!!!!!POZOR!!!!!!
ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍStejně vím že si to všichni budete číst vy uchyláci:D
Tuhle část jsem nepsala já ale moje kamarádka a jediné co je na téhle části moje je tenhle úvod a potom zase zakončení. Doufám že se vám část od kamarádky bude líbit a #BaxČus :D.Pohled Štěpána
Šli jsme ruku v ruce domů. Když jsme konečně přišli ,všimli jsme si lístku od Pavlovi mamky že tu do zítra nebude. V tu chvíli jsem už přemýšlel co by jsme tak asi mohli dělat. Pavel byl unavený tak jsme šli k němu do pokoje, ale já jsem měl v úmyslu něco úplně jiného než spánek.
Když si Pavel sundal tričko zezadu jsem ho obejmul a začal ho líbat na krku.
"Štěpo co to děláš?" zasmál se Pavel.
"Něco co jsem chtěl udělat už dlouho."
Pavel ihned pochopil. Otočil jsem ho takže jsme byli čelem k sobě. Z krku jsem se přemístil na ústa a začali jsme se pomalinku přesouvat k posteli.Když jsme k ní došli jemně jsem na ni Pavla položil a sklonil se nad něj. To že už neměl tričko mi docela zjednodušilo práci. Na nic jsem nečekal a znovu se mu vpil do rtů. Chtěl jsem mu dát krásné, něžné a romantické milování. Protože předpokládám že to bylo jeho poprvé. Nechtěl jsem aby to bylo jako moje poprvé. Bylo to s Davidem.
"Notak Štěpánku. Nevspouzej se. Nepomůže ti to." Byl jsem připoutaný k posteli a nemohl jsem se hnout. Najedmou jsem ucítil hroznou bolest která měla výchozí bod v mé zadnici. Snažil jsem se potlačit slzy ale nešlo to. Bolest se čím dál tím víc stupňovala když se ve mě začal pohybovat.
"Dneska z tebe vyšukám duši!!!" A jak řekl tak i učinil. Trvalo to asi čtyřicet minut než se konečně po čtvrté udělal a potom si prostě jen tak odešel. Nechal mě tam ležet jako kus hadru. Připadal jsem si tak odporně že to ani nešlo popsat a ještě k tomu jsem si pak týden pořádně nesednul.Ne! Tak to dnes nebude.
Vlastně tohle bude i moje první milování které si vážně užiju.
Z jeho rtů jsem se začal pomalu přesouvat níž. Na chvíli jsem se zastavil u bradavek. Jednu jsem začal mnout mezi prsty a druhou jsem začal různě olizovat a okusovat. Pavel u toho krásně vzdychal z čehož se mi začala dělat v kalhotech docela velká boule.Uvědomil jsem si že Pavel je tu skoro nahej a já jsem celej oblečenej. Tak jsem si sundal alespoň to tričko aby se neřeklo.
Polibky jsem se dostal až k lemu jeho kalhot které jsem hooodně pomaličku stáhnul společně i s boxerkami. Uviděl jsem Pavlova už dost vzrušeného kamaráda a rozhodl jsem se na nic moc nečekat a rovnou jsem olízl jeho špičku a poté si celou jeho délku vzal do úst. Dávicího reflexu jsem se už dávno zbavil takže pro mě jeho ikdyž docela nemalá velikost nebyla problém.
Jezdil jsem nahoru a dolu až po kořen a občas jsem přidal i jemně zoubky. Pavel my do toho krásně vzdychal což byla rajská hudba pro moje uši. Najednou jsem ucítil jak mu v něm začíná cukat. Zvýšil jsem tedy na maximum a Pavel se s výkřikem mého jména udělal. Všechno jsem to poslušně spolykal a natáhl se k jeho hlavě
"Připraven na druhé kolo?" zašeptal jsem mu nadrženě do ouška které jsem poté i trošku skousl.Pohled Pavla
Jak druhý kolo? Já už jsem teď sakra vyčerpanej a on chce pokračovat?
Pak jsem si ale uvědomil že on asi taky má tak trošku 'problém' se kterým potřebuje pomoct.
"Jo.." zašeptal jsem udýchaně nazpět.
Štěpán se na mě jen svůdně usmál a začal si sundavat kalhoty i s boxerkami.
Když jsem ho uviděl nahého trošku jsem se zděsil.
To se do mě v životě nemůže vejít!
Štěpán si asi mého zděšení všiml protože se ke mě znovu naklonil a pošeptal
"Neboj se budu něžnej"
Vzal lubrikační gel. Který jsem mimochodem ani nevěděl že on ví kde je. A dal si trochu na prsty.
Ucítil jsem jak s nima začal kroužit kolem mého vstupu. Studělo to ale bylo to zároveň i docela příjemné. Poté do mě pomalu začal svými prsty pronikat.Když už se mu zdálo že jsem dostatečně připravený zasunul do mě svůj poklad. Trochu to bolelo ale s jeho velikostí se tomu ani nedivím. Začalo to být příjemné když narazil na mojí prostatu a při každém jeho pohybu jsem vzdychal jako já nevím co. Po nějaké době jsme se oba vzájemně udělali.
Pavel se svalil vedle mě na postel. Pba jsme byli udýchaní jako kdyby jsme uběhli maraton.
"Miluju tě" řekl Štěpán předtím než jsem se v jeho objetí nechal unést do říše snů.No...co k tomu dodat. Já jsem to četla a musela jsem si u toho představovat někoho jinýho nebo spíš jsem si to vůbec snažila nepředstavovat. Tak tohle bude asi pro tuhle část konec. Poděkujme Verunce že za mě tuhle část napsala (i když ona sama chtěla a já jí to slíbila) a #BaxČus :D
2018 update- this was just a pure fanservice... je ale zajímavý že normální části mají okolo 800-900 přečtení a tahle má 1.1k+...
ČTEŠ
The Voice In My Head
FanficPřiběh o dvou klucích. Štěpánovi(19) a Pavlovi(19) (Baxtrixovi a Herdynovi). Pavel je obyčejný kluk s obyčejným životem, který mu ale naruší kluk se jménem Štěpán...teda přesněji jeho hlas. Štěpán je něco jako vězeň u muže jménem David (22). Který h...