Capitolul 11

4.2K 163 0
                                    

-  La asta nu m-am gândit e grav?

-  E foarte grav...iubito.

-  De ce?

-  Ce întrebare stupidă , cum de ce  există posibilitatea ca tu să fii însărcinată.

O mie şi una de scenarii îmi treceau prin cap , cum dracu e poaibil aşa de repede să rămâi . Ce mă fac dacă am rămas , cum să le spun la ai mei , ce explicație am să le dau . Cum am să mai pot să dau ochii  cu lumea de afară.

-  Şi nu există nici o posibilitate de a face ceva ??? Întreb eu disperată.

-  Ba da , hai să ne înbrăcăm şi îți arăt eu ce putem face.

Ne-am înbrăcat la foc automat şi în 10 minute eram deja în maşină.

-  Unde mergem ?

-  La oraş , trebuie să ajungem la o farmacie.

Pe tot parcursul drumului amândoi eram tăcuți , fiecare era pierdut în gândurile lui.

Am ajuns în sfârșit la o farmacie el a intrat înăuntru şi a ieşit cu o punguliță în care avea o cutie de medicamente, mi-o dă mie şi îmi zice să o beau.

-  Ce medicament e ăsta ???

-  Bea nu o să îti facă rău , e pilula de a doua zi , asta va înpiedica ,  în cazul în care ai rămas însărcinată ca sarcina să se dezvolte.

-  Deci să fac avort ???

-  Nu iubito e doar preventiv numai în caz de , nu se ştie dacă ai rămas sau nu .

-  Bine atunci o beau .

Am băut pastila aia deşi nu prea am înțeles eu de ce şi pentru ce era dar el a zis că o să îmi facă bine şi asta era tot ce conta . Acum chiar nu aveam nevoie nici eu nici el de un copil.

-  Acum sigur nu o să avem nici o surpriză.  Unde vrei să mergem să mâncăm?

-  Apropos am o foame de lup cred că e de la pastilă.

-  Nu iubito pastila nu face foame , dar dacă tu crezi ca e de la ea e ok şi aşa.

-  Nu cred doar ziceam oricum habar nu am ce efect are , dar nici nu mă interesează atâta timp cât poate să prevină un dezastru.

Intrăm într-un restaurant mic dar cochet ne aşezăm la masă si comandăm.

-  Andi !!!??? Omule pe unde umbli credeam că ai să vii şi tu aseară la cabană , a fost beatial Dana s-a înbătat şi a făcut un strip-tease de milioane , trăbuia să fi fost acolo să o fii văzut.

-  Bună Marcus , da am zis că vin dar am avut ceva treabă şi nu am mai venit.

-  Da omule că a zis Dana că ai să vii , zicea că a vorbit cu tine şi vii , eu te-am aşteptat toată noaptea dar nu ai mai apărut.

Am văzut cum se transformă fața lui Andi , schimba culorile ca semaforul când deodată devine palid.

Marcus a văzut ce fața a făcut Andi şi probabil că şi-a dat seama că a făcut o tămpenie. Eu mai bune plec până nu mai zic ceva aiurea şi mă iei la bătaie. Scuze Mary nu a fost cu intenție crdeam că ți-a spus.

-  Pleacă , mârâie Andi la el cu ură.

-  Aveai de gănd să îmi spui şi mie țip eu nervoasă la el după ce Marcus a plecat.

-  Da . Spune sec , de ce crezi că am fost cu time la cheful ăla stupid de la Angela de ce crezi că am suportat o noapte întreagă să îi aud pe toți bezevenci cum îți fac complimente deşi îmi venea să îi  iau la bătaie pe toți de-a rândul. Tocmai de aia pentru că nu voiam să mă duc la cabană şi să mă înbăt ca un porc iar apoi inevitabil să i-o trag lui Dana.

IUBITO  ( Finalizată )🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum