Esy jste si mysleli že to je nová knížka tak vás asi sklamu, než začnu mlít o nových knížkách tak chci aby jste věděli že v téhle určitě budu pokračovat, dnes výjde ještě jeden díl. Vyberte si jakou knížku by jste chtěli
1) True Love
popis:
"Jsi tak krásná"
"E-e"
"Promiň musel jsme ti to někdy říct, jsi hezčí než ostatní holky"
"A-adriane c-co to děláš ?"
"Tohle"
Odmítla mě ta kterou jsem se srdce miloval.
A tak která mě miluje tu jsem odmítal, ale hodlám to napravit
Adrianette
2) Désolé
Popis:
"Proč?!Proč jsem tak blbá ?"
"On pro mě udělal vše a já..."
Steklo mi milión slz s oka.
"On pro mě byl vše a já ho odmítla kvůli Nathovy"
"On mě jen podváděl, on ke mě byl upřímný"
"Proč jsem mu tak důvěřovala? "
"On mě nenávidí a já ho miluji"
Short story
3) In past
Popis :
"Vše se změnilo během posledních pár dnů"
"Nevím kde jsme , nevím co se stalo ale vím že....."
"Ten člověk ten zakumovaný člověk nás pomocí hodinek přesunul pryč"
Přesunuli jsme se v čase pryč. Vše co jsme prožili je pryč, nejhorší na tom je že se nemusíme nikdy potkat nemusíme být super hrdiny a nejhorší je to že jsme změnily osudy všech ostatních.
Normal Story
4) Hurts Like Hell
Popis:
Nechtěla jsem mu ublížit, jen kvůli mě se to stalo jen kvůli mě. To co se stalo jsem viděla na vlastní oči, mohla jsem vědět že se to stane. Měla jsem něco udělat měla jsem zasáhnout, ale stuhla jsem a nemohla se hýbat. Beruška ještě nikoho nikdy nezklamala, všichni na mě koukali a čekaly co udělám. Ale já nic neudělala jen kvůli mě tě srazilo auto a jsi na tom špatně...... "Nechci o tebe přijít promiň"
Tak hlasujte doufám že vás aspoŇ jedna zaujala...
YOU ARE READING
Až do konce
FanfictionLadybug a Chatnoir jsou dobří přátelé, ale jednou se něco zvrtne a oni budou muset rozeznat lež od pravdy. Podař se jím to , nebo Lišaj vyhraje ? Co když Ladybug umře ? Co když Adrianova máma žije ? Co když se objeví nové Mirákul...