Strefila nějakým kouzlem a my se proměnily na zvířata, jak jinak já musel být to nejmenší zvíře na světě ( to asi né ale ok no ) seděla jsem na čumáku velké černé kočky s krásnýma zelenýma očima a měla černý obojek s rolničkou. Chvíli jsem se koukala do jeho krásných zelených očí aano vědela jsme že to byl Kocour ale stejně, když v tom nás někdo přerušil byl to ten zakumovaný člověk a smál se nám "Ach já bych jí tam zabila ""Nemáte šanci vyhrála jsem já" a dál se smála, a já zatím přemýšlela co mám dělat když v tom se Kocour rozběhl a skočil jí na hlavu a zničil nějak tu hůlku a my se mohly proměnit zpět. Vstala jsem ze země a řekla "Už si nadělal zla dost akumo""Do polepšovny stebou, a mám tě""Měj se motýlku" pustila jsem motýlka a zařvala "Kouzelná Beruška" a vše se vrátilo zpět "Pecká" jako vždy jsme si s Kocourem ťukly pěstí když jsme porazily Lišaje , takže vždycky. Chtěla jsem už odejít ale zastavila mě ruka "Hm" otočila jsem se a viděla Kocoura "M'Lady ?""Ano Kocoure ?""N-no nechtěla by ses sejít u Eifellovy věže v 20:00 ""Dobře" řekla jsem a chtěla odejít ale objal mě já mu objetí oplatila a běžela pryč, je to můj dobrý kamarád když jsme se poprvé potkaly neměli jsme se moc v lásce ale pak ty dobrodružství co jsme spolu zažily z nás udělal neporazitelný tým jsem ráda že jsem v tým jen já a Kocour už by to nebylo ono. Přemýšlela jsem cestou domů, kdybych neměla Adriana taky bych si dokázala představit že by jsme mohly být s Kocourem pár ale stejně o mě nestojí. Skočila jsem do svého pokoje a jen tak tak protože my začalo pípat mirákulo a já se proměnila "Marinette ?""Ano Tikky ?"Ty se vážně s Kocourem setkáš ?""Ano "
V 20:00
Doskákala jsem rychle k Eifellovy věži sice jsem měla menší zpoždění ale stejně když jsem byla skoro u ní tak jsem si všimla Kocoura a "Volpiny?!" řekla jsem a rychle skákala k ním "Kocoure co ta tady dělá ?!""Jsem tu s Kocourem jsme tým " řekla tým odporným hlasem " Tým K-kocoure ?""M'Lady my jsme tým a vždy budem" šel ke mě a dal my ruku na rameno a přitáhl si mě. Volpína vypadala jako by chtěla vybuchnout vzteky, docela mi to vadilo ale líbilo se mi že Volpína je naštvaná proto jsem Kocourovy nesundala ruku a on se začal smát jako kdyby byl Adrain Agrest ten slavný model....
Taky vám příjde že když Jeremy Zag přidá nové mirácula tak to už nebude ta slavná legendarní dvojka ? :/, a knížka kterou jste vybraly je "True Love" děkuji všem za hlasovaní zítra víjde první díl
YOU ARE READING
Až do konce
FanfictionLadybug a Chatnoir jsou dobří přátelé, ale jednou se něco zvrtne a oni budou muset rozeznat lež od pravdy. Podař se jím to , nebo Lišaj vyhraje ? Co když Ladybug umře ? Co když Adrianova máma žije ? Co když se objeví nové Mirákul...