"Promiň "

212 17 1
                                    

"Ahojte holky "" ahoj " řekli jsme obě dvě a já se na něj začala smát jak na sluníčko. Adrian chtěl něco říct ale přerušila ho Chloé "Ahoj Adrianku, koupila jsme si nové šaty na ten náš ples " a chtěla mu dát pusu ale Adrian jí uhnul a řekl "Chloé ale já jdu s Mrainett a ne z tebou "" ne jdeš se mnou " řekla naštvaně "Ne Chloé a už běž ""ale s takovou blbkou nepůjdeš "" Chloé smiř se s tým jde se mnou a ne z tebou ty zmalovaná žábo " řekla jsem a Alya a Nino který právě teď přišel se začali smát, Chloé odběhla s pláčem pryč "Chloé počkej " běžela jsme za ní ale věděla jsme že mě nebude poslouchat proto jsme zaběhla a za roh a tam jsme se proměnila na Berušku a pomocí svého joja jsem se dostala k Chloé která seděla na lavičce a brečela "Chloe ?"" Jé ahoj Beruško " viděla jsme jak se snažila nasadit umělí smích ale nešlo to "Co se stalo ?"" N-nic " řekla z hlasem jako by chtěla brečet " To bude v pořádku objala jsem jí a řekla "Marinett ti nechtěla takhle ublížit je jí to líto "" Jí to je líto ""Ano hlavně pozitivní emoce"" Chloé "" Děkuji ti beruško""Nemáš za co děkovat , já se chci omluvit " Chloé se na mě podívala nechápavým pohledem a já jí objala , takhle jsme jí neznala byla hodná a né ta potvora která mě pořád otravovala. Povídala jsem si s Chloé tak dlouho že jsem málem zapomněla na školu a Chloé taky "Promiň Beruško už budu muset jít ale moc krát ti děkuji,  a nemohla by ses se mnou prosím vyfotit " já přikývla a vyfotila jsme s es ní a obě dvě jsme utíkali do školy.  Přeměnila jsme se na Mrainett a utíkala do školy právě začínala třetí hodina takže Chemie, když v tom ......

Až do konceWhere stories live. Discover now