Witaj ,jestem Tori i opowiem ci moją historię.
"Mój opis,,
Mam 16 lat ,lubię czerwony oraz czarny ,a moja ulubiona cyfra to 1 i 3.
Bardzo lubię zwierzęta.
Moim największym zainteresowaniem jest muzyka, i to pewnie dla tego jestem gwiazdą k-poopu ,mimo ,że jestem Polką.
Należę do wytfurni Big Hit Entertajment, razem z moimi dwoma przyjaciółkami z którymi nie mogę się rozstać.
Mari i Dori są dla mnie jak siostry ,oczywiście starsze ,dlatego ,iż ja niestety jestem najmłodsza.
Ale cieszę się z tego ,ponieważ jestem Maknae w naszym zespole, a zawsze chciałam być Maknae.
A mówiąc już o naszej sławie i zespole ,to my bardzo dużo podróżujemy i gramy sporo koncertów.
U nas w zespole role są podzielone ,ja wymyślam układy i muzykę, Dori pisze teksty, a Mari wszystko ocenia i pomaga mi oraz Dori jak nie mamy weny.
No więc to o mnie wszystko mniej-więcej.
Lecz muszę się ci do czegoś jeszcze przyznać ,jestem wampirem tak jak moje przyjaciółki ,"na wieki,,
Czemu ja taka jestem ?,zadługa historia by opowiadać.
Lecz to nie istotne ,bo tego nie zmienię.
Nawet polubiłam bycie wampirem .
Dlatego,że jestem zwykłą nastolatką ,tylko poprostu umiem latać, na widok krwi kły mi się wysuwają i dostaję apetytu ,lecz poza tym jestem normalna.
Pewnie myślisz, że wampiry tylko piją krew i są zabujcami, to nie prawda ,tak nie jest ,my jemy normalne posiłki i normalnie funkcjonujemy .
Nigdy w swoim życiu nikogo nie zabiłam, moje przyjaciółki również.
I z mojego opisu to tyle.
CZYTASZ
(BTS) Love of the famous vampire
FanfictionBochaterowie TDM, głównie Tori, Bts, głównie Jungkook. Trzy dziewczyny które są wampirami spełniają swoje marzenie w Seulu .