Elisa's synsvinkel;
"Psst!" "Ik' nu Hattie" Mumlede jeg og vendte mig om. "Psst! Elisa" "kan du ikke se jeg prøver at sove LL" Jeg gabte stille og puttede mig bedre ind til dynen. "Kvinde for satan så rejs dig!" "Tirio j-" Jeg så hurtigt op "Tirio hv-" Han lagde sin pegefinger på mine læber. "Shhh vi skal afsted" "Hvorhen?" "Langt væk herfra" "Men de andre.." "Skal jeg nok få i sikkerhed senere kom nu Elisa" Han trak mig ud af sengen og vi listede ud på de mørke gange. Jeg hørte nogen stemmer, Tirio tog en hånd på min mund. Jeg mærkede hans mave mod min ryg. Han gik hurtigere end jeg kunne løbe, gosh jeg skal aldrig gå tur med den knægt! Jeg så rundt "Hvor er vi?" Han så uforstående på mig "Oh" Han tog sin hånd ned og så på mig "Du sagde?" "Hvor er vi?" "Hjemme hos mig" "Du bor i en grotte?"
Hulemand..
"Tirio er det diiiiig'h?" En dreng kom ud "My'my og hvem har vi så her? Huhuh?" Han bukkede på en flabet måde og sendte mig et smil. "Nallerne væk Riko" Brummede Tirio "Tsk tsk du er blevet så kedelig min ven" Han smilede igen. "Mit navn er Riko" Han tog en smøg op til sin mund "Hyggeligt at møde dig min smukke lady" Tirio fnyste "Riko gå ud og leg med nogen biler" "Tsk'tsk jeg er blevet for stor til at punkter folks biler" Jeg smilede skævt. "Mit navn er Julie men plz kald mig Elisa" Han smilede stort og kyssede min hånd "Alt hvad du ønsker min lady" Han så på Tirio. "Hvor har du fundet hende henne? Og et bedre spørgsmål.. Er der flere?" Tirio rullede med øjnene "Ja der er flere men jeg advarer dig Riko du røre dem og jeg dræber dig"
Hulemanden er hvis lidt voldig, heh
"Whatever skal hun bor her?" "I et stykke tid ja" Riko grinede "Tirio din hoe" Tsk tsk.. Tirio rullede med øjnene "Bare pas på hende når jeg er væk" "Javrl sir, my lady lad mig vise dem deres værelse" Han bukkede og kyssede min hånd "Denne vej my lady" "Elisa, kald mig Elisa" "Okay denne vej my lady Elisa" Jeg rullede med øjnene "Det var forsøget værd" Han grinede "Hyg dig Tirio jeg skal nok passe på hende" "Elisa du slår eller sparker ham hvis han bliver for nærgående" "Du såret mig så dybt at du kan tro sådan noget om mig Tirio så dybt" "Beklager Riko jeg kender dig" De grinede begge to..
Hulemand og gentleman er underlige..
Moth's synsvinkel;
"Moth giv mig den flaske" "Nej" Jake brummede "Plz?" "Nej" "Giv mig nu bare den latterlig flaske!" "Hvorfor skulle jeg?!" "Fordi du tilhører mig nu, du skal gør som jeg siger, slave" Jeg stak ham en lussing, stilhed.. Han så på mig hans øjne formørkes. Han greb ud efter mig, jeg gik et par skridt tilbage og gik mod døren. En smerte begyndte og jeg knækkede sammen. "Denne gang.." Jeg tog mig til hovedet hans stemme skar igennem luften. "Kan du ikke slå mig" Han trak mig op og så ind i mine øjne. "S-slip mig din sindssyge mand!" "Pas på Moth bare fordi du er moren i din venegruppe betyder det ikke du bestemmer. Og slet ikke over mig" Han tog hårdere fat om min hals, mine lunger begyndte at skrige efter luft. "Jeg ville nyde at se livet forlade dine øjne" Mumlede han og vi holdet en stirrekonkurrence. Jeg spyttede på ham, han brummede og smed mig ind i væggen. Han sat sig ned og tog en stor slurk af sin flaske. Kniv.. Jeg bed mig selv i læben og tog fat i kniven.
Og jeg ville nyde endelig at gør en ende på dig..
Jeg rejste mig op, gemte kniven. Han sukkede højt og tog endnu en slurk. Sige Bye Bye Jake.. "Av for satan!" Han skubbede til mig "Pis jeg nåede ikke at rykke mig helt" Han tog kniven ud af hans skulder og rystede på hovedet. "Lille, lille Moth, troede du virkelig det ville vær så let at bruge mig som nålepude?" "Jeg havde håbet på det" Mumlede jeg. Han rejste sig op, jeg skulle lige til at slå ham da han tog fat i min kæbe. "Det er næsten kært" Han rystede mit ansigt, jeg prøvede at sparke ham men det var som om jeg ikke kunne løfte mine ben. "Hm.." Han tygge på indersiden af sin kind, "Det er faktisk lidt underholdende" "Slip mig" Hvæsede jeg, han rystede mit hovede igen "Njaaah det har jeg ikke lyst til" Han kiggede lidt på mig og slap mig til sidst, han klappede mig ovenpå hovedet "Dygtig lille pige" Jeg løftede min hånd klar til at slå ham men han tog fat i hans hånd. "Vi skal snakke om det her, du kan ikke bare slå på mig jeg er ikke en boksepude" Jeg fnyste "Siger du?" Han sat sig ned, og jeg var ved at miste balancen da han stadig havde fat i min hånd. "Slip mig!" Jeg slog på ham men han slap mig ikke "Giv mig en god grund til hvorfor jeg skulle det" "Idiot"
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...