Divadlo

178 19 2
                                    

Kocour

Usmála se na mě a já nemohl odolat, byla tak krásná nedalo se to ani popsat koukali jsme se zároveň asi sobě do očí, Volpína už byla pryč a proto jsem toho využil a políbil jí.

Beruška

Koukala jsem se mu do očí byli jako Adrianovy když v tom mě políbil, bylo mi to jedno vůbec jsme se nebránila ani nevím proč , asy kvůli tomu že my ho připomínal. Když v tom jsme uslyšela vrtulník a všimla si že nad námi je vrtulník a točí nás rychle jsem se odpojila a utíkala pryč co nejrychleji jsme mohla "Co když to uvidí Adrian " řekla jsem si sama pro sebe a po tváři mi stékali slzy a já rychle skákala po střechách až jsme  se konečně dostala ke mě domů kde jsem se přeměnila a začala brečet "Mari neplač Adrian neví že jsi Beruška "" Jo já vím ale..""Mari neboj bude to v pořádku " dobře řekla jsme a šla si lehnout protože bude škola a já musím jít spát . 

Ráno

Probudila mě ta nejhorší věc na světě určitě jí znáte budík , ale můj už nepřežil boužel praštila jsme s ním a zem a vstala a šla se učesat umít a další věci co dělám a konečně vyrazila do školy. Když jsme byla u školy čekala na mě Alya "Ahoj Kočko viděla jsi už zprávy ?"" Ne ""Tak koukej " to co jsme viděla my vyrazilo dech a já se sotva držela na nohou " Vidíš Kocour si už našel svou holku běž za Adrianem ""Alyo jsem s ním sice nejlepší kamarádka ale nemůžu ů řekla jsme a odešla pryč, když jsem prošla kolem nějakých spolužáků tak se o tom taky bavily, všichni vypadali jako usměvavé sluníčka jediná já byla jako černá ovce mezi bílýma. Sedla jsme si do lavice a čekala až příjde učitelka. Ve třídě už byli všichni kromě Adriana "Alyo kde je Adrian " kývla hlavou jako že neví když v tom přišel do třídy a vypadal jako všech sluncí král jako by už našel někoho koho miloval nebo já nevím . Povzdechla jsme si a začali mi stékat po tváři slzy rychle sjme se sklonila a dělala jako že nic, ale přišla učitelka a řekla "Milí studenti jak asi výte za pár dní jsou vánoce a nebylo by špatné udělat divadlo, ne normalní divadlo o vanocích ale o Berušce a Kocourovy" to co řekal mě zaskočilo "Kdo by chtěl hrát Berušku ?" v duchu jsme si říkala mám zvednout ruku nebo ne jo nebo ne, všechny holky se hlásily kromě mě i Chloé když v tom někdo vyvolal moje jméno "Marinette chtěla by jsi hrát Berušku ?""Klidně" jak jsme to dořekla tak zase Chloé měla ty své blbé připomínky " Pani učitelko já chci být Beruška jsme nejlepší kamarádky a nejvíc se jí podobám jinak zavolám tátovy" učitelka se na mě podívala a řekla "Fajn Chloé jsi náhradkině "" A teď kdo chce být Kocour" Všichni kluci se přihlásily i Adrain "Takžee Kocoura bude hrát Adrian""Marinette a Adrian mají hlavní role teď ještě padouchy".....


Až do konceWhere stories live. Discover now