Capitolul 6

6.2K 209 2
                                    

Ajungând acasă mă strecor încet în camera mea, trec prin camera Emmei şi o văd cum doarme ca un înger fără griji deschid încet uşa de la camera mea încercând să fiu cât mai silențioasă , ajunsă în camera mea mă dezbrac rapid îmi iau pijamalele şi mă strecor în pat.

Buzele încă îmi zvâcneau de la sărutul pe care l-am primit în maşină înainte să ne despărtim , ne-am despărțit cu promisiunea că mâine seară ne vom vedea din nou. Adorm încet cu mirosul parfumului lui inpregnat parcă în pielea mea.

-  Ce faci fată încă dormi? O aud pe Emma cum țipa la mine , stătea sprijinită cu umărul de tocul uşi privindu-mă suspect.  Pe unde ai umblat toată noaptea? E deja ora 14 şi tu încă dormi.

Deschid ochii şi o văd cum mă scanează intens.

-  Arăți de parcă a dat trenul peste tine.

-  Ai descris amănunțit starea care o am şi dacă nu dispari în următoarea secundă jur că te ucid şi te îngrop în grădină lîngă cuşca câinelui , spun eu şi arunc o perniță spre ea.

-  Vezi că a întrbat Maica de tine i-am spus că dormi. Hai să mâncăm mişcă-ți fundul în bucătărie , spunând astea dispare din camera mea.

Mă ridic din pat fără nici un chef îmi târăsc piciorele la dulap şi încep să mă îmbrac agale .

-  Anooo!!! O aud pe Maica din capul scărilor cum mă strigă. Haida Maico să mănânci că e gata prânzu.

-  Vin imediat Maica să mă îmbrac.

Cobor încet spre bucătărie târându-mi piciorele chiar nu îmi era foame simțeam doar o greață , ajung în bucătărie masa era deja pusa Emma era la masă lângă ea rea Taica ( bunicul meu ) iar Maica era în piciore ne servea.

-  Bună  spun eu şi mă aşez la masă , deşi Maica era o bucătăreasă desăvârşită mâncarea pe care o vedeam în fața mea îmi provoca greață.

-  Ano ce ai o nu manânci? O aud pe Maica cum mă întreabă punându-și mâna pe umărul meu.

-  Maico eu te iubesc enorm şi de data asta ai gătit extrem de bun dar nu pot să mănânc simt că am un bolovan în stomac.

-  O ieşci beciagă mă întreabă ea cu îngrijorare în glas.

-  Nu-i beciagă numa că a băut căm mult asară îl aud pe Taica cum vorbeşte fără măcar să mă privească. Adă moare de varză că îşi revine ea.

O văd pe Maica cum plecă spre beci să îmi aduca zeamă de varză să îmi revin.

-  De unde ai ştiut că am băut cam mult , îl întreb pe Taica.

-  O ciai văzut cum arăți? Ciai uitat în oglindă dastămineață? Şi eu am fost june şi mai şciu cum e să bei o noapce întreagă.

-  Maico dacă îți e rau tu să-i zici la muma. Spune Maica si îmi întinde o cană cu zeamă de varză murată o iau şi mă ridic de la masă.

-  Sărutul mâna pentru masă spun eu şi mă retrag în camera mea.

Am stat toată ziua în cameră încercând sa îmi fac de lucru ca să nu mă mai gândesc la el , am început să citesc o carte dar nu reuşem să înțeleg nimic din ce citeam , amintirea lui mă bântuia la fiecare pas , într-un târziu am adormit cu cartea pe piept.

-  Bai trezeşte că te caută cineva , o aud pe Emma cum îmi şopteşte în ureche în timp ce mă scutură uşor.

-  Cât e ceasul reuşesc să îngân.

-  E ora 20 ai dormit ca o vacă toată ziua , acum mişcă-ți fundul şi nu il lăsa pe băiatul ăla să te aştepte ca un prost.

-  Ce băiat? Unde e?

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum