne "Darling, Darling, hvis du har et dødsønske så lad mig ordne det!" Jeg rullede med øjnene. "Du har en dårlig ånde Lewis" Han rullede med øjnene "Du burde arbejde mere på din tak til folk der har reddet dit liv" Jeg fnøs "Mange tak Lewis, og sæt mig så ned inden jeg dør af din ånde" Han slap mig og jeg ramte jorden med et bump. "Ups" Jeg så ondt på ham, Urgh!
NT's synsvinkel;
Jeg fandt et kort, jeg hvinede lavt. Et kort over borgen! Jeg foldet det sammen, jeg har ingen lommer.. Hvor gør man er det? Jeg tog den i mit ærme, Nope for afslørende.. Jeg puttede den i min sko. "Hvad har du gang i?" Jeg for sammen, her er jo ikke nogen? Tirio dukkede op, jeg tog mig til hjertet "Hvor er du dum! Du var ved at slå mig ihjel" "Du var bange for at det var Jake" "Måske.." Jeg rejste mig op. "Hvad laver du endelig her? Det er for farligt hvis de fanger dig" "Som om de kan det" Han rullede med øjnene. "Men jeg er går lidt og blafre lidt rundt holder Elo i live og ser til jer piger" "Host host Elisa host host" Sagde jeg "Hentyder du til noget menneskebarn?" Han så på mig med sammen knebet øjne. "Åh nej jeg hostede blot" Jeg sendte han et smil "Oh? Og hvorfor hørte jeg så Elisa's navn?" "Hvaaaaaad? Du skal rense de ører knægt" Han brummede "NT.." Jeg grinede "Vi ses Tirio jeg skal nok hilse Elisa. Sige Hej til Elo fra mig" Sagde jeg hurtigt "NT! Menneskebarn! Pige!" Sagde han men ikke særligt højt. Han ville nok helst ikke opdages, heheh! Jeg ser lyset for enden af tunnel, jeg mærker håbet langsomt krybe sig frem. Vi ville snart være væk og drengene ville aldrig finde os igen. Jeg sukkede fred fra de tåber lyder som en god lang ferie der ville vare ved!
Elisa's synsvinkel;
Jeg åbnede døren, lad os se hvad der er oppe i tårnet.. Jeg gik op af de lange snoede trapper. Kæft der er langt op! Og jeg er allerede forpustet.. Jeg stoppede op "Trapper.. Min værste fjende.." Jeg gik videre, Lewis er helt sikkert en menneske version af trapper ville EZ mene. "Heh som om det bare er had" Mumlede jeg. Hvorfor sagde jeg at jeg ville tag trapperne?! Jeg glæder mig til når jeg skal ned så kan jeg glide ned af gelænderet. Uha! "Endelig" Sagde jeg forpustet, jeg så ned, hvor lang tid tog det? 1000000 år?! My god der har bare at være noget godt bag den dør! Jeg skubbede døren op, det første der ramte mig var en kold brise der kærtegnet min kind. Gøs huden begyndte langsomt at komme frem. Jeg trådte ind i rummet, burde jeg tænde lyset? Njaah jeg venter til mine øjne har vendte sig til mørket. Der var bare det problem.. Det gjorde de aldrig.. "Sært" Mumlede jeg og ledte efter lyskontakten. Jeg blev trukket væk fra væggen og mærkede en mave mod min ryg, en kniv mod min strube, en arm om livet på mig. "Dumt af dig at tro du kan komme herind uden at møde nogen" Lød en hvæsende stemme sige. "Oh Hej Alex, hvordan går det?" Han brummede "Julie, Julie ville du havde en kortere hals?" "Njaaah forresten fortrækker jeg Elisa" "Og jeg fortrækker dig og dine venner ikke lusker rundt" "Hvorfor er vi bare i denne borg og rådner langsomt?!" "Ikke så mange spørgsmål" "Nu ud" Han skubbede mig mod døren og smækkede døren i hovedet på mig. Jeg åbnede døren igen, "Jeg sagde ud!" "Næh hæ!" Jeg så grønne øjne, det eneste der lyste rummet op. "Det er ikke kun Jake der kan svinge med en kniv" Sagde han truende "Som om du kunne finde på det" Han var alt for tæt på mig, jeg kunne mærke hans bryst mod mig. "Vil du virkelig finde ud af det?" Hviskede han.
//xD//
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...