"Super nápad"

240 18 0
                                    

Když v tom do mého pokoje vtrhla Alya a řekla "Kočko musíš mi pomoc si udělat šaty""Dobře stejně si je musím udělat taky tak jdem nakoupit látku" Alya přikývla a šly jsme "Uf štěstí že mě neviděla " řekla jsme si v hlavě  a  šly jsme do obchodu kde jsme si nakoupili červenou a černou látku a šly jsme zpět. Boužel všechny holky půjdou za Berušku proto budeme mít s Alyou stejné šaty. Když jsme došli do mého pokoje tak jsme si začali vymýšlet jak budou vypadat naše šaty aly ase rozhodla že chce mít dlouhé já přikývla a začala si dělat návrhy na svoje když v tom mě to napadlo budu mít nějak šaty po kolena a z toho nějaký krásný závoj. Nakrslila jsem svůj návrh na šaty  a na Alyiiny taky a pak je začala pomalu dělat "Marinett mohla bych u tebe dnes přespat ?" zeptala se Aly a"Jasně " objala jsem jí a Alya běžela domů si pro věci a já zatím dělala Alyiiny šaty. Po chvíli přišla Alya a začali jsme si povídat a já zatím šila. Po dlouhé době fakt po dlouhé době už bylo 5:00 hodin ráno a já už konečně měla hotové své šaty  i Alyii. Chtěla jsem ještě udělat škrabošku sobě a Alyie ale už jsem nemohla usnula jsem u stolu, Alya už dávno spála. Ráno mě probudil otravný budík  a Alyu taky "Mari ? Vzávej ""Ještě chvíli Tikki "" Em "" c-co to nejsi ty em promiň Tikki je em můj papoušek " a začala jsme se jak blbec smát Aly a se na mě podívala jako na magora a šla si sednout na gauč a začala zase dělat na jejím blogu.

Po hodině 

"Konečně to mám jupí" vykřikla jsem a Alya se podívala na své šaty a řekla "Nezkusíme si je ?"já přkývla a šla do své koupelny kde jsme se převlékla do šatů a vyla z ní Aly a už tam seděla v šatech ale bez škrabošky " Mari ty vypadáš jako "" jako Marinett chtěla jsi říct "" Ne no to je jedno" uf uf uf řekla jsem si v duchu. Ale pak mě něco napadlo když jsem beruška proč se neproměním na ní a neobléknu se do šatů "To je úžasná nápad " řekla jsem si v duchu protože moje škraboška se mohla každou chvíli roztrhnout .

Adrian 

" Hm takže kluci mají jít za Kocoura jo " řekl jsem ve svém pokoji a přemýšlel co si vezmu na sebe černé sako a škrabošku a pak mě to napadlo " Co kdybych se promněnil na Kocoura "" super nápad Adriane, ale co tvé oči nebude jim to divné "" Ne nebude řeknu že mám kontaktní barevné čočky" když v tom .............

Až do konceWhere stories live. Discover now