"A už je to tu zas "

213 16 0
                                    

A viděla Černého Kocoura jak zastavil auto. Vzal mě do náručí a odnesl mě na nejblišší střechu a tam mě pustil "Proč si vběhla do té cesty ?!"" Pro mou kabelku"" Jsi blázen . mohla jsi umřít "" Já vím ale-" nedořekla jsme to protože mě objal a řekl "Jsem tak rád že se ti nic nestalo " a ještě víc mě objal , ale pak si uvědomil že to je asi divné tak mě pustil a a jen se usmál a snesl mě k mému domů a odskákal do noci. Vešla jsem domů a šla hned do svého pokoje kde jsem si sedla na svou postel a přemýšlela nad Lilou proč to udělala když já jí nic neudělala, ale pak jsem si vzpomněla na svou kabelku a rychle jí otevřela "Tikki ?""Tikki ?!"" Tady jsem Mrainett " řeklo malé stvoření za mnou já ho objala a řekla "Jsem tak ráda že se ti nic nestalo "" Marinett ?"" Ano ?"" Ty by jsi za mě položila život ?"" Ano jsi moje nejlepší kamarádka s Alyou" a usmála jsem se a šla se umít a šla spát. Ráno jsem se probudila nějak brzo a tpo se moc často nestávalo "On je ten Ples !!" vystartovala jsem z postele  a začala jsem tancovat po pokoji jako magor "mari jsi v pořádku ?"řvala na mě zezdola máma "Jo jo jsem " řekla jsem a šla se obléct a další věci a pak vyrazila do školy kde na mě už čekala Alya "Ahoj Kočko dneska je ples tak co už se těšíš ?"" Jo strašně moc "" Strašně mě zajímá kdo bude vypadat jako pravá Beruška ""A už je to tu zas " řekla jsem ze smíchem a Alya se na mě podívala a chtěla něco říct ale někdo k nám přišel .............


Až do konceWhere stories live. Discover now