Capitolul 19

3.3K 162 5
                                    

Toată noaptea abea am putut să dorm , gândul meu era numai la cursa de mâine , nu mai participasem niciodată la vreo cursă. Mă gândeam la faptul că mâine am să dau ochii cu Andi , nu îl mai văzusem de aproape o săptămână, de fiecare dată când încerca să mă vadă o trimiteam pe Emma sau Maica să îi spună că ori nu sunt acasă , ori dorm , ori mă doare capul , de fiecare dată nu eram disponibilă.

Spre dimineață am reuşit şi eu să adorm , era aproape ora 4.

Mă trezesc pe la ora 15 eram buimacă mă durea capul . Mă ridic încet din pat şi mă duc la bucătărie .

-  Unde e Emma? O întreb pe Maica

-  Nu ştiu maico , nu sa culcat acasă, a plecat asară şi nu o mai vinit.

-  Cum să nu vină , unde poate să fie.

Emma POV.

Mă trezesc în dimineața asta într-un pat străin , mă uit în jur şi habar nu am unde sunt , nu îmi pare deloc cunoscut. Ce dracu am făcut aseară? Cum am ajuns aici?

Eram la grădiniță să punem la punct ultimile detalii pentru cursa care va avea loc apoi a venit David cu un joint , am tras toți din el de câteva ori apoi nu mai prea îmi aduc aminte ce sa mai întâmplat , eram foarte euforică.

Încerc să mă ridic din pat dar un braț mă ține de mijloc , vreau să îl înlătur dar era aşa de greu. Ridic brațul care mă ținea prizonieră şi aud un mârâit gros , brațul mă cuprinde din nou şi mă trage lângă pieptul lui , pot să îi simt tăria care se lipeşte şi se împinge în fundul meu. Mă trag cât pot de mult la marginea patului , încercând să îl fac să înțeleagă că  nu sunt disponibilă.

-  De ce fugi de mine? Când aud vocea care îmi vorbeşte mă trece un curent prin coloană.

-  Andi !!!!???? Ce dracu caut eu în patul tău???

-  Iubito aseară atâta te-ai frecat de mine încât am crezut că dacă nu vii cu mine acasă am să turbez . Apoi ai început să te dai la mine , deşi nu înțelegeam cum de te dai la mine ştiind că nu mă suporți de la faza cu Mari. Când ți-am propus să vii acasă cu mine nici măcar nu ai comentat nimic. Am avut o noapte superbă nu ştiam că eşti aşa de pasională si perversă .

Simțeam cum roşeața mi se ridica în obraji. Nu pot să cred câ m-am culcat cu acest specimen şi mai fusesem şi pasionlă cu el.

Îmi era incredibil , nu puteam accepta ideea că m-am culcat cu prietenul sorei mele , cum dracu să mai dau ochii cu ea , cum să o mai privesc în față , cu ce tupeu am să mă mai pot uita în ochii ei ?

Nu aş fii crezut niciodată că pot ajunge atât de jos , atât de decadent.

-  Ştii ceva ...uită ce sa întâmplat în seara asta, a fost o greşeală, nu trebuia să ajungem la aşa ceva , ce ar fii dacă am fii cum am mai fost şi până acum şi ignorăm noaptea asta. Spun eu în timp ce îmi adun hainele , care erau împrăștiate prin toată casa şi încep să mă îmbrac.

-  Vai pisi dar se poate? Cum să uităm , a fost aşa de frumos , dar dacă tu vrei uite pentru tine am să mă prefac că nimic nu sa întâmplat.

-  Bine acum că ne-am înțeles eu am să plec acasă iar astăzi când o să ne vedem la cursă ne comportăm normal de parcă nimic nu sa întâmplat între noi. Bă ai înțeles?

-  Gata am înțeles, crezi că sunt cretin , mi-ai explicat destul de clar.  Nu vrei să te duc cu maşina acasă?

-  Nuuu cum să mă duci cu maşina eşti nebun , dacă ne vede cineva împreună, nu mă duci niciunde cu nici o maşină, am să plec pe picioare şi singură.

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum