Capitolul 7

5.4K 185 0
                                    

Zilele trceau parcă fără să le simțim eram tot timpul împreună atunci când nu era la lucru , mama lui tanti Mara era o femeie super de treabă în fiecare Sâmbăta seara mergeam la ea şi povesteam , râdeam , glumeam , era o femeie cu care puteai discuta orice şi ce era mai important m-a acceptat ca pe o fică , nu făcea diferențe între mine şi Andi ba din contră dacă el mă supăra cu ceva ea îl certa.

- Iubito hai mai repede că deja te aştept de jumătate de oră se supără mama dacă întârziem.

Era Sâmbăta seara şi trebuia să mergem să o vizităm . El stătea pe fotoliul din sufragerie aşteptând ca eu să mă îmbrac.

- Sunt gata imediat dragă nu mai țipa că un apucat.

De fiecare dată când mergeam la tanti Mara parcă nu ştiam cu ce să mă îmbrac de fiecare dată voiam să fac impresie bună deşi stiam că egal cum arătam dacă el mă iubea mă iubea şi ea necondiționat.

Am ales să port o roche roșie cu floricele albe până la jumătatea pulpei îmi scotea în evidență talia subțire iar în cap aveam o pălărie de paie legată de jur împrejur cu o bentiță roşie sandalele îmi erau albe , arătam de parcă erăm căzută dintr-o revistă de modă.

- Wooaww!!!! ce bine arăți o să zică mama că am răpit nu stiu ce vedetă , spuse el şi mă trase în brațele lui pentru un sărut pasional.

- Să mergem ca până acum te văitai că întârziem , spun eu şi mă dezlipesc cu greu din sărutul lui.

- Cred că mama nu s-ar supără să mai aştepte puțin spuse el şi mă atrase din nou într-un sărut pasional , mâinile lui se mişcau frenetic pe spatele meu limba lui cerceta fiecare colțişor al guri mele era atât de excitant încât abea mă țineam pe picioare.

Văzând că mă las moale în brațele lui , din cauza lipsei de echilibru , îmi simteam picioarele de gelatină mă susține cu o mână de mijloc iar cu cealaltă îmi atinge fața.

- Hai să mergem că dacă mai stăm mult nu ştiu cât am să fiu capabil să mă controlez , cu tine la mine în brațe capacitatea mea de autocontrol e zero mai ales daca eşti aşa de sexy înbracată.

Nici eu nu prea reuşeam să gestionez ceea ce simțeam şi faptul că de fiecare dată cind era aproapr de mine totul dispărea eram numai noi doi şi dorința mea de a sta în brațele lui de a il simți aproape era o dorință primitivă incontrolabilă.

M-a luat de mână şi am plecat împreună spre mama lui.

- Mergem pe jos su cu maşina??

- Mai bine pe jos e aşa frumos afară spun eu şi il trag după mine.

În fața casei mele se afla un tei bătrân care emana un miros înbătător în zilele de vară , era atât de romantic noi doi înbrățişați sub acel tei , mă ridic pe vârfuri şi îl sărut cast pe buze

- Nu ştiu ce îmi faci şi cum faci dar mă faci pe zi ce trece să mă îndrăgostesc mai mult de tine spunea el în timp ce îmi dădea o şuviță de păr după ureche. Încep să cred că eşti o vrăjitoare din aia bună şi extrem de sexy care îmi vrea sufletul , spune el şi mă trage şi mai aproape lipindu-mă de pieptul lui şi mă sărută apăsat, profund.

- În ritmul ăsta nu o să mai ajungem la mama ta spun eu deslipindu-mă cu greu din înbrățişarea lui.

Pornim spre casa mamei lui ținându-ne de mână era un sentiment înălțător să îl ştiu aproape de mine să ştiu că îmi aparține că e acolo....pentru mine .

-  Ați ajuns în sfârșit...spuse tanti Mara când ne-a văzut la poartă . Credeam că nu o să mai veniți azi.

- Sărutul mâna spun eu şi mă îndrept spre ea să o pup pe obraji iar ea îmi sărută părinteşte fruntea.

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum