"Kocoure vždyť jsme tým"

201 16 0
                                    

Když v tom mě něco prašitilo do hlavy a já spadla na zem.

Kocour

Jak to Beruška dořekla něco se stalo a Beruška spadla na zem ale ještě před nárazem jsem jí chytl " M'Lady ?" ona otevřela oči a řekla "Co se stalo ?"" Netuším prostě si spadla na zem "

Marinette

Přikývla jsem a dala mu pusu na líčko když v tom my začalo pípat mirákulo , já se mu ani nedivým když jsem už dvě možná víc přeměněná na Berušku. Vzala jsme do ruky jo jo "M'Lady počkej" řval na mě Kocour ale já se už nemohla zastavit už jsem byla strašně daleko , možná jsem byla i ráda protože by mě zase KOcour určitě otravoval s tým kdo jsem nebo s dalšími věcmi. Dorazila jsem do svého pokoje a spadla ve svých plesových šatech na postel bylo mi jedno že se mám vrátit na ples stejně už končí podívala jsem se na hodiny a řekla "Aha tak už skončil" a zabořila jsem svůj obličej do měkkého polštáře a usla.

---------------

"A-adriane kdo to je ?""Moje nejlepší kamarádka  a zároveň moje holka"" Ale vždyť jsme my dva nejlepší kamarádi"" Teď už ne běž si za někým jiným blbko""A-ale""Neslyšela jsi"řekla jeho holka a já spadla na mokrou zem a  všichni se mi začali smát i moje nejlepší kamarádka Alya "A.lyo ?"" Co chceš blbko mám někoho lepšího" chtěla jsem utéct ale někdo mi v tom bránil "Víš co Marinette nezasloužíš si  ani  kamarády jsi nicka !""Nicko !!" všichni na mě začali řvát když v tom jsem se objevila někde jinde na Aifellově věži "A.ahoj Kocoure " "Co chceš nicko ?" otočil se na mě a já viděla nějakou holku v Liščím oblečku byla to ona " Kocoure vždyť jsme tým "" Ne a nikdy už nebudem ""ale "" Žádné ale blbko" a žduchl mě z Aifellovy věže dolů.

Ráno

Zbudila jsem se s pláčem "Proč proč proč "" Mari byl to jen sen ""Řekla má malá kwami a skoušela mě utišit..........


A prej že Kocoura maj rádi kočky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A prej že Kocoura maj rádi kočky.

Jak jste si užily Halloween ?

Ano vím že to je trochu opožděné ale no prostě nebyl čas naše učitelka no učitelka se nedá říct spíš Čarodějnice nám furt dává úkoly( Pomóc  :D)

Až do konceWhere stories live. Discover now