Katty-pige's synsvinkel;
Hvis jeg var James som jeg ved Gud heldigvis ikke er hvor vil jeg så gå hen? Udspioner Beauti Black, pigen han bare vil havde fingrene i. Hvad mon han vil gør hvis han fik lov til at gør hvad som helst mod hende? Det løb mig koldt ned af ryggen han skal bare holde sig væk skal han! Men hvor vil jeg gå hen med Beauti Black? Han har jo hende lige nu.. Jeg bed mig i læben, tænk som en idiot Katty-pige, tænk som en idiot, tænk som en James for pokker! Jeg gik rundt på gangene, "Så hvad laver EZ og BT?" Jeg så på Robert "Aner det ikke" Jeg gik videre, kan han ikke være ligeglad?! "Katty-Pige" Han tog hårdt fat i mig, "Det ved vi jo begge to er en løgn, hvad laver de Katty? Og hvad laver alle de andre?" Jeg var bange for at planen snart ville gå i vasken. Jeg rettede mig op "Vi holder møder om hvor latterlig og klamme i er. Slip mig så Robert eller det bliver værst for dig selv" "Nuvel" Han slap mig "Men jeg ved i lusker rundt" "Hvorfor har du så ikke prøvet at stoppe os?" Hvæsede jeg og begyndte at gå. Hvis jeg havde min harpun.. Urgh han ville vær død! Ligesom James hvis han har krummet et hår på Beauti Black!
BT's synsvinkel;
Sprøjtens virkning stoppede langsomt jeg så rundt i rummet og gabte stille. Alex dukkede op, hans ar skræmmende mig en smule. Gad vide hvordan han har fået det? Jeg så ned på hans hånd, hvor han holder en kniv. Panikalarmerne begyndte straks indeni i mig, han fulgte mine øjne. "Du tager fejl, min kniv skal ikke smage nogens blod. Endnu" Og det der skulle hjælpe?! "Jeg.. Ehm" Han lagde hovedet på skrå "Hvordan har du det BT?" "Fint.. Tror jeg?" Hmm.. Han sat sig på sengen og lagde en hånd på min pande. Jeg veg lidt tilbage, han så rundt, hvad er det han vil? Alex er den lidt sindssyge af dem her, men lige nu.. Er han bare underlig. "Du burde spise det her" Han gav mig en pose i hånden. Han fugtede sine læber "Okay så" Han klappede på sine lår og rejste sig op. Han har magiske kræfter alligevel render han altid rundt med en kniv. Hvem er det han prøver at beskytte sig imod? Nysgerrigheden gnavet i mig, der sker intet i denne kedelig borg. Imens jeg venter på vi kan komme ud, kan jeg vel gå på eventyr?
Moth's synsvinkel;
Jeg fik rundt nede i kælderen, stadig ikke sikker på hvad jeg leder efter. Jeg så på flakkernes ild pg dens skygger. "Moth" Det var en hvisken der fik mig ud af trancen. Jeg vendte mig om og fik et chok, "Elo?!" Jeg gik hen til cellen. Han lå på en metal seng, jeg gøs, han må havde ufatteligt ondt i ryggen. Han sendte mig et svag smil, "Hvad laver du her?" Jeg tog fat i tremmerne, han sat sig op, viste en smerte da han gjorde dette. "Moth" Hans vejrtrækning var dyb og hæs. Han humpet hen til tremmerne, den svage belysning viste de små svedperler der var formet på hans pande. Han har det samme tøj på som da vi så ham igen, blod, tørt blod. "Kom væk, lov mig det" "Elo vi skal nok komme ud og det skal du også" Han greb fat i min hånd, gennem tremmerne "Nej, du ikke forstå. Kom væk, hurtigt meget snart. Glem mig, kom ud, kom væk" Han lukkede øjnene hårdt i. "Elo du skal med" Den torsk vi forlader ham ikke her og slet ikke sådan der! "Mig ikke alene, mig har Tirio" Er Tirio her også?! En mus piblede ind i cellen og pludselig stod Tirio der. Jeg fik et enormt chok, han vinkede til mig jeg nikkede stille. Elo knugede min hånd ind til ham "Pas på Elisa"
Hattie's synsvinkel;
Vi så ud af skabet, han havde ikke flyttede sig en meter. Me lignede en der tænkte, Jake sad bare og kiggede ud i luften. Skal han ikke snart pisse eller noget?! "Vi tager en chance" Mumlede Me, "Nej det er for farligt for planen" Hviskede jeg, hun bed sig i læben "Men vi kan ikke sidde her og venter! Han flytter sig, det er jo lige før jeg tror han er død.. Vent trækker han overhovedet vejret?" Vi kiggede på ham, jeg kneb øjnene sammen, jo hans brystkasse bevæger sig. Ik? "Jo han lever" Me lød ret så skuffet, forståeligt nok.. Hun åbnede langsomt skabet op, han så os ikke. Vi begyndte at kravle mod døren, det føles som om der er flere kilometer væk til den pokkers dør. "Hvad er det lige i tror i laver?" Lød en hvæsende stemme, jeg så et par fødder foran mig, jeg så langsomt op og smilede prøvende. "Flotte sko?" Prøvede jeg, han brummede "Tro om igen" "Eheheh er dette ikke toilet?" Me rejste sig op, jeg sprang op ved siden af hende. Han ser ikke så tilfreds ud.. Er det en kniv han har i hånden?! "Så hvorfor skulle jeg ikke give jer en straf" Jeg fnøs "Fordi dette er ikke retfærdigt!" Han så mod mig "Vil du havde retfærdighed?" "Ja!" Hans øjne brændte "Og hvorfor skulle du få det?" "Fordi jeg har rettigheder, jeg er et menneske af kød og blod. Som ønsker retfærdighed! Alle fortjener retfærdighed" Han grinede "Lille pige du burde vær blevet advokat i stedet" Kniven for imod mig, men pludselig lå jeg på gulvet.
//Uha et kapitel, yai!//
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...