Nå nå nå

43 7 4
                                    

EZ's synspunkt

Ej come on give me a break! "Nå nå nå" sagde han og klappede i hænderne, "troede i virkelig at i ville slippe afsted med det her?" Spurgte han. Jeg knyttet mine næver, vent er der ikke kommet en ny dreng? Lewis så ligegyldigt på mig og jeg stak ham bare et dræberblik. "Fået en ny ven hva?" Grinede James og så sulten på Beauti Black. "Kan i ikke bare lad os være i fred!" Råbte Hood "hvem er de?" Hviskede Hattie til Cameron.

Katty-pige's synspunkt

Jeg havde min hånd på Elo's bryst, for at presse blodet tilbage. "Elo vågn, nu plz" hviskede jeg, jeg sat mit ene øre tæt ved hans mund. Hans åndedræt er svagt men han trækker da vejret i det mindste. "Sjovt vi har noget der hedder politiet" sagde Cameron og tog sin telefon op. Den nye dreng var hurtig og tog hans telefon. "Fang dem" sagde Jake, jeg så bag ud, nej.....

Hattie's synspunkt

Jeg tog mig til hovedet og så rundt, det sidste jeg husker. Er da de der underlige fyrer kom. Hvor er jeg? "Hvor fanden er jeg?" Spurgte jeg og så på alle de andre, Me tog sig til maven. "Du kommer aldrig til at tro på os" sagde hun. Jeg så hende ind i øjnene "det ved man aldrig før du har prøvet at fortælle det" sagde jeg. NT rejste sig op "så hør godt efter"

NT's synspunkt

Vi havde forklaret hende alt, men hun var lidt skeptisk overfor det i starten. Meget forståeligt! "Bank bank" argh de er her..... "Kom IKKE ind" sagde jeg og lagede armene over kors. "Nå nå" grinede Alex og smed sig på sofaen. "Hvad skal vi dog gør mod jer" hviskede Felix og rørte stille Hood's hår. Hun gav ham det sygeste dræberblik ever! "Hvad med at sende os hjem?" Brummede BA.

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now