Capitolul 24

3.2K 160 6
                                    

Ne îmbrăcăm în grabă şi plecăm la chef. Ajungem acolo când petrecerea era în toi, toată lumea era în formă, care mai de care agățați de cine apuca.

-  Mă duc să salut nişte prieteni, distrează-te şi tu iubito, vezi că trebuie să fie şi Emma cu Janina pe undeva pe aici.

-  Am să le caut.

Mă duc prin pădure să văd pe unde ar putea fi fetele mele. La un moment dat simt două brațe puternice care îmi înconjară talia, simțeam respirația fierbinte pe gâtul meu, era prea întuneric să pot să descifrez cine e. Mă zbat încercând să scap din brațele necunoscutului, dar el mă trage şi mai aproape.

-  Hmm, ce bine miroşi, îmi era dor de parfumul tău.

-  Hunter!!?? Ce faci?

-  Ceea ce fac de când te-am cunoscut, adică îmi plâng de milă şi trăiesc doar pentru tine.

-  Nu e bine ce faci. De ce nu cauți şi tu o fată care să te iubească?

-  Eu nu vreau orice fată, eu te vreau pe tine, de ce nu înțelegi?

Mi-a dat drumul din brațe şi se plimba în jurul meu ca un leu în cuşcă trecându-şi nervos mâinile prin păr.

-  Tu şti prea bine că nu se poate.

-  Sunt atâția ani de când te port în suflet, atâția ani de când nu mai există alte femei pentru mine, am rănit multe femei în acest timp, niciuna nu se compară cu tine, nicuna nu e ca tine. De ce nu pot să mi te scot din minte, de ce nu pot să te uit pur şi simplu, de ce trebuie să îmi bântui nopțile şi să îmi urmăreşti zilele.

-  Hunter, uită-mă între noi nu va putea fi niciodată nimic.

-  Nu pot, am încercat, Dumnezeu ştie cât am încercat, dar nu pot, inima mea sa obişnuit deja cu prezența ta, ar însemna să o mutilez scoțându-te din ea. Eşti parte din mine, nu ştiu şi nu vreau să trăiesc fără tine. De ce nu poți şi tu să mă iubeşti măcar pe jumătate cât te iubesc eu.

-  Dar şi eu te iubesc, în felul meu dar o fac, pentru mine eşti un prieten bun, o persoană adorabilă dar ceea ce tu îmi ceri eu nu îți pot oferi.

Îl văd cum se apropie de mine, încet cu paşi calculați, mă ia în brațe, îl simt cum tremură apoi se apleacă şi mă sărută. Sărutul lui transmitea o dragoste infinită, o pasiune de ne descris, era aşa intens, atât de tandru. Mă dezmeticesc şi realizez că şi eu îi răspund la sărut, nu e bine ceea ce fac dar dragostea pe care o transmitea acel sărut era prea puternică. Îmi pun mâinile pe pieptul lui şi îl înping uşor de mine, ne despărțim din sărut şi il văd cum tremură tot.

-  De ce tremuri, îți este frig?

-  Nu iubito, nu îmi e frig dar de fiecare dată când sunt alături de tine simt că nu mă pot controla.

Stăteam acum pe o buturugă de lemn iar el era în fața mea explicându-mi cât de mult mă iubeşte, deodată se aud nişte voci care vorbeau în şoaptă, erau doi îndrăgostiți înbrățişați într-un boscheț aproape de noi . Mă străduiesc să aud ce spun ei, îi fac semn la Hunter să se ascundă şi să asculte cu mine ce vorbeau cei doi.

-  Dacă ne vede cineva? Eşti nebun, crezi că Mari a ta te-ar ierta dacă ar şti că tu îți petreci timpul cu mine în timp ce ea e o elevă silitoare.

-  Nu o mai pomeni pe Mari acum, vino aici şi dezbracă-te să te am o dată până nu vine cineva să ne vadă.

O văd pe Dana cum se supune ordinelor, se dezbracă uşor gestul ei părând atât de provocator.

-  Vino aici, îl văd pe Andi cum o trage spre el şi fără nici un avertisment o penetrează pe la spate, se pare că şi ei îi place mult.

Nu îmi venea să cred ce îmi auzeau urechile şi ce îmi vedeau ochii de mai bine de doi ani am crezut că el a renunțat la Dana, iar el îşi petrecea nopțile cu ea în timp ce eu eram la şcoală.

Hunter vine lângă mine şi mă ia în brațe încercând să îmi calmeze plânsul isteric ce mă bufnise.

-  Ti-am spus iubito că nu e de tine şi că o dragoste mai mare decât a mea nu ai să găseşti. Îmi şoptea în ureche în timp ce mă ținea strâns la pieptul lui, legănându-mă şi sărutându-mă încet pe obraz şi pe frunte. Te iubesc enorm de mult, de ce nu vrei să mă iubeşti şi tu pe mine așa cum îl iubeşti pe el?

Nu puteam să îi răspund deşi eram conştientă că avea dreptate, m-am îndrăgostit de persoana care nu merita, de un animal fără sentimente care urmărea doar instinctele lui primare fără să se gândească la sentimente, oricum îmi propun ca de azi înainte să nu mai îi dau crezare, să nu mai stau de vorbă cu el, să îl evit pe cât posibil.

-  Mă duci te rog acasă?

-  Da cum să nu, dorința ta e ordin pentru mine. Mă ia de mână şi mă conduce spre maşina lui care era parcată la ieşirea din pădure. Ne urcăm în maşină şi plecăm în trombă. Stăteam cu capul lipit de geamul maşini şi mă gândeam la ceea ce am văzut. Nu puteam să cred că acum trei ore eram înpreună şi făceam dragoste iar la nici două ore după el se distrează cu Dana, incredibil cât de naivă pot să fiu, cât de mult am putut să cred în el şi cât de mult m-am înşelat.

-  Te duc la mine acasă, spune Hunter deodată, îmi e frică să nu te apuce vreo criză şi să nu fie cineva pe lângă tine. Fetele sunt la chef iar Maica doarme în casa de jos deci tu ai să fi singură şi nu vreau să ți se întâmple ceva. Nu am forța necesară să mai zic ceva aşa că mă mulțumesc doar să dau din cap in semn de aprobare.

Ajungem acasă la el, avea o casă imensă, mergem direct în camera lui.

-  Ai nevoie de ceva?

Nu zic nimic, mă descalț şi mă ghemuiesc în vârful patului. Îl simt cum se dezbracă şi intră la duş, aud apa cum curge şi simt că încep să mă sufoc, avea dreptate Hunter mă apucă o criză şi nici el nu e lângă mine. Deodată îl văd în fața mea căutând o eşarfă ca să îmi lege brațul.

-  Iubito unde ai fiola?

Nu îi răspund, îi arăt cu mâna că e în buzunarul de la geacă. Se duce şi îmi pregătească fiola apoi vine cu ea lângă pat îmi leagă brațul cu o eşarfă şi începe să îmi injecteze lichidul salvator.

-  Hai iubito, imediat ai să te faci bine, spune în timp ce mă săruta uşor pe buze. Te iubesc tu pentru mine eşti totul, sufletul meu, inima mea, aerul pe care il respir. Cuvintele lui îmi făceau aşa bine, începeam să îmi revin, lichidul miraculos şi-a făcut efectul mai rapid când a început să îmi vorbească şi să mă sărute tandru.

Criza a trecut, îl văd cum se ridică de lângă pat, în tot acest timp el a stat în genunchi lângă pat, câtă dragoste. Se ridică şi observ că avea doar un prosop în jurul taliei, părul îi era încă ud şi picături de apă picura dim el. Era interzis de sexy. Îl văd cum se înbacă într-o pereche de pantaloni scurți și un maieu, apoi vine în pat lângă mine, mă ia în brațe şi îşi înfundă nasul în părul meu.

-  Mi se pare ireal, dacă ai şti de câte ori am visat să te țin în brațe, să te am în patul meu, să pot dormi o noapte întreagă cu tine în brațe iar dimineața să fi prima ființă pe care o văd, prima persoană pe care să o sărut, Dumnezeule cât de ireal mi se pare că eşti acum aici cu mine. Mă sărută în creştetul capului şi apoi mă trage mai aproape de el. Adormim amândoi, eu eram în beațele lui şi aveam un sentiment de protecție, când sunt cu el ştiu că nimic rău nu mi se poate întâmpla.

Bună la toată lumea. Am revenit cu un nou capitol, vă mulțumesc tuturor celor care mă urmăresc celor care citesc romanul meu.

Cer scuze pentru greșeli de ortografie sau de exprimare.

Vă pup te toți şi aştept să votați şi să comentați.

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum