"Konečně svoboda "

200 14 0
                                    

Je mi to vše líto mám ráda Adriana a tohle udělám ? 

..........................

" Ty negativní emoce nejsou dobré mohl by jí posednout akuma a bylo by po všem ""Máš pravdu musíme jí nějak pomoc"" Ale jak ?""To netuším "" Musíme něco vyřešit " kývla jsme na souhlas a sedla si na židli  a přemýšlela.

Marinette

Chvíli jsme zkoušeli  a pak jsme  konečně mohla jít domů "Konečně svoboda " vyběhla jsme ze školy jako by mě tam věznily nejmíň milion let, s radostí jsme vyběhal a šla domů už jsme  se těšila na svou postel je to můj nejlepší kamarád. Když jsme byla doma tak jsme spadla únavou na svůj retardovanej gauč  a málem usla, ale jedna věc mi nedošla "A do háje já tam nechala kabelku s Tikki " plácla jsme se do čela  a rychle vyběhla z domu. Když jsme byla už před školou tak zrovna ředitel zamykal  školu " Prosím stujte nechala jsme si tam jednu věc " podíval s ena mě a odemkl a já rychle vyběhla do třídy a běžela zase pryč "Děkuji !" řekla jsme když jsme utíkala a málem narazila hlavou do lampy "To bylo o fous " řekla jsme a běžela k sobě do pokoje "Promiň ""Mari ty jsi ale nemehlo ty by si mě tam nechala " začala se smát jako blbec a já s ní " Mari s kým to tam mluvíš ""No e-e s Plyšákem ""plyšákem ?""J-jo ?"ah-á " mamka rač už nic neříkal asi si o mě musí myslet že jsme magor nebo šílenec. Byla jsem docela unavená ale chtěla jsme  s ejít projít "Tikki tečky " řekla jsme  a vyběhla z pokoje a začala skákat po střechách "Sneží " zastavila jsme se  a podívala se nahoru na oblohu kde padali malé krásné různé vločky "To je nádhera " jediné co bylo blbé že je zima a že mé namodralé  vlasy už byly spíš bílé. Vzala  jsme své jojo  a pomocí ho jsme se dostala na to nejkrásnější místo o kterém vím jen já  a Kocour. Když jsme se tam dostala někdo tam seděl "Bly to Kocour  a vypadal smutně, přišišla jsme k němu a dala mu ruku na rameno on se na mě podíval svýma zelenýma očima, padali mu slzy s obličeje " Kocoure co se stalo ?" řekla jsme starostlivě "No , jak asi víš za pár dní jsou vánoce , a-a já je budu slavit poprvé bez své matky " koukal jsme se na něj a objala ho "To bude dobré ", Počkat co to řekl něco mi to připomíná né to né to nemůže být on "Znám jednoho kluka a ten taky bude slavit vánoce bez své matky Adrian Agrest znáš ho ?"podíval se na mě a kývl na souhlas, objala jsme ho a koukal se na oblohu " Ano znám a ani nevíš jak " něco řekl ale já ho neslyšela "Řekl jsi něco " řekla jsem  s úsměvem a on jen přikývl na nesouhlas. Položila jsme si mojí hlavu na jeho rameno a on mě začal hladit po vlasech bylo to strašně příjemné........

Až do konceWhere stories live. Discover now