-17-

8.3K 158 22
                                    

17. Bölüm

"Siktir. Siktir Ömür geç kalıyoruz."

İç çamaşırımı giyip eteğimi aşağıya doğru çekiştirdim. Ömür'ün saçları dağılmıştı, dudaklarını koluna sildi ve hafif bir gülümsemeyle bana baktı. "Ne var?" dedim gözlerimi büyüterek.

Yatağın üstündeki çantamı aldım. "Bir şey yok." dedi ve gülümsemesi yüzüne biraz daha yayıldı. Bana biraz yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma değdirdiğinde kendimi ondan uzaklaştırdım.

"Ömür geç kalamayız." dedim kaşlarımı çatarak. Elleriyle uzun saçlarını düzeltti ve kendini bana yaklaştırdı. Gözlerimin içine bakıyordu.

Tekrar dudaklarını dudaklarıma değdirdiğinde öpücüğüne karşılık verdim. Dudaklarını çekip bana bakmaya devam etti, baş parmağı alt dudağımın üstünde geziniyordu. "Bir ay oldu, Derin. Bir aydır okula gidiyoruz. Bugün gitmesek bir şey kaçırmayız." dedi fısıltıyla.

Alt dudağımdaki parmağı dikkatimi dağıtıyordu. Çantamı yere bıraktım. Elini suratımdan çektim ve ona yaklaşıp tekrar dudaklarını öptüm. Beni biraz geriye çekti ve en sonunda sırtım soğuk duvarla buluştu.

Öpücükleri dudaklarımı yakarken eli saçlarımdaydı. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve eli saçlarımı çekerken kafamı biraz geriye attım. Boynumu sert bir şekilde öpmeye başladığında omzuna tırnaklarımı geçirdim.

O sırada hızla beni kendinden ayırdı ve gözlerini yine gözlerime sabitledi. "Babam işten dönmeden eve gitmem lazım." elini yanağımın üstüne koydu. "Birkaç eşyamı daha alacağım." dedi ve dudaklarıma kısa süreli bir öpücük kondurup yerdeki çantasını aldı.

Odamdan çıkınca yavaşça sırtımı duvara sürterek yere oturdum.

Ömür benim odamda kalıyordu ve birlikte yaşıyorduk. Bir ay geçmişti, herkes yeni hayatına alışmaya başlamıştı.

Babama daha fazla iş teklifi geliyordu o yüzden çoğu zaman şehir dışındaydı. Geldiği sayılı günlerdeyse dışarı çıkıp yemek yiyorduk ya da sinemaya gidiyorduk.

Annemden pek fazla haber almamıştım zaten aile içinde onunla ilgili konuşmuyorduk. Ablam Ömür'le ilgili yorum yapmamıştı, bir karar sürecinde olduğumu ve bunların hepsinin ergenliğin belirtileri olduğunu falan söylerdi muhtemelen ve bu duymak istediğim son şeydi.

Ömür'ün annesiyle hala konuşmamıştık, Ömür hazır hissetmiyordu. Annesinin babasına fazlasıyla aşık olduğunu, böyle bir evliliği yıkmak istemediğini söylüyordu ve annesine her şey normalmiş gibi davranmak için onunla haftada iki, üç
kez buluşuyordu.

Evine zaten çok az gidiyordu, böyle de olması gerekirdi. Babasıyla karşılaşması anılarını geri getirmek demekti ki, bu gerçekten herkes için kötü olurdu. En çok da benim için.

Yerden kalkıp telefonumu aldım ve gelen bildirimleri okumaya başladım.

Çoğu Ömür'den ya da babamdandı ama arada bilmediğim numaradan gelen birkaç tane mesaj vardı.

"Sevgilinin hala cinsel tercihini yapamamış olması nasıl hissettiriyor?"

"Ya da seni bildiğimi söylediğim halde beni sikmeye devam etmesi?"

"Hem de beni sikmeye devam etmek için senden ayrıldığını söylemiş olması?"

"Bence kötü hissettirmeli, Derin. Çünkü bil bakalım ne oldu, Ömür'ün ikimizi birden becerdiğini öğrendim."

"Umarım orospu sevgilini biraz olsun terbiye edebilirsin."

"Son bir not daha, ben erkeğim. Bunları okuduktan sonra diyeceksin ki, keşke Ömür'ün siktiği kişi kız olsaydı. En azından bir şeyden emin olabilirdim."

"Ama artık değilsin, Derin."

"Artık değilsin."

LEZB || GirlxGirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin