"M'Lady ?"

223 17 3
                                    

Když v tom jsem uslyšela zvonek . Vyběhla jsme ze svého pokoje  a otevřela dveře a koukala na Adriana *Vždyť to je Kocour* on se na mě taky koukal jako na někoho koho nikdy neviděl "M 'Lady" vzal mě za ruku  a nasedli jsme do limuzíny a jeli směrem Ples. Seděla jsme úplně u kraje u okna a koukala ven "Mari moc ti to sluší "" D-děkuji i tobě Adriane" řekla jsme a začala se červenat proto jsem svou hlavu znova obrátila k oknu , nechtěla jsem aby mě viděl jako rajče ale doslova ten červeno černé šaty mi moc nepomáhaly vypadala jsem jako rajče doslova jako řajče. To je snad poprvé co mám na sobě šaty, uvědomila jsem si to a chtěla něco říct ale co, nechtěla jsme aby tu bylo tak trapné ticho "M'Lady ?""Ano " on se na mě podíval a  já si uvědomila že jsme ho poslouchala na M ĺady když nejsem Beruška. Plácla jsem se po čele a v duchu jsem si nadávala když v tom limuzína zastavila a my byli na místě Adrian vystoupila otevřel mi dveře a podal ruku přišla jsme si jako princezna. Usmála jsme se na něj a on zase na mě, když jsme vystoupili tak se na nás koukalo milión očí. Koukla jsme se kde jsou Aly a Nino a ty na nás taky koukali jako na přízrak " Marinette ? Jsi to ty ?"" Jo jsem " řekla jsme z nejsitotou v hlase......

Až do konceWhere stories live. Discover now