Nu tager mor her sagen i egen hånd

24 4 6
                                    

BA's synsvinkel;

Vi alle sad på nogen stole, "Okay så vi har taget en beslutning om hvad vi skal gør med jer" Jake klappede i sine hænder, Luke så ned på sine fødder sagde ikke et ord. "Beauti Black kommer med James" Hun klamrede sig til mig, jeg gav hende et kram, hun kommer ikke med den klamme stodder hvis jeg har noget at skulle havde sagt! "Det kan i da ikke gør!" Sagde Hattie og rejste sig op "Luke" Jake lød træt, Luke tog sin hånd op, han viftede lidt med den og noget blåt lys viste sig. Han kiggede koldt op på Hattie "Shhh" Sagde han og kastede det blå lys på hende. Hun sat sig ned, hun rykkede i stolen, det lignede hun var i smerter. "Stop det eller jeg kvæler jer alle!" Råbte Moth, "Luuuuuke!" Sagde Jake og tog sig til hovedet, Luke tog sin anden hånd op "Nej nej nej nej og atter nej" Sagde LL og rejste sig op "Vi alle holder vores kæft, bare stop det der!" Luke tog sine hænder ned, kiggede ligegyldigt på sine fødder. "Robert har fået BT og valgt at slippe hende fri, derfor må vi slette hendes hukommelse, ikke om alt bare om jer piger og dette her" "Hvad!" Råbte vi alle "Shhh LL lovede i ville holde kæft" Mumlede Luke. Og jeg troede han var anderledes..

NT's synsvinkel;

"EZ kommer med Lewis" EZ fnyste, "Hood skal med Felix" "Da Alex beholder Elo her og går på jagt efter Tirio er der to der kan komme afsted" Vores fremtid så hvis ikke for lys ud.. "Jeg er ligeglad med hvem der tager afsted" Brummede Alex og vendte sig om og gik sin vej. "Okay Luke så vælger du" "Mig?" "Ja dig" Luke så ned på sine fødder. "Ehm BA.. Ehhh og NT?" Mit hjerte bankede hårdt mod mit bryst, frihed. Men så ville jeg glemme de her piger.. "James ordner du de tre?" "Ja Jake" BA forsvandt pludselig, jeg så rundt, hvor blev hun af?! BT så på en måde skrækslagen ud og hun forsvandt også for øjnene af mig, jeg bed mig i læben. LL lavede et peace tegn, Moth kiggede ned på sine fødder. Me holder sig til Cameron, Hood havde lagt sine arme over kors og ser ondt på Felix. Er det virkelig sidste gang jeg ser dem her? Pludselig forsvandt de alle for øjnene for mig. Mørke var det eneste, mørket omfavnede mig, krammede mig, jeg ledte efter et lys, et håb, en smerte begyndte, jeg krummede mig sammen. Jeg hørte et skrig, som blandede sig sammen med et andet skrig, jeg tog mig for ørerne. Husk dem, husk dem, husk dem, Watti Girls, Hood, BT, BA, LL, Moth, Me, Katty-Pigen, Hattie, Elisa, Beauti Black, EZ.. Husk dem, et skrig forlod mine læber.

Moth's synsvinkel;

Hood, Beauti Black og EZ forsvandt pludselig også. Hattie sprang op "Dette er vanvid! Det ved vi alle godt! Stop det så! I kan ikke gør det her!" Jeg tog fat i hendes håndled, hun så ned på mig, hun var fortvivlet "Det er det værste ved det her" Mumlede jeg "Det er netop det de kan" "Men.. Det er jo ikke retfærdigt!" "Jeg tror ingen gang de ved hvad det ord betyder, Hattie sæt dig nu ned" Hun sat sig langsomt ned. "Me og Cameron i skal ikke hjem igen på den måde" Cameron så skeptisk på Robert "I kommer til et andet land, starter et liv der, stadig med jeres hukommelse men i kan ikke komme væk der fra" Hattie bed sig hårdt i læben. Jeg så bare på dem, med mit ondskabefulde blik. "Jeg savner min harpun" Mumlede Katty-Pigen, ditto hun styrer med den harpun! De talte videre, LL skulle med Luke, jeg skulle blive på denne lorte borg sammen med Hattie og Jake, suk.. Elisa kom med Luke, så har jeg da tre af mine piger da Luke og Jake bor her. Sikke et sted at bo.. Katty-Pigen blev nødt til at komme med Robert. "I kan holde fri i dag" Sagde Jake og vendte sig om og gik, "LUKE!" Luke rullede med øjnene "Ja ja" Han vendte sig om og gik efter sin bror. Jeg lagde armene over kors, jeg nægter at rådne op her! Og lad de andre rådne op forskellige steder! Nu tager mor her sagen i egen hånd..

//Go go go Mothy xDD//

This is true hate in my eyesWhere stories live. Discover now