--- O pár dní později----
"Ach svatý Valentýn" řeknu si a jdu si sednout zase na místo protože učitelka jde zase učit. Tak strašně by jsme si přála aby mě Adrian měl rád aby mi neco řekl nebo tak ale on ne má jinou určitě tak on si může vybírat kohokoli na celém světe každá by chtěla být po jeho boku ale já nemůžu no spíšmůžu ale on nechce "Ach" vzdychla jsme a Alya do mě drbla a zeptala se "Děje se něco ?""Jo je Valentýn " Alya to pochopila a jen se na mě s lítostí v očích koukla ona a Nino budou dnes spolu a já zase Forever Alone jako vždy. Jak končila předposlední hodina tak jsme se zvedla z místa a šla pryč šla na chodbu a jen se tak procházela a přemýšlela jak bych to měla říct Adrianovy ale to se nikdy nestane a navíc určitě má oči pro jinou, po chvilce zazvonilo a já šla zase do třídy a sedla si "Dobrý den třído jak víte dnes je Valentýn a ředitel dovolil že můžeme mít menší párty takže vám hodina odpadá a můžete se jít chystat ale musíte přijít v páru když je ten Valentýn " jen se na nás usmála a odešla "To si ze mě dělá srandu , fajn jdu s ezeptat venku té krásné popelnice určitě se mnou půjde a budu s ní žít navždy " řekla jsme a bouchla se rukou do halvy " Mari ty nejsi normální že ne "" ne no aspoň půjdu s někým a nebudu k smíchu, protože Adrian mě stejně nepozve" mohla jsme tam klidně řvát protože stejně on byl už pryč to jsme si ale jen myslela protože pak se někdo začala nahlas smát a já poznala že to je Adrian " E-e t-to byla sranda" řekla jsem a rychle popadla batoh a chtěla jsme rychle odběhnout pryč ale místo toho jsme zakopla o mu lavici a čekala na tvrdý náraz ale ne on mě chytl " Plomin teda prolim teda P-romiň"" To nevadí to se stává " řekl a usmál se. Nemohla jsme s jeho očí odtrhnout ty mé byly tak úžasné ani neví jak chtěla jsme zastavit ten čas aby byl napořád, bylo to jako by všichni zmizeli a já tam byla jen s ním sama navždy, chvíle jen pro nás zase mě zachránil a já se do něj zase víc a víc zamilovala chvíli jsme na se jen tak koukali ale pak mě přerušila Chloé, už teĎ přemýšlím jak ju vykuchat vykostit a eee prostě zabít.
---- Po 2 hodinách doma----
"Strašně se nudím" nic jiného než tohle mě nenapadlo "Tikky tečky " přeměnila jsem se v známou Super hrdinku Paříže a skákala na místo které mi jednou ukázal Kocour a chtěla jít přemýšlet jako vždy když v tom mě někdo chytl za ruku........
Bonjour Lidičky tady je po dlouhé době zas část snad se bude líbit , zítra napíšu další a užijte si Valentýn ! Jako já mám totiž Narozky ale to je nepodstatné a prostě si ho užijte a ta která je smutná kvůli někomu kašlete na to on pozná že jsme ta pravá a pak bude s vámi :)
YOU ARE READING
Až do konce
FanfictionLadybug a Chatnoir jsou dobří přátelé, ale jednou se něco zvrtne a oni budou muset rozeznat lež od pravdy. Podař se jím to , nebo Lišaj vyhraje ? Co když Ladybug umře ? Co když Adrianova máma žije ? Co když se objeví nové Mirákul...