Det var ikke mig denne gang!

22 3 4
                                    

Hood's synsvinkel;

"Juhu Hood er du vågen min egen?" Jeg brummede og trak dynen op til mit ansigt. Han bankede blidt på døren, god plz have mercy on me when I kill him! "Hoooood" Jeg vendte mig om "Hood, Hood, Hood" Alt i mig stoppede med at gør det man skal. Er han ikke kommet tættere på? Mine muskler spændtes, dynen forsvandt fra mit ansigt. "Selvom du låser døren betyder det ikke du kan slippe for mig" "Men.. Hvordan?" "Magiske kræfter er seje, ikke sandt?" Jeg rejste mig op og gik forbi ham "Heyh hvor skal du hen?" "Oh? Så du er ikke tankelæser? Trist hva?" Jeg sendte ham et flabet smil og gik ud af døren. Jeg gik ind i en brystkasse, rettelse Felix's brystkasse. "Urgh jeg hader magiske kræfter" Jeg gik forbi ham og han fyldte efter mig. Min mave rumlede anklagende af mig. Til køkkenet! Jeg gik ind i køkkenet og så Alex, han sad og legede med en kniv. "Alex du gør min fremtidige hustru bange, stop det" Alex så op, fremtidige hustru?! Jeg må væk herfra, jeg nægter at skal giftes med.. Ham! "Det klare du helt fint selv bror" Han rejste sig op og klappede Felix på skulderen, gav mig et nik og forsvandt. "Jeg skal ikke giftes med dig!" Jeg vendte mig vredt om "Så hellere dø! Jeg kunne ligeså godt dø så!" Han rullede med øjnene og rakte en hånd ud efter mig. "Ik' rør mig!" Han tog langsomt sin hånd til sig. "Hood.." Jeg vendte mig om og gik ud af døren, jeg har mistet appetitten..

Hattie's synsvinkel;

"Jeg er sulten" Mumlede Jake, "Nå" Sagde jeg og tørrede glassene videre. "Hvor er Moth?" "Der hvor du bad hende at være" Brummede Elisa og læste videre. "Jeg spurgte ikke dig" Hvæsede han "Easy Tiger du sagde ikke et navn så hun svarede bare" Sagde LL og så ud af vinduet "Du skal hellere ikke blande dig" Knurrede han. Jeg rullede med øjnene "Hvis du er så sulten, så lav din mad selv" Sagde jeg og så på ham. Jake rejste sig op "Undskyld mig?!" "Du ved da vel hvordan man laver en sandwich ik? Eller er du virkelig så dum?" Jeg så ind i hans øjne, LL grinede. Han lænede sig mod kogeøen, "Det er ikke særlig svært desuden har du magiske kræfter kan de ikke hjælpe dig eller noget?" Hurtigere end jeg nået at se det tog han fat i min krave. "Bror slip hende" "Hold kæft Luke" Jeg så ind i hans kolde vrede øjne. "Hør her lille pige, du kommer ikke fri fra det her. Så du har bare at gør som jeg siger" "Jeg får ikke nogen lån eller noget" "Du bor her, får varmt vand og mad" "Jeg har ikke valgt at være her?! Jake dette ikke retfærdigt!" "JEG ER LIGEGLAD MED HVAD DER ER RETFÆRDIGT DU HAR BARE AT GØR SOM JEG SIGER" Jeg spyttede ham i ansigtet. "Din lille.." "Jake!" Han så bagud "Bland dig udenom Luke" "Slip hende så" Jake så på mig "Fint med mig" Han smed mig fra sig og jeg lande på gulvet. Jeg hostede lidt blod op "Bastard"

LL's synsvinkel;

Hun fløj igennem luften, ramte bordets kant med sin ryg og ramte gulvet. Hun sagde en lyd som var fuld af smerte, hun sat sig på fire og hostede lidt blod op "Bastard" Hostede hun. "Jake er du sindssyg?!" "Bland. Dig. Uden. Om. Luke!" "Hvorfor skulle jeg?!" Jake kom hurtigt hen til sin bror og skubbede ham op af væggen. "Jake har et seriøst vredes problem" Mumlede Elisa og lukkede bogen i. Jeg nikkede mig enig, Hattie havde rejst sig for længst. De gloede bare på hinanden, Jake slap Luke. Han så mod Elisa "Og du ved ingenting" Han pegede på hende "Du gav Alex et ar i ansigtet, du ville stikke en kniv i Hattie men ramte Me's øje som nu er væk. Da Moth slog dig i går, kvælede du hende indtil hun sparkede dig. Du har lige smidt rundt med Hattie og været klar til at giv din bror et blåt øje. Tro mig Jake jeg ved mange ting" Jeg grinede af hans ansigt. "High five Elisa!" Hun gav mig fem "Boom har katten taget din tunge lille Jake eller var det Elisa?" Jeg sendte ham et smil "Hold kæft" Brummede han og vendte sig om og gik ud af døren. "Hvem har pisset på hans sukkermad? Det var ikke mig denne gang!" De så underligt på mig "Ad?" Sagde Luke "Woaw hvordan kan jeg være venner med jer?! I kan ikke tag en joke. Pfft tsk tsk" Jeg grinede og sendte dem alle et smil.

//Hvem har pisset på Jake's sukkermad? Kom til kende! xD//

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now