Ty jeho oči

316 23 2
                                    

Ale někdo mě přerušil "ahoj holky " řekl blonďák a šel za námi já mu zamávala a řekly jsme s Alyou zároveň "Ahoj " a zasmáli jsme se tomu Adrian chtěl něco říct ale přerušil ho další hlas byl to Nino "Jak se máte vy dvě hrdličky "  tým myslel nás dva já se začala červenat a Alya se tam začala jako vždy řechtat jak nějaký kůň. Nino přišel k nám a objal Alyu kolem ramen a já řekla "A jak se máte ?" všichni se na mě podívali  a řekli " Dobře " já se usmála a stála tam potichu jako myška. Mám Adriana ráda mám nebo ne pořád jsem přemýšlela esy jo a nebo esy ne ale jedno je jisté že nám hrdličky nebo princ a princezna, mě to moc ani nevadí protože k Adrianovy cítím něco víc než přátelství, koukla jsem se do tech jeho krasných očí  a ztratila pojem o čase a o světě "Mari ? Mari haló musíme do třídy " drbla do mě Alya a já málem spadla na zem "J-jo už jdu" řekla jsem a šly jsme do třídy kluci tam ještě chvíli stáli a o něčem si povídali tak strašně moc bych si přála vědět o čem ale přece je nebudu sledovat nebo odposlouchávat a ještě když teĎ zvoní, když jsme byli s Alyou skoro u třídy tak ......

 Mám Adriana ráda mám nebo ne pořád jsem přemýšlela esy jo a nebo esy ne ale jedno je jisté že nám hrdličky nebo princ a princezna, mě to moc ani nevadí protože k Adrianovy cítím něco víc než přátelství, koukla jsem se do tech jeho krasných očí  a...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Až do konceWhere stories live. Discover now