Přiběhla jsme rychle k němu "Ó jak rozkošné Beruška jde zachránit svou lásku"" To není moje láska " to co jsem řekla jsme nevěděla jasně je pěkný a možná má o mě zájem narozdíl od Adriana ale Adriana bych nevyměnila ani za doživotní zásobu sušenek. Zkoušela jsme aby se Kocour probral ale neprobouzel se "Kocoure otevři oči prosím " řekla jsem se slzami v očích ten padouch zatím někam odešel nezajímalo mě kam jen mě zajímá co se Kocourovy stalo "Kocoure prosím prober se prosíím"" Za všechno může ta holka " řekla jsem a položila Kocoura na zem a běžela za ní jí zabít, zabít jí nemůžu protože jsme super hrdinka ale kdy bych nebyla tak je už dávno po ní. Rozběhla jsme se proti mu a srazila ho k zemi pomocí mého jojo a ale on mě odstrčil a já skončila na zemi "Štestíčko" zařvala jsem a do ruky mi spadla flaška z fantou "Co s tím mám asi sakra dělat ?" podívala jsem se na všechno okolo a bylo mi jisté co mám dělat, rozběhla jsem se proti němu a vylila mu to na obličej a on spadl na zem já mu rychle vzala sluchátka a rozbila je. Ze sluchátek vyletěl ten odporný hmyz, chytila jsem ho a zase vypustila "Kouzelná Beruška !!! " vykřikla jsme a všechno se vrátilo do normálu. Chtěla jsem si dát pěst z Kocourem ale zjistila jsem že tam není proto jsem se rozběhla k místu kde byl na posledy "Kocoure ji v pořádku'" objala jsem ho a on mé objetí přijal "Co se stalo M'Lady ?"" Jen si mě zahránil před nějakou bombou a pak si spadl na zem , hlavně že jis v pořádku" stále jsem ho obímala ale pak my to došlo jak to musí vypadá" už budu muset Kocoure měj se " řekla jsem a pomocí svého joja se dostala k sobě domů kde jsem se přeměnila na zpátek ale pak..........
YOU ARE READING
Až do konce
FanfictionLadybug a Chatnoir jsou dobří přátelé, ale jednou se něco zvrtne a oni budou muset rozeznat lež od pravdy. Podař se jím to , nebo Lišaj vyhraje ? Co když Ladybug umře ? Co když Adrianova máma žije ? Co když se objeví nové Mirákul...