Me's synsvinkel;
Jeg rejste mig op, fandt balancen. Jeg rakte ud efter glasset, "For satan" Mumlede jeg, jeg kan ikke få fat på det. Jeg kan stadig ikke måle afstanden med kun et øje. "Urgh" Sparkede ud efter sengen, men ramte ikke. Jeg fik over balance og faldt på røven. "Sikke nået lort!" Jeg tog mig til hovedet, jeg vidste ikke om jeg skulle råbe og skrige af vrede eller græde min sorg ud. "Her" Jeg så op, Cameron sad i hug foran mig med glasset i hånden, jeg bed mig i læben og rakte ud efter den. Sejr! "Du rykkede på den gjorde du ikke?" Mumlede jeg "Jeg aner ikke hvad du snakker om" Han sendte mig et smil "Hm" jeg tog en tår af vandet. Jeg rakte han glasset, Cameron tog det og rejste sig op. Jeg sad bare på gulvet, vidste ikke om jeg orkede at rejse mig op eller ej. Cameron rakte en hånd mod mig, jeg kiggede ned i gulvet i stedet. "Me" Han gled ned på gulvet sammen med mig. "Du skal bare vænne dig til det" "Det ved jeg godt" Hviskede jeg "Det er bare besværligt" Han tog en hår tot om bag mit øre. "Jeg er her for at hjælpe dig" Jeg så på ham, "Det er du altid" "Heyh Me selvfølgelig er jeg det" "Hvorfor? Hvorfor er du ikke bare gået videre? Hvad fik dig til at blive ved med det her pis?!" Han tog min hånd. "Vi har været venner ligeså længe jeg husker, vi er bedstevenner og roommates hvorfor skulle jeg gå?" Jeg trak på skuldrene "Hvorfor skulle du ikke?" Han slog mig i baghovedet "Dit lille fjols" Grinede han "Heyh du skal ikke kalde mig for fjols din torsk!" Jeg slog hans arm, han grinede "Giv mig et kram i stedet for at slå mig" "Hmpf nope!" "Så må jeg vel bare tag det" Han trak mig ind til ham, jeg tog mit hoved ind til hans brystkasse. Hans hage var på mit hoved, "Tak for altid at være der for mig" "Du ved jeg altid ville være her dit lille fjols" "Ja, ja det ved jeg din torsk"
Elisa's synsvinkel;
Jeg så på Alex "Bare drop det" Han tændte lyset, jeg kunne se hele hans ansigt. "Hvis i kommer ud fanger vi jer bare igen" "Hvad skal i med os?!" "Jo i princippet skal vi kun bruge EZ, Beauti Black og Hood" Han sendte mig et smil "I andre er bare underholdning" "Jeg ved at James har en ting for Beauti Black, den stakkels pige, og at din bror har noget for Hood. Men hvorfor EZ?" Han så koldt på mig "Hvorfor skulle jeg fortælle dig det?" "Fordi hvis jeg skal være her resten af mit liv ville jeg vide det!" "Du skal ikke være i denne borg resten af dit liv" Han gik hen til sin stol og sat sig ned. "Beauti Black skal med James, Hood med Felix, EZ med Lewis. Han så på sin kniv, "Robert har sagt han slipper BT fri" Alex skar lidt i sin finger og blod tittede frem, han kiggede bare på det. "Hvad der sker med jer andre ved jeg ikke, måske bliver nogen af jer tjener hos Jake, Luke han er sådan set ligeglad" "Og dig? Hvad med dig Alex?" "Jeg har nok i den lille spjels i kælderen" Han fnyste. "Elo" "Mhh" "Hvad vil du med ham?" Han sukkede "Det ved jeg ikke, dræbe ham? Slippe ham fri? Jeg diskutere det stadig med mig selv" Han skar lidt mere i sig selv. Jeg bed mig kort i læben "Vi er ikke ting" "Det ved jeg da godt" Jeg knyttede mine næver "I har kidnappet 13 mennesker! 3 af dem skal rådne op har i bestemt, en går sin vej, i har taget enes freaking øje, i pisser på folk og alt hvad de står for!" "Fortæl mig noget jeg ikke ved" "Du er en torsk Alex, det håber jeg du ved!" "Jeg synes du burde gå Elisa" "Jeg er ligeglad med hvad du synes!" Han kastede kniven efter mig. "Okay så det hjælper ikke med at be' om" Han rejste sig op og kniven svævede mod ham igen og var hurtigt i hans hånd. "Hvis du ikke får din lille røv ud herfra ville, skal gulvet blive farvet med dit blod" Jeg fnyste vendte mig om og gik ud af døren.
EZ's synsvinkel;
"Heeeeeeeyh Lewis!" Jeg smilede stort til ham, jeg får dig ned med nakken med fister! "EZ Darling" Mumlede han og læste videre. Hm.. Jeg tog bogen "Sikke noget kedeligt pis du læser, du burde gifte dig med den her bog så ville dit liv i det mindste ikke kun være sort, så ville det også være hvidt!" Jeg sendte ham et smil, han brummede og tog bogen fra mig "Du er godt nok sjov, hva?" "Lewis kan du lide tyggegummi?" "Ehhh?" "Kan du?" "Ja.." "Jeg synes du burde tag et stykke for din ånde, puha den kunne genoplive en død mand og så bagefter dræbe ham igen" Han rullede med øjnene "Jeg er ret så ligeglad" "Det burde du ikke være" "EZ vi skal ikke kysse så du kan være ligeglad med min ånde" "Ewo! Hvorfor skulle jeg også ville røre dine klamme læber?!" "Hvorfor ikke?" "Fordi du er dig!" Han trak på skuldrene "Jeg ved godt jeg er dejlig du behøver ikke at rose mig sådan" Jeg fnyste "Idiot" "Tåbe" Jeg vendte mig om "Alle skal samle sig i spisesalen" Lød Jake's stemme, tsk som om! Jeg vendte mig om og begyndte at gå "Det er den forkerte vej Darling" "Rend mig" "Jeg ville helst lad dig gå.." Han greb efter mit håndled og trak mig tilbage "Men jeg gider ikke at gøre Jake sur" "Slip mig Lewis!" "Nej" "Slip mig sagde jeg" "Hidsig dig bare op det hjælper ikke noget" Han smed mig over hans skuldre, "Vi kan også lige tag en smøg imens" Jeg sprællede med benene men han gav ikke slip. "Vi du gerne havde et hiv?" Smøgen dukkede pludselig op "Jeg gider ikke at indtage den giftige luft! Og nu har det også været på dine læber, ekstra giftige!" "Som du vil Darling" "Du har bare at kalde mig EZ!" "Jeg gør hvad jeg vil"
//Tadaaaaaaaaaa smukt ikke? xDD//
YOU ARE READING
This is true hate in my eyes
AdventureDe plejede bare at skrive til hinanden, nu hænger deres liv mere sammen end de havde drømt om. En ny ung forfatter på wattpad bliver inviteret ind i deres venskab, men en fortids opgør lurer. Og venter på at få fingrene i dem, og tage hævn.... Er de...