Capitolul 15

3.4K 150 3
                                    

Eram uimitä de ceea ce vedeam sora mea adică Emma mea era parcă o altă persoană.

Era înbrăcată gothic mergea pe nişte platforme imense unde dracu îşi ținea hainele astea că nu le-am văzut niciodată în dulap, mă gândeam eu nevenindu-mi să cred.

O urmăresc din umbră să văd ce face şi unde merge , deodată intră în fsta grădiniță , mă ascund după un pom să nu mă vadă in momentul în care înainte de a intra se uită în sus şi în jos să vadă dacă nu e urmărită. După ce a intrat înăuntru m-am strecurat şi eu în curtea grădiniței să văd ce se întâmplă acolo.

Un geam era deachis aşa că m-am dus mai aproape să aud ce se povestește.

- Hei Emma ai ajuns , pe tine te aşteptam . Aud o voce necunoscută de bărbat.

- Manix a spus că dacă nu vii nu o să dea drumul la cursă, aud o voce cunoscută care face să mi se ridice părul pe coloană. Era Andi , mă ridic uşor pe vârfuri şi îl văd cum stătea pe o canapea jerpelită şi trăgea dintr-o țigare , în brațe la el nimeni alta decât nelipsita Dana.

Simt cum îmi creşte pulsul şi mă apucă nervi.

- Andi tu şti că băgarea în seamă cu mine costă bani , eu nu sunt Mary care să te bage in seamă .

- Ce are de a face sora ta cu toată povestea asta cu cursa de maşini că nu înțeleg.

- Nu are de a face cu cursa dar are de a face cu tine, că ea se îndrăgosteşte de tine iar tu îți bați joc de ea. Zice Emma zemflematic.

- Dacă e proastă eu ce să îi fac , nu sunt eu băiatul de care ar trebui să se îndrăgostească.

- Aha dar ți-a plăcut când ai futut-o?

- Normal cărui barbat nu i-ar fi plăcut să o dezvirgineze peimul?

- Pffai dacă ştiam că e virgină mă dădeam şi eu la ea , spune Marcus cu nonșalanță.

- Cred că eşti un nesimțit şi am să fac tot ce pot să o înpiedic pe Mary să se mai vadă cu tine, ține minte în mine ți-ai găsit cel mai aprig duşman al tău.

Deja mi se făcuse rău , nu mai puteam să stau să mai ascult în continuare ceea ce vorbeau ei . Mă gândeam că trebuie să ajung cât mai repede acasă , simțeam cum o să mă apuce o criză de calcemie.

Ies repede din curtea grădiniței şi pornesc fugind spre casă simțeam că picioarele mele îmi cedau eram aproape de parcul biserici.

Ma-m gândit că dacă ajung până în parc am să mă aşez pe o bancă şi am să îmi fac un calciu , noroc că am ascultat sfatul asistentei şi aveam un calciu la mine cu o siringă. Mă mişcam ca un robot spre parcul biserici , nu era nici o țipenie de om pe stradă . Mă aşez pe o bancă şi încep să scot cu mâinile tremurânde fiola din buzunar , imi ordonam in mintea mea să nu îmi pierd conștiința ca să ajung să îmi fac fiola. Mâinile începeau să mi se încleşteze dar eu încercam din răsputeri să rup fiola , am reuşit să o rup dar mi-a scăpat pe jos şi să vărsat o parte din ea m-am aruncat în genunchi şi am ridicat-o tremurând încercam să bag acul de la siringă în fiolă dar nu reuşeam.

- Dă-mi te rog voie să te ajut. Aud o voce de bărbat în spatele meu . I-am întins fiola cu siringa iar apoi o moleşeală totală m-a apucat .

- Unde trebuie să o faci , îl aud ca prin ceață ca mă întreabă. Nu mai aveam forță să răspund aşa că i-am arătat vena de la mână.

Aud cum îşi scoate cureaua de la pantaloni îmi leagă vena apoi încet îmi introduce serul salvator.

Încet , încet încep să îmi revin nu mai tremuram şi puteam să mă mişc , când a dat drumul venei din curea am simțit o căldură că îmi umple tot organismul. Dupa ce mi-am revenit complet am văzut cum necunoscutul stătea în fund sprijinit de un pom şi mă ținea pe mine în brațe, văzând că mă mişc a început să vorbească.

- Bună , eu sunt Beni , tu cine esti?

- Bună , eu sunt Anamaria.

- De când eşti dependentă de droguri , mă întreabă el direct.

- Eu nu am încercat în viața mea drogurile nici măcar nu stiu cum arată , spun eu sinceră cu uimire în glas.

- Dar criza de mai înainte îmi seamănă mult cu starea de sevraj.

- O...criza de mai înainte a fost o criză de spasmofilie spun eu cu şoc în glas.

- Aaa....atunci ce ți-am făcut eu pe venă????

- Tu mie pe venă mi-ai făcut o fiolă de calciu cu magneziu, zic eu ridcând fiola din iarbă şi arătându-i , asta e fiola , poți citi ce scrie pe ea.

A luat-o şi a citit pe ea apoi sa uitat nedumerit la mine .

- Nu ştiu de ce dar eram convins că te droghezi , spune Ben în timp ce îşi punea cureaua la pantaloni.

- Nu te-am mai văzut pe aici , te-ai mutat de mult ? spun eu într-un final.

- Eu nu stau aici , am venit doar în vacanță să îmi văd bunici , stau la Timișoara.

- Şi eu o să merg la Timișoara când începe şcoala.

- Ai să te muți la Timișoara?

- A , nu o să stau la internat.

- Atunci poate o să ne vedem mai des decât crezi.

- Dacă tu zici , spun eu în timp ce încercam să mă ridic ținându-mă de pom. Cred că e timpul să mă duc acasă.

- Dacă vrei pot să te conduc , şi aşa mergem în aceeaşi direcție. Ce zici vrei să te vezi cu mine mâine pe la două aici în parcul biserici? Evident dacă nu ai un prieten.

- Da , adică nu am prieten şi da ne putem vedea mâine.

- Hai să mergem acum acasă spune Ben şi mă ia de mână.

Am plecat împreună spre casă . Eu îmi aducem din nou aminte de ceea ce am văzut , nici nu am realizat că am ajuns deja acasă.

- De unde ştii unde stau ? Am întrebat eu gândind cu voce tare.

- Toată lumea ştie unde stai , tu şi sora ta sunteți noi pe aici şi vă cunoaşte toată lumea. Bine atunci ne vedem mâine spune şi se apleacă şi mă pupă pe obraz.


Ce părere aveți despre Emma ? Dar despre Andi ?

La media e Nick Carter ca fiind Ben cum vi se pare?

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum