Ani se nebránila, asi jí to nevadilo co když mě má ráda ? Esy jo jsme v sedmém nebi ale náš polibek přerušili děti které na nás koukali jako kdyby jsme byly Justin Biber ( oprava Bobr) a natáčeli nás na mobil "Vy si vážně už děláte srandu ne ?" řekla Beruška a koukala na ně vražedným pohledem "Prosím dáte nám autogram prosím " byly strašně otravní ale jsou to děti proto jsme se jím podepsal do památníku a Beruška taky. Chtěli po nás ještě další věci proto mě Beruška vzala za ruku a zmyzeli jsme někam kde nás Děti nenajdou , no mohly by pokud by byli Spiderman nebo někdo kdo umí lítat , ale to asi nejsou protože kdo by se sakra dostal jen tak na střechu oni asi ne. "Děkuju " řekl jsem Berušce která seděla na střeše a koukala na vločky které padali s oblohy "Za co ?" řekla s úsměvem a otočila se na mě "Za to že jsi my zlepšila náladu " úmála se na mě a koukala na Eifellovu věž jak krásně svítí byl to krasný pohled nedal se ani popsat vše krásně svítilo Paříž byla v pořádku Vánoce jsou svátky klidu a míru a proto Líšaj nemá koho posednout. Po chvilce ticha jsme řekl "Budu tu navždy s tebou " koukla se na mě a řekla "Děkuju" a otočila se zpátky na Eifellovu věž , její vlasy byly už skoro celé bílé byla tak tak nádherná.
----Marinette----
Seděla jsme na střeše a pozorovala Eifellovu věž byla krásná, jediné co mě trápilo bylo to že jsem se zase políbil s Kocourem a ani jednou s Adrianem. Po chvíli jsem poklepala na místo vedle mě aby si šel Kocour sednout vedle mě , on hned došel a sedl si vedle mě byla jsem celkem už unavená proto jsem si položila svou hlavu na jeho rameno a on mě objal kolem ramenou a začali si povídat . "Byl to ten nejhezčí večer ze všech "
---Adrian ---
"Byl to ten nejhezčí večer ze všech " řekl jsme s Beruškou zároveň a začali se oba smát .
Bonjour Lidičky dnes jsou Vánoce a proto chci říct
Joyeux Noël et Bonne année à tous
YOU ARE READING
Až do konce
FanfictionLadybug a Chatnoir jsou dobří přátelé, ale jednou se něco zvrtne a oni budou muset rozeznat lež od pravdy. Podař se jím to , nebo Lišaj vyhraje ? Co když Ladybug umře ? Co když Adrianova máma žije ? Co když se objeví nové Mirákul...