Capitolul 14

3.7K 148 2
                                    

Am dormit toată noaptea ca un copil mic , mă simțeam în siguranță , mă simțeam bine . Când m-am trezit el nu mai era , patul era gol. Mă ridic şi mă îndrept spre bucătărie , el era acolo cu o ceaşcă de cafea în mână .

-  Bună dimineața iubito.  Avea un zâmbet larg pe față , radia numai fericire. Ți-am făcut o ceaşcă de cafea .

-  Bună dimineața, mulțumesc. Esti  tare vesel azi spun eu frecându-mă la ochi.

-  De ce nu aş fii , dimineața când te trezești eşti ceamai frumoasă  şi eşti iubita mea , vine spre mine cu o privire plină de dorință, mă ia în brațe şi mă sărută cu foc.

Eu mă pierd în sărutul lui, deăi voiam să mai continue el se desprinse din sărut . Mă simțeam goală fără brațele lui în jurul meu.

-  Haide iubito să te duc acasă , sigur Maica îşi face griji pentru tine.

-  Da să mergem spun eu şi mă îndrept spre dormitor să mă înbrac.

Ajung acasă nu era nimeni Emma cu Maica erau la cumpărături, cred iar taica e sigur la bar. Mă îndrept spre baie şi dau drumul la apă în cadă , îmi pun multe săruri şi fac spumă multă , mă afund în cadă si simt cum toți muşchi mi se relaxează instant. Era așa de bine parcă nu mai simțeam nimic intrasem în amorțire închid ochii și mă ia somnul . 

-  Băi turbat-o ce dracu vrei să te sinucizi și nu știi cum? O aud pe Emma care intră val vârtej în baie și mă trezește.

-  Ho nebuno ce ai am adormit în vană atâta tot. Mă ridic încet din vană , apa era deja rece , mă înbrac îmtr-un halat de baie şi ies din baie . Emma era în sufragerie cu o ceaşcă de cafea în mână.

-  Băi nebuno să nu mă mai speri aşa , toată săptămâna ai fost macabră şi pierdută în gânduri iar acum vin de la cumpărături şi te găsesc în vană . Am strigat la tine de mai multe ori am bătut chiar şi cu pumni în uşă iar din partea ta nici o reacție, atunci am intrat cu forța îmi era frică de tine credeam că ti-ai făcut ceva , mai ales după ce l-am văzut pe Andi cu Dana la piață. Am crezut că va-ți certat şi acum tu cine ştie ce îți faci.

-  Nu ne-am certat am hotărât să luăm o pauză ,  mint eu cu nonșalanță.

-  Bine atunci , oricum părerea mea e că Andi nu e de tine , tu habar nu ai cine e el .

-  Că tu ai habar maică Precistă. Înafară de cărțiile tale mai ştii şi alceva să faci. Nici măcar nu ştii să te înbraci , uită-te la tine că arăți ca pescuită din Bega.

-  Habar nu ai cât de puțin mă cunoşti , dar toate la timpul lor , încă eşti prea mică să intri îm lumea mea.

-  Wooaww ce m-ai speriat , o să vină vreun Dartagnian şi o să mă  provoace la duel? Spun eu sarcastică , sau o să mă răpească vreun elf , continui cu pe acelaşi ton. Eu sunt prea mică tu te auzi ce zici?

-  Hai să încheiem discuția asta bine, oricum vei afla la timpul potrivit anumite lucruri. Şi încă îmi susțin ideea Andi nu e de tine şi te vei convinge cât de curând. Spunând astea Emma se îndreaptă spre camera ei , o urmăresc cu privirea şi văd cum îsi ia o carte din bibliotecă şi se aşează în fotoliu începând să citească.

Ce dracu a mai fost şi asta ?  mă gândeam eu de ce vorbeşte aşa Emma ce ştie ea şi eu nu ştiu.

Am pierdut ceva oare? Ce se întâmplă cu Emma , hmmm , mă iau şi merg la mine în cameră.

Toată săptămâna a trecut pe nesimțite toate zilele erau monotone , pe Andi nu l-am mai văzut de Duminică. Îmi era dor de el , foarte dor , deşi mă irita faptul că el se întâlnea cu Dana .

Chiar şi dacă se vedeau fără să vrea , de ce nu putea să renunțe la ea, ce îl atrăgea aşa de mult la ea?

-  Fetele ați primit un plic cred că e de la şcoală, striga Taica în capătul scărilor fluturând un plic alb. Eu şi Emma ne-am precipitat spre el să îi luăm plicul. Acum stăteam în bucătărie adunați toți la masă cu plicul care ascundea viitorul meu şi al Emmei.

-  Hai deschide-l odată zice Taica către Maica.

-  Mie îmi e frică , zic eu glas stins , şi mie zice Emma la fel de speriată ca mine.

-  Hai să vedem ce scrie în plic , zice Maica şi ia plicul şi îl deschide , deodată o văd cum se luminează la față.

-  Fetele ați luat , ați fost admise amândouă.

Nu puteam să cred , cum!! Era imposibil să fii fost admise .

-  Scrie ceva de note?

-  Da tu ai luat 9, 25 iar Emma 9,50 deci 25 de sutimi între voi.

-  Ai auzit Emma am intrat asta e important , urraaaaaa am început să țipăm să ne luăm în brațe , să țopăim ca dementele. Bunici noştri stăteau şi se bucurau de starea de bine pe care eu şi Emma.

Era una dintre cele mai frumoase zile din viața mea şi voiam să o înpart cu el , voiam să se bucure şi el înpreună cu mine de reuşita mea . Eram aşa de bucuroasă că abea aşteptam să îl văd şi să îi povestesc.

-  Gata eu plec la Andi , mă duc să îi povestesc şi lui de reuşita mea.

-  Eu cred că mai bine te duci tu mâine şi îi povesteşti , zice Emma şi iese din bucătărie. O urmăresc să aflu mai multe detalii.

-  De ce crezi că ar fii mai bine să mă duc mâine? Ştii ceva ce eu nu ştiu?

-  A..nu ...deloc , doar credeam că e mai bine aşa şi aşa te duci mâine să o vezi pe mama lui şi ce rost are să faci două drumuri. Spuse Emma fâstâcindu-se.

-  Da cred că ai dreptate zic eu şi plec. Nu mă gândeam să mă dau bătută ştiam în adâncul sufletului meu că Emma îmi ascundea ceva , trebuie să descopăr ce?

Mi-am propus în seara asta să o urmăresc să văd unde merge şi ce face , prea suspect mi se pare comportamentul ei , trebuie să aflu ce îmi ascunde.

Îmi fac ritualul de seară , spălat pe dinți pieptănat , cremuit ,  apoi mă înbrac în pijamale , sting becul şi mă fac că dorm. Când văd că şi la Emma în cameră sa stins becul mă dezbrac repede de pijamale mă înbrac în haine normale , imediat o aud pe Emma că iese pe uşă , o las puțin să meargă în fața mea apoi o urmăresc.

La lumina unui stâlp de pe stradă o văd cum e înbrăcată , rămân uimită , asta nu e Emma mea .

Ce secret credeți că ascunde Emma? Cum e înbrăcată ea? Vreau să vă citesc părerile.

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum