"M'lady co tu děláš"

149 13 0
                                    

Mě někdo chytl za ruku, asi každý ví kdo to byl , né Halina to nebyla. Otočila jsme se a tam stál Černý Kocour většina ho tak zná , ale někteří ví že se mu říká i ten který má největší Ego na světě. "M'lady co tu děláš ?" řekl a usmál se na mě "Stojím nevidíš ""Jo , ale proč ?" řekl trochu se smíchem v hlase " Čekám jak přiletí jednorožec "" Víš že dnes není Apríl , ale Valentýn že jo ?" koukla jsme se na něj vražedný pohledem a sedla si na zem " A co ty tu děláš Kocoure ? Myslela jsem že si budeš na Valentýn schánět holku" jak jsme to řekla jeho úsměv spadl "Promiň Kocoure nechtěla jsme jen dnes nemám nejlepší náladu ve škole máme ples a -" bouchal jsem se rukou do čela a řekla"Proč-"" Vy máte ve škole ples ?"" Jo" jak jsem to řekla Kocour byl mimo úplně bez sebe "Takže ty chodíš do stejné školy jako já ?!" řekl s radostí a objal mě "Eeee možná jo nic takového jsme neřekla " o sto let později mě konečně pustil "No nic už budu asi muset jít, i když tam jdu sama" řekla jsem skoro neslyšně , ale on to stejně slyšel "Ty a jít sama to nikdy určitě né , jsi báječná holka která by si zasloužila jít s klukem jejich snu" tech posledních pár slov řekl s odporem až trochu smutkem. Dala jsem mu ruku na rameno a už se chystala jít , ale on mě chytl ruku a řekl "Esy jsme aspoň se stejné školy tak na mě počkej před budovou" řekl a odešel. Potom co to dořekl popadla jsem své jo-jo a mizela pryč.

------ O Hodinu později -------

Konečně jsme se začala chystat. První co jsem udělala bylo to , že jsme zaparkovala do koupelny kde jsem si upravila vlasy a převlékla se do šatů a vyrazila před ten sál kde to mělo být .

 První co jsem udělala bylo to , že jsme zaparkovala do koupelny kde jsem si upravila vlasy a převlékla se do šatů a vyrazila před ten sál kde to mělo být

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Omlouvám se že se tato část dala k jiné knížce nějaks  eto stalo takže moc se omlouvám.... :D 




Šla jsem pomalým krokem a užívala si jarní vzduch "Konečně zase Jaro a né ta blbá zima !" řekla jsem a šla dál jako královna všech na světe . Když jsme byla skoro u budovy už tam stálo docela dost lidí všichni v párech jen já jsme si tam nakráčela sama a čekala na Kocoura esy se vůbec ukáže. Po chvilce šli všichni do vnitř a já čekala na Kocoura kdy už sakra příjde. Po chvíli staní mi někdo zakryl oči byl to Adrian "A-driane c-co ty tady ?"" No Kocour mě poslal ať se tu setkám s Beruškou, a co ty ?"" N-nápodobně "jak jsem to řekla Adrian byl smutný "PromiŇ že tu není ona " řekla jsem a měla slzy na krajíčku " N-né Mari kašli na to jsme rád že jsi tady ty " objal mě a já byla v ráji.......

Až do konceWhere stories live. Discover now